نتایح جستجو

  1. ف

    ***ارنج زمان برای اعتراض حضوری ( کلیه رشته ها )***

    با اجازت کپی پیست کردم: بچه ها به دکتر پزشکیان نماینده مجلس هم بگین.من گفتم.ایشون قبلا خودشون وزیر بهداشت هم بودن.الان نماینده تبریزه.حتما حتما براشون بگین.خواهش می کنم.تعداد زیاد بشه توجه بیشتر میشه: شماره تلفن : 43 93 337 - 0411 دورنگار : 53 93 337 - 0411 ايميل ...
  2. ف

    ***ارنج زمان برای اعتراض حضوری ( کلیه رشته ها )***

    KAMRAN NAJAFZADEH :: Personal WebSite :: كامران نجف زاده برای کامران نجف زاده پیغام بذارید.
  3. ف

    ***ارنج زمان برای اعتراض حضوری ( کلیه رشته ها )***

    با اجازه کپی پیست کردم: سامانه تلفنی 111 به منظور طرح مسایل و مطالبات مردم از دولت و ارتباط با رئیس جمهور راه اندازی شده است و مردم می توانند خواسته های خود را در این سامانه ثبت کنند.
  4. ف

    ***ارنج زمان برای اعتراض حضوری ( کلیه رشته ها )***

    خوب پس شمارتونو بدین دیگه ،کجاست کو؟خوب خودتون زنگ بزنین اگه میخواین رو سایت نذارین مگه چه عیبی داره !خوب خودتون صحبت کنین از حق همه دفاع کنین.
  5. ف

    اعتراض به کاهش شدید ظرفیت ارشد پزشکی 93

    بچه ها یه روزیو بعد از عید فطر تعیین کنید که ما شهرستانیا بیایم تهران همه با هم اعتراض کنیم.تو رو خدا کوتاه نیاین این چه وضعشه آخه!!!!!!!!!!
  6. ف

    اعتراض به کاهش شدید ظرفیت ارشد پزشکی 93

    بچه ها تو رو خدا به این شماره زنگ بزنید به من گفت اگه تعدادتون زیاد باشه به حسن روحانی انعکاسش میدیم تو رو خدا همتون زنگ بزنید از حقتون دفاع کنید نذارین سال بعد بگین ای کاش ما هم 1 سال مونده بودیم.این شماره تماس دفتر روحانیه زنگ بزنید بگید: 6133ـ021
  7. ف

    اعتراض به کاهش شدید ظرفیت ارشد پزشکی 93

    بچه ها این شماره مال آقای بشیری نماینده پاکدشت عضو کمسیون آموزش تو مجلس هستن من این شماره رو از صفحه نخست مربوط به اعتراضات کپی پیست کردم آوردم اینجا ؛زنگ بزنید گفته مطرح میکنم: 09123496821
  8. ف

    ***ارنج زمان برای اعتراض حضوری ( کلیه رشته ها )***

    بچه ها این شماره مال آقای بشیری نماینده پاکدشت عضو کمسیون آموزش تو مجلس هستن من این شماره رو از صفحه نخست مربوط به اعتراضات کپی پیست کردم آوردم اینجا ؛زنگ بزنید گفته مطرح میکنم: 09123496821
  9. ف

    ***ارنج زمان برای اعتراض حضوری ( کلیه رشته ها )***

    بچه ها تو رو خدا به این شماره زنگ بزنید به من گفت اگه تعدادتون زیاد باشه به حسن روحانی انعکاسش میدیم تو رو خدا همتون زنگ بزنید از حقتون دفاع کنید نذارین سال بعد بگین ای کاش ما هم 1 سال مونده بودیم.این شماره تماس دفتر روحانیه زنگ بزنید بگید: 6133ـ021
  10. ف

    اعتراض به کاهش شدید ظرفیت ارشد پزشکی 93

    خواهش میکنم .آخه دوست ندارم تو این مملکت حق کسی ضایع بشه خودم تلاش کردم این 1سالو باتوجه به ظرفیت پارسال کلی ذوق کردم که تهرانو میارم الان با توجه به این ظرفیت تهرانو نمیارم خیلی زورم میگیره خیلییییییییی.
  11. ف

