به کاندیدای خود رای دهید!

به کدام کاندیدا رای می دهید؟


  • مجموع رای دهندگان
    0
siACaK_275.jpg


موسویان توی تیم این آقا بود که جرم جاسوسی اش در دادگاه ثابت شد و الان در مجمع تشخیص مصلحت کنار این آقا کار میکنه! جاسوسها کنارتون هستند آقای روحانی!!
خودتون را اصلاح کنید بقیه پیش کش
 
آخرین ویرایش:
دستور لیدر : برایم امضا جمع کنید!

siAhy9_535.jpg


اخبار موثق حاكي است که لیدر جریان انحرافی از اینکه رد صلاحیتش هیچ گونه عکس العملی در پی نداشته و حتی مورد توجه محافل سیاسی و رسانه ها هم قرار نگرفته، دچار افسردگی شدید و کسالت جسمانی ناشی از آن شده است.

یکی از اعضای حلقه انحرافی ضمن بیان این مطلب گفته است: حوالی ظهر دوشنبه گذشته به اتفاق حاج آقا "بهمن.ش" به دیدار مهندس در کاخ سعدآباد تجریش رفتیم. گفتند به خاطر کسالت ایشان، فقط حاج آقا "ش" داخل شوند و ما چند نفر، بیرون به انتظار نشستیم. بعد از مدتی حاج آقا با چهره‌ای برافروخته برگشتند و گفتند جناب مهندس بشدت ناراحت است، هم بدلیل اینکه کسی به حمایت از او نیامده، هم از اینکه "پیروان و مریدان(؟!)" در حال ریزش هستند و حتی کادرهای اصلی و دوستان مشترک ایشان و آقای دکتر نیز کارها را رها کرده و خود را از مهندس پنهان می کنند. لذا مهندس پیغام دادند که به رفقا بگویید 48 ساعت دیگر هم صبر کنند چون "خبر آمده که مشکل حل خواهد شد!؟"

این عضو حلقه انحرافی افزوده است: مهندس رهنمود داده که بروید حمایت علما و طومار امضاء از طلاب جمع کنید و برای مقامات عالی کشور بفرستید. به همین خاطر آقای "ح.ق" نامه‌ای را برداشت و همراه با یک تیم آشنا به حوزه‌ها به قم رفتند و کلی به این طرف و آ« طرف زدند، اما تا نصف شب نهایتاً توانستند فقط از 3 طلبه‌ی جوان سال اول و دومی امضا جمع کنند!

نامبرده اضافه کرده است: وقتی مهندس از این وضعیت مفتضح مطلع شد گفت به دکتر بگویید که چرا خودش ورود جدی‌تری نمی‌کند. خودش عده‌ای را برای جمع کردن امضاء راه بیندازد و خودش امضاها را به رؤیت مقامات عالی برساند.

این عضو حلقه‌ی انحرافی در انتها گفته است: الآن آن 48 ساعت هم گذشت و هیچ فرجی حاصل نشد. حالا اگر ما حرکت مجددی را هم شروع کنیم، هیچ امیدی نیست که امضاها به 20 تا برسد چون همه به این نتیجه رسیده‌اند که کار ما تمام است و کسی بیخودی خودش را هزینه نمی‌کند.

شایان ذکر است که از دید اعضای حلقه انحرافی، نقل قول‌هایی از قبیل "خبر آمده که..." از قول لیدر حلقه‌ی انحرافی، معمولاً بعنوان اخبار واصله از ماوراء الطبیعه تلقی شده و برای آن حساب خاصی باز می‌کنند.

اما در شرایط فعلی، حتی اخباری از این نوع نیز برای این جماعت، منشأ اثر نمی‌شود.
 
siACaK_275.jpg


موسویان توی تیم این آقا بود که جرم جاسوسی اش در دادگاه ثابت شد و الان در مجمع تشخیص مصلحت کنار این آقا کار میکنه! جاسوسها کنارتون هستند آقای روحانی!!
خودتون را اصلاح کنید بقیه پیش کش وگرنه اونهایی که ادعای اصلاح طلبی دارند به قول قرآن مفسدان هستند

چه راحت مارک میزنید و قضاوت میکنید انشالله که در قیامت بتونید پاسخ گوی صحبتتون باشید.
 
و اینم بگم. من حاضرم مفسد باشم ولی نظرمو بگم. نظرم اینه که شورای نگهبان خرابکاری کرده. اگه قرار بشه لال بشم و هیچی نگم اونوقت آیا من اون مسلمونی هستم که قرآن گفته نباید در مقابل ظلم ساکت بمونم؟ اگه ساکت بمونمو بزنن توی سرم و اختیاراتمو بسپرم دست دیگران که صاف میرم جهنم. شما چون کاندیدات انتخاب شده نفستون از جای گرم درمیاد. بنازم به حضرت علی که به فکر دشمناشم بود.

من عرضم این نبود که خدای نکرده شما لال شی ):
 
چند کلمه از یک بی سواد (در پاسخ به آقای روحانی)

siUtFT_398.jpg


علی میری

هیچ کس در اینکه این دوره از رقابت‌های ریاست جمهوری را باید دوره رقابت گفتمان‌ها دانست، تردیدی ندارد. در این میان اینکه کدام گفتمان مورد توجه مردم قرار می‌گیرد، هنوز خیلی روشن نیست، هرچند حدس زدن آن هم کار چندان دشواری نیست. به هر حال نگارنده در این وجیزه، قصد تحلیل فضای موجود جامعه و مباحث مطرح شده توسط کاندیداهای محترم را ندارد. آنچه نگارنده را به نگاشتن این سطور واداشته است، پاسخ شفاف به شبهه‌ای است که با سخنان جناب آقای روحانی، در دفاع