دست تمام تهرانیا درد نکنه اونایی که رفتن واسه اعتراض و پیگیری کردن .تو رو خدا یه کاری کنین بچه ها ما شهرستانیا چیکار کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟ یکی بگه اعتراض رفتین چی شد ؟؟نتیجش چی شد؟امیــــــــــــــــــــــــــــــــــــدی هست یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تو رو خدا بچه ها انتخاب رشته نکنین فعلا عجله نکنین بازم...