بچه ها یکی دقیق به من بگه این آقای محبتی سمتش چیه؟سریع لطفا.... اصلا ما چرا دنبال محبتی بودیم مگه کیه ؟شما مطمئنید یه کاری میکنه ؟ آخه من پیداش کردم تقریبا این محبتی رو ...اما دقیقا میدونم قراره واسه ما چیکار کنه ،یکی لطفا توضیح بده سریع...
بچه ها اینکه پیشنهاد دادین با روپوش تجمع کنیمو اعتراضمونو بگین پیشنهاد عالی ائیه ... هم وحدتو میرسونه هم توجهو به خودش جلب میکنه ... متوجه میشن که ماها مال چه قشری هستیم ...به نظرم خوبه عملی بشه.
بچه ها لطفا به تمام دوستانتون ، آشناهاتون ،خانوادتون بگین که پیامک بدن تا آمار پیامکامون بره بالا کسائیم که 2تا خط دارن با هر دو خطشون پیام بدن لطفا...
بردیا هم کنار abtin نماینده میکروب و ویروس باشه تمام رشته ها رو هم پرینت گرفته مارک کرده دفترچه ها رو هم خونده کاملا دفعه قبلم فعال بوده هم صحبت کرده هم تلاش کرده.
به خدا جواب میده این شربتی که میگی مردم فکر میکنن صلواتیه یا حتی بعضیا میگن بریم ببینیم اینجا جه خبره که دارن شربت میدن اونوقت شلوغ میشه ..ایده ی بدیم نیستا... جواب میده.