    ***ارنج زمان برای اعتراض حضوری ( کلیه رشته ها )***

    بچه ها این شماره مال آقای بشیری نماینده پاکدشت عضو کمسیون آموزش تو مجلس هستن من این شماره رو از صفحه نخست مربوط به اعتراضات کپی پیست کردم آوردم اینجا ؛زنگ بزنید گفته مطرح میکنم: 09123496821
  12. ف

    ***ارنج زمان برای اعتراض حضوری ( کلیه رشته ها )***

    بچه ها تو رو خدا به این شماره زنگ بزنید به من گفت اگه تعدادتون زیاد باشه به حسن روحانی انعکاسش میدیم تو رو خدا همتون زنگ بزنید از حقتون دفاع کنید نذارین سال بعد بگین ای کاش ما هم 1 سال مونده بودیم.این شماره تماس دفتر روحانیه زنگ بزنید بگید: 6133ـ021
  13. ف

    اعتراض به کاهش شدید ظرفیت ارشد پزشکی 93

    با اجازت کپی پیست کردم متنتو: #471abbas gara نمایش مشخصات مشاهده ارسال های انجمن پیام شخصی افزودن به دوستان کاربر عادی تاریخ عضویت Jul 2014 نوشته ها 9 سلام.دوستان من دیروز با اقای بشیری نماینده پاکدشت تو مجلس که عضو کمیسیون اموزش مجلس هستن صحبت کردم.ایشون گفتن...
  14. ف

    ***ارنج زمان برای اعتراض حضوری ( کلیه رشته ها )***

    بچه ها دیروز اگرچه ما شهرستان بودیم ولی به خدا هر جا می تونستیم زنگ و ایمیل زدیم . خواهش می کنم تهرانی ها خسته نشن. پوشش خبری بد نبوده: من با اجازت کپی پیست کردم: http://fararu.com/fa/news/200053/ کاهش هزار نفری ظرفیت ارشد پزشکی - فرارو نیوز | خبر فارسی کاهش ظرفیت کارشناسی ارشد پزشکی سال...
  15. ف

    ***ارنج زمان برای اعتراض حضوری ( کلیه رشته ها )***

    بچه ها یه روزیو بعد از عید فطر تعیین کنید که ما شهرستانیا بیایم تهران همه با هم اعتراض کنیم.تو رو خدا کوتاه نیاین این چه وضعشه آخه
  16. ف

    ***ارنج زمان برای اعتراض حضوری ( کلیه رشته ها )***

    دست تمام تهرانیا درد نکنه اونایی که رفتن واسه اعتراض و پیگیری کردن .تو رو خدا یه کاری کنین بچه ها ما شهرستانیا چیکار کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟ یکی بگه اعتراض رفتین چی شد ؟؟نتیجش چی شد؟امیــــــــــــــــــــــــــــــــــــدی هست یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تو رو خدا بچه ها انتخاب رشته نکنین فعلا عجله نکنین بازم...
  17. ف

    ***ارنج زمان برای اعتراض حضوری ( کلیه رشته ها )***

    اعتراض تو رو خدا یه کاری بکنین این چه وضعشه همه جا پولی شده حتی دانشگاه ها!چرا ظرفیتارو کم کردن اونم الان اطلاع میدن!!!!!!!!!!متاسفم واسشون همیه که کشورمون هیچ وقت پیشرفت نمیکنه چون هر کسی هر کاری بخواد داره توس انجام میده:smilies-azardl (12)
  18. ف

    ***ارنج زمان برای اعتراض حضوری ( کلیه رشته ها )***

    تو رو خدا یه کاری بکنین این چه وضعشه همه جا پولی شده حتی دانشگاه ها!چرا ظرفیتارو کم کردن اونم الان اطلاع میدن!!!!!!!!!!متاسفم واسشون همیه که کشورمون هیچ وقت پیشرفت نمیکنه چون هر کسی هر کاری بخواد داره توس انجام میده:smilies-azardl (12)
بالا