من دوستم تهرانه اعلامم کرد بیاین واسه تحصن کسی موافقتشو اعلام نکرد.اینجوری فایده نداره این دستیار پزشکیا به خاطر تحصنی که دم ر مجلس کردن 300تا بهشون اضافه کردن!1روز بذارین ما شهرستانیا هم بیایم تهران باید جمع بشیم 100تا 200تا میگن کافیه.اگه فقط اینجا حرف بزنیم در حد حرف میمونه خوب، باید همه جوری...