از همون اولم باید میرفتن مجلس....2بار رفته بودن وزارت که... اون ضیائی دروغگو ده بار دیگم که تجمع کنیم هیچ وقت خودشو زیر سوال نمیبره همون آشه و همون کاسه... به نظرم مجلس بهتره چون به نظرم 1 طرفه قاضی نمیره اما این ضیائیه دروغگو همش میخواد بگه مرغ 1 پا داره و بس....