یبچه ها من امروز رفتم دفتر نماینده شهرم همه رو توضیح دادم گفت هرکسی گفته اعتراضاتون جواب نمیده اشتباه کرده شما نامتو تنظیم کن ... فقط 1 نکته رو بگم اینکه کسائی که رفتن پیش نماینده هاشون و احساس میکنن که به کارشون رسیدگی نمیکنن یااونا 1 جوری برخورد کردن که انگار پیگیری این موضوع طول میکشه و...