نتایح جستجو

  1. ف

    اعتراض حضوری در روز شنبه 11 مرداد

    والا باید آدم بره جلو تلاش کنه واسه هدفش تا ببینه نتیجه ای هم داره یا نه همین بچه های اینجا کلی پیجای مختلف اطلاع رسانی کردن که حالا نتیجه ی تلاششونو دارن میبنن و اونم اینه که تعداد داره زیادتر میشه/انشالا نتیجه بگیریم.
  2. ف

    اعتراض حضوری در روز شنبه 11 مرداد

    حرف شما کاملا درسته منم قصد جسارت نداشتم اما دارم تو پیجای مختلف میبینم کسائی که اعلام آمادگی کردن اکثرا شهرستانین که بعضیاشون گفتن یه 2 نفری رو هم میارن اما تعجب کردم از استان تهران به این بزرگی چرا به اون صورت کسی نیست اعلام آمادگی نکرده . فقط همین.
  3. ف

    اعتراض حضوری در روز شنبه 11 مرداد

    بچه ها یکی از اقواممون چند سال پیش راجع به وضعیت استخدامیشون جلوی مجلس تحصن کرده بودن که نتیجم گرفتن ، ایشون بهم گفتن ما خیلی موندیم پشت در، و واقعا تحصن کردیم، تحصن کنیم تا جواب بگیریم البته ایشون گفتن :گفتیم تا یه جواب حتمیو قطعی به ما ندین ما از اینجا نمیریم ،ما هم باید اینجوری تحصن کنیم...
  4. ف

    اعتراض حضوری در روز شنبه 11 مرداد

    بچه ها یکی از اقواممون چند سال پیش راجع به وضعیت استخدامیشون جلوی مجلس تحصن کرده بودن که نتیجم گرفتن ، ایشون بهم گفتن ما خیلی موندیم پشت در، و واقعا تحصن کردیم، تحصن کنیم تا جواب بگیریم البته ایشون گفتن تعداد ما زیاد بودگفتیم تا یه جواب حتمیو قطعی به ما ندین ما از اینجا نمیریم ،ما هم باید...
  5. ف

    اعتراض حضوری در روز شنبه 11 مرداد

    چرا اینقدر از استان تهران کمن ؟؟!!!چرا تعداد استان تهرانیا واسه اعتراضو اعلام آمادگی کمه؟!!!!استان تهران که باید بیشترین داوطلبو داشته باشه که!!!!! یعنی تمامشون راضین؟!!!یا دیگه بیخیال شدن یا تنبلن واسه رفتن به وزارت خونه و مجلس؟!
  6. ف

    اعتراض حضوری در روز شنبه 11 مرداد

    بچه ها من به دوستم گفتم یه صدتائی کاغذ پرینت بگیره با شعارای مختلف واسه روز شنبه حتی از بچه هام خواستم نظر راجع به شعارا بدن جوری که پر مغز باشه اما متاسفانه استقبالی ندیدم
  7. ف

    اعتراض حضوری در روز شنبه 11 مرداد

    بچه ها من با نماینده مجلس حرف زدم تلفنی اقای ابوالفضل ابوترابی اعتراض کردم گفت اعتراضتو بنویس بده دفترم تا این هفته ببرم نامتو تهران منم نوشتم یه پرینتم از گفته پور کاظمی گرفتم ضمیمه ی نامه ام کردم به عنوان مدرک .ایشالا درست بشه.
  8. ف

    اعتراض حضوری در روز شنبه 11 مرداد

    اسم این آقای ابوترابی چیه؟ابوالفضل ؟آره؟
  9. ف

    ***ارنج زمان برای اعتراض حضوری ( کلیه رشته ها )***

    متن رلجع به چی میخواین؟رسمی؟واسه کس خاصیه؟ - - - Updated - - - متن رلجع به چی میخواین؟رسمی؟واسه کس خاصیه؟
  10. ف

    ***ارنج زمان برای اعتراض حضوری ( کلیه رشته ها )***

    نه نمیگم اونجا بریم که میگم از کسی که درس اینجور چیزارو خونده شنیدم که بهم گفت دیوان عدالت کشور هم میتونه کمک کنه گفتم که بگم
  11. ف

    اعتراض به کاهش شدید ظرفیت ارشد پزشکی 93

    باید شنبه این نکته رو متذکر بشیم حتما حتما مخصوصا اونی که به نمایندگی از طرف بچه ها در صورت لزوم حاضر میشه صحبت کنه که: نماینده محترم اگر هدف از کاهش چشمگیر ظرفیتا بهبود بازار کار دانشجویان بوده چیزی که خود وزارتخونه مدعیشه ،اعلام سهمیه ی مازاد چه معنائی خواهد داشت؟!!!!! آیا این روند جامعه رو...
  12. ف

    اعتراض به کاهش شدید ظرفیت ارشد پزشکی 93

    باید شنبه این نکته رو متذکر بشیم حتما حتما مخصوصا اونی که به نمایندگی از طرف بچه ها در صورت لزوم حاضر میشه صحبت کنه که: نماینده محترم اگر هدف از کاهش چشمگیر ظرفیتا بهبود بازار کار دانشجویان بوده چیزی که خود وزارتخونه مدعیشه ،اعلام سهمیه ی مازاد چه معنائی خواهد داشت؟!!!!! آیا این روند جامعه رو...
  13. ف

    اعتراض به کاهش شدید ظرفیت ارشد پزشکی 93

    بچه ها واسه روز شنبه هرکسی یه نامه با خودش واسه مجلس بیاره که بدیم به مجلسیا نامه ها بیشتر باشه بهتره و اینم که اون آقا گفته من تعادل اسمی کردم دروغه یه گندی زده حالا داره با بازی با کلمات درست راسیش میکنه دوستم میگه دانشگاه ما خالیه خالیه از دانجو تعجب کرد که چرا نگرفته دانشجو!!!!!
  14. ف

    اعتراض به کاهش شدید ظرفیت ارشد پزشکی 93

    بچه ها یا همه ی رشته ها رو تغییر میدن ظرفیتشو یا هیج کدومو این نیست که فقط هر کسی رشتشو گفت پس کارش درست میشه پس متحد باشین و رو کار اشتباه وزارت بهداشت کلا اعتراض بذارین و مانور بدین نه روی رشته ی مربوط به خودتون اینجوری نتیجه میگیریم
  15. ف

    اعتراض به کاهش شدید ظرفیت ارشد پزشکی 93

    با اجازت کپی کردم: خوبه تعداد زیاد باشه ولی مهم اینه گوش شنوایی باشه، مهم اینه کسی که کاری ازش بر میاد حمایتمون کنه !!!! فضای مجازی برای این هست که اگر هر مشکلی هر جای کشور بود نخواد با داد و بیداد و تجمع حل بشه ، کسانی که لطف میکنند و قدم رنجه میکنند و حضورا میرند حتما به تعداد کثیر نامه های...
  16. ف

    اعتراض به کاهش شدید ظرفیت ارشد پزشکی 93

    من که توجه کردم که حتی گفتم گفته ی پور هاشمی رو پرینت بگیرین بیارین با خودتون.
  17. ف

    اعتراض به کاهش شدید ظرفیت ارشد پزشکی 93

    وای 18 نفر؟!!!!!!!!! چه کــــــــــــــــــــــــــــــــــــم!!!!!!!!!شاید همه نمیدونن درست اطلاع رسانی نشده لابد!!18 نفر فایده نداره دست از پا درازتر برمیگردیم. --
  18. ف

    ***ارنج زمان برای اعتراض حضوری ( کلیه رشته ها )***

    اتفاقا مجس مهمه یه کاری میکنه فک کردین ظرفیت این دستیلری ها رو کی زیاد کرد ؟کی حقوقشونو برد بالا؟مجلس نه وزارت بهداشت تازه من شنیدم اگه به دیوان عدالت کشورم رجوع کنیم اونجا هم جواب میدن حتما
  19. ف

    ***ارنج زمان برای اعتراض حضوری ( کلیه رشته ها )***

    شهرستانیا پاشین بیاین تهـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــران یکم بهتون برخوره که رتبه هاتون خوب شده حتی بهتر از پارسالیا اما نمیتونین عین اونا برین دانشگاه ی که 1سال واسش زحمت کشیدین یکم بهتون بربخوره که این کله گنده ها میخوان امسال صندلیهای شمارو به اشتباه تصاحب کنن یکم بهتون...
  20. ف

    ***ارنج زمان برای اعتراض حضوری ( کلیه رشته ها )***

    به دوستاتون آشناهاتون هم کلاسیاتون فامیلاتون اس ام اس بدین که هم مطلع بشن هم به بقیه خبر بدن هم پاشن بیان
بالا