نتایح جستجو

  1. ف

    -_ 22 مرداد ، همه باهم، اعتراض حضوری _-

    این بار که تعداد بد نبود ببین چی شد!!!...سرم دیگه داره سوت میکشه...میگن خدا 7تا درو اگه بست 1 رو باز میکنه ...پس کو کجاست؟ !.. من که خیلی خستم...احساس میکنم خیلی تنهائیم..
  2. ف

    -_ 22 مرداد ، همه باهم، اعتراض حضوری _-

    واسه منم میزنه مهلت تموم شده... شما مطمئنین اومده؟؟یعنی واسه همتون باز میشه جز من؟
  3. ف

    -_ 22 مرداد ، همه باهم، اعتراض حضوری _-

    زنگ بزنیم دقیقا چی بگیم ؟بگین تا زنگ بزنیم ..اما من 2،3 هفته پیش زنگ زدما کد ملیمم گرفت...اما اگر صلاح میدونی عیب نداره میزنگیم ...فقط بگو چی بهشون بگیم...؟
  4. ف

    -_ 22 مرداد ، همه باهم، اعتراض حضوری _-

    پیدا شد عزیزم ...مرسی ..بچه ها زحمت کشیدن گذاشتن - - - Updated - - - این خط آخر ایسنا یعنی چی؟؟ شما منظورشو متوجه میشین؟؟
  5. ف

    -_ 22 مرداد ، همه باهم، اعتراض حضوری _-

    fada لینک خبر ایسنا رو میگم که تغییر داده ... اونو میگم
  6. ف

    -_ 22 مرداد ، همه باهم، اعتراض حضوری _-

    fada لینک خبر ایسنا رو میگم که تغییر داده ... اونو میگم
  7. ف

    -_ 22 مرداد ، همه باهم، اعتراض حضوری _-

    کی طومار نوشته؟؟؟؟بچ ها با رضایت خودشون یا اونا مجبورشون کردن که به جا تجمع طومار بنویسنو پاشم امضا کنن؟؟
  8. ف

    -_ 22 مرداد ، همه باهم، اعتراض حضوری _-

    میشه لینکشو بذارین که ما هم ببینیم..لطفا...
  9. ف

    -_ 22 مرداد ، همه باهم، اعتراض حضوری _-

    والا من اون موقع زنگ زدم به یکیشون سریع ریجکتم کرد!!!..الان دیگه به خدا با اینکه خیلی نگرانم میترسم زنگ بزنم باز..
  10. ف

    -_ 22 مرداد ، همه باهم، اعتراض حضوری _-

    بچه ها به نظرم سایت لو نرفته ... اونا از اینجا فهمیدن که بچه ها روز قبل در خواست مجوز کرده بودن واسه همین اونا امنیتو بردن بالاو مجوزم ندادن...
  11. ف

    -_ 22 مرداد ، همه باهم، اعتراض حضوری _-

    بچه ها من خیلی دلم شور میزنه من واقعا مضطربم اینقدر که الان مضطربم سر کنکور نبودم...احساس میکنم فریادم یه فریاد زیر آبه...از ضیائی متنفـــــــــــــــــــرم.
  12. ف

    -_ 22 مرداد ، همه باهم، اعتراض حضوری _-

    بچه ها کسی نمیدونه این دفعه تعداد چند نفره؟من زنگ زدم به یکیشون زدم رو اشغال فک کنم اوضاع خرابه دستشون بنده...این دفعه زیادترن یا همون تعدادن؟
  13. ف

    -_ 22 مرداد ، همه باهم، اعتراض حضوری _-

    از همون اولم باید میرفتن مجلس....2بار رفته بودن وزارت که... اون ضیائی دروغگو ده بار دیگم که تجمع کنیم هیچ وقت خودشو زیر سوال نمیبره همون آشه و همون کاسه... به نظرم مجلس بهتره چون به نظرم 1 طرفه قاضی نمیره اما این ضیائیه دروغگو همش میخواد بگه مرغ 1 پا داره و بس....
  14. ف

    -_ 22 مرداد ، همه باهم، اعتراض حضوری _-

    آره آفرین منم به این نکته توجه کردم... حالا بهکدوما دیگه زنگ بزنیم و چی بگیم؟؟؟
  15. ف

    -_ 22 مرداد ، همه باهم، اعتراض حضوری _-

    لینک خبر تجمع اولیه رو که گفته آب پاشیدنو یکی بذاره اینجا لطفا؟
  16. ف

    -_ 22 مرداد ، همه باهم، اعتراض حضوری _-

    بچه ها میخوام زنگ بزنملطفا دقیق بگین کیا به معترضین آب پاشیدنکه بگم بهشون ؟؟؟؟
  17. ف

    -_ 22 مرداد ، همه باهم، اعتراض حضوری _-

    آدرس : میدون صنعت، بلوار فرحزادی، بلوار ایوانک ساختمان ستاد مرکزی بلوک a
بالا