بچه ها من 2تا مصاحبه ی پور کظمی رو با 2تادفترچه راهنمامونو پرنت گرفتم النم میخوام بشینم حرفای ضدو نقیضشو با دانشگاههائی که اول اعلام آمادگی واسه پذیرش ماها کردن اما الان بلاک شدنو با ماژیک مارک کنم فردا ببرم پیش نماینده شهرم هر چند ،هفته ی پیش 1 نامه نوشتم بردم دادم که ببره تهران..خواهشی که دارم...