نتایح جستجو

  1. ف

    ***ارنج زمان برای اعتراض حضوری ( کلیه رشته ها )***

    شما هم کپی کنید این چیزایی که من مینویسمو که همه مطلع بشن
  2. ف

    ***ارنج زمان برای اعتراض حضوری ( کلیه رشته ها )***

    کپی کردم با اجازت: به نظر من بد نیست حتی اگه با یکی از اعضای خانواده بیایم. هم تعداد بیشتر میشه هم قضیه جدی تر میشه براشون.
  3. ف

    ***ارنج زمان برای اعتراض حضوری ( کلیه رشته ها )***

    با اچازه کپی کردم: بچه ها این اقا دارن هماهنگ میکنن که شنبه بریم پیش نماینده های مجلس لطفا هر کس 100% میاد بهشون میل بده soheilabbasi1991@gmail.com
  4. ف

    ***ارنج زمان برای اعتراض حضوری ( کلیه رشته ها )***

    بهشون الان گفتم هرکسی رو داره بکه گفت باشه گفتم به آدرس این ایمیل اسامی رو میل بزنه soheilabbasi1991@gmail.com چون ایشون نماینده واسه شمارش افراد واسه اعتراضات شدن کسائی که 100% میان شنبه، به ایشون میل بزنن لطفا
  5. ف

    ***ارنج زمان برای اعتراض حضوری ( کلیه رشته ها )***

    من به همه اس ام اس میدم ،yegane.به همه ی دوستام هرکسی که میشناسمو میدونم که واسش مقدور هباید ظرفیتا عین پارسال بشه
  6. ف

    ***ارنج زمان برای اعتراض حضوری ( کلیه رشته ها )***

    من به همه اس ام اس میدم ،yegane.به همه ی دوستام هرکسی که میشناسمو میدونم که واسش مقدور هباید ظرفیتا عین پارسال بشه
  7. ف

    ***ارنج زمان برای اعتراض حضوری ( کلیه رشته ها )***

    من شهرستانیم احتمالش هست بیام اما دوست تهرانی دارم میگم بیاد هم کلاساشو با هم اتاقیاش بیاره خوبه؟سعی میکنم بیام.
  8. ف

    اعتراض به کاهش شدید ظرفیت ارشد پزشکی 93

    حسینی بای دیگه کیه؟!! - - - Updated - - - حسینی دیگه کیه؟!
  9. ف

    اعتراض به کاهش شدید ظرفیت ارشد پزشکی 93

    بچه ها این نوشته رو همه صفحات همه تاپیکا کپی پیست کنین: [/URL] [HR][/HR بچه ها این اقا دارن هماهنگ میکنن که شنبه بریم پیش نماینده های مجلس لطفا هر کس 100% میاد بهشون میل بده [B]soheilabbasi1991@gmail.com
  10. ف

    اعتراض به کاهش شدید ظرفیت ارشد پزشکی 93

    وای راست میگی....اه... لعنتی...پس همون 11 مرداد میمونه من به همه دوستام اس ام اس میدم که بیان همکلاساشونو با هم اتقیاشونو هم بیارن خوبه؟
  11. ف

    اعتراض به کاهش شدید ظرفیت ارشد پزشکی 93

    11مرداد دیره باید قبل از انتخاب دانشگاهها صدامونو بشنون من شهرستانیم اما احتمال زیاد میام تهران اما دوستی دارم که تهرانه میتونم بگم بیاد و دوستاشم بیاره مطمئم هستم که میاد حتما حتی میتونه به عنوان نماینده هم صحبت کنه چون خوب صحبت میکنه
  12. ف

    اعتراض به کاهش شدید ظرفیت ارشد پزشکی 93

    11مرداد دیره باید قبل از انتخاب دانشگاهها صدامونو بشنون من شهرستانیم اما احتمال زیاد میام تهران اما دوستی دارم که تهرانه میتونم بگم بیاد و دوستاشم بیاره مطمئم هستم که میاد حتما .حتی میتونه به عنوان نماینده هم صحبت کنه چون خوب صحبت میکنه.
  13. ف

    ***ارنج زمان برای اعتراض حضوری ( کلیه رشته ها )***

    0216133 مال دفتر روحانیه زنگ بزنید 0من باهات موافقم بیاین حضوی جمع بشیم یکباره دیگه ،1 دفعه دیگه شانسمونو امتحان کنیم ما شهرسانیا هم میایم، اعتراض کنیم اینجوری که فایده نداره.
  14. ف

    اعتراض به کاهش شدید ظرفیت ارشد پزشکی 93

    من دوستم تهرانه اعلامم کرد بیاین واسه تحصن کسی موافقتشو اعلام نکرد.اینجوری فایده نداره این دستیار پزشکیا به خاطر تحصنی که دم ر مجلس کردن 300تا بهشون اضافه کردن!1روز بذارین ما شهرستانیا هم بیایم تهران باید جمع بشیم 100تا 200تا میگن کافیه.اگه فقط اینجا حرف بزنیم در حد حرف میمونه خوب، باید همه جوری...
  15. ف

    ***ارنج زمان برای اعتراض حضوری ( کلیه رشته ها )***

    من دوستم تهرانه اعلامم کرد بیاین واسه تحصن کسی موافقتشو اعلام نکرد.اینجوری فایده نداره این دستیار پزشکیا به خاطر تحصنی که دم ر مجلس کردن 300تا بهشون اضافه کردن!1روز بذارین ما شهرستانیا هم بیایم تهران باید جمع بشیم 100تا 200تا میگن کافیه.اگه فقط اینجا حرف بزنیم در حد حرف میمونه خوب، باید همه جوری...
  16. ف

    ***ارنج زمان برای اعتراض حضوری ( کلیه رشته ها )***

    من دوستم تهرانه اعلامم کرد بیاین واسه تحصن کسی موافقتشو اعلام نکرد.اینجوری فایده نداره این دستیار پزشکیا به خاطر تحصنی که دم ر مجلس کردن 300تا بهشون اضافه کردن!1روز بذارین ما شهرستانیا هم بیایم تهران باید جمع بشیم 100تا 200تا میگن کافیه.اگه فقط اینجا حرف بزنیم در حد حرف میمونه خوب، باید همه جوری...
  17. ف

    اعتراض به کاهش شدید ظرفیت ارشد پزشکی 93

    من دوستم تهرانه اعلامم کرد بیاین واسه تحصن کسی موافقتشو اعلام نکرد.اینجوری فایده نداره این دستیار پزشکیا به خاطر تحصنی که دم ر مجلس کردن 300تا بهشون اضافه کردن!1روز بذارین ما شهرستانیا هم بیایم تهران باید جمع بشیم 100تا 200تا میگن کافیه.اگه فقط اینجا حرف بزنیم در حد حرف میمونه خوب، باید همه جوری...
  18. ف

    اعتراض به کاهش شدید ظرفیت ارشد پزشکی 93

    با اجازت کپی پیست کردم: بچه ها به دکتر پزشکیان نماینده مجلس هم بگین.من گفتم.ایشون قبلا خودشون وزیر بهداشت هم بودن.الان نماینده تبریزه.حتما حتما براشون بگین.خواهش می کنم.تعداد زیاد بشه توجه بیشتر میشه: شماره تلفن :43 93 337 - 0411 دورنگار : 53 93 337 - 0411 ايميل : Info@DrPezeshkian.ir
بالا