منکه بچه ها چشمم آب نمیخوره... داره با کلمات بازی میکنه ...اصلا حرفاش خنده داره
بچه ها نظرتون چیه من این فایل صوتی رو ببرم پیش نماینده شهرم؟ها ؟نظر بدین،..نمایندم آدم خوبیه پیگیر کارم هست...که ببرش مجلس فایلو یا به هر حال ازش استفاده کنن.. البته با اجازه ی اون 2 نفری که صحبت کردن و صلاح بدونن من...