این آخرین فرصته هر کاری کردین دیگه شنبه کردین مطمئن باشین اگه این شنبه هم با شکست مواجه بشیم دیگه هر چیم بریم اعتراض، کسی بهمون اهمیت نمیده میگن اینا اون دفعه هم اعتراض کردن نتیجه ندیدن آخرشم مثل اون دف خسته میشن میرن پی کارشون اما اگه این دفعه پر شور بریم جلو جواب میگیریم هرکسی واسش اهمیت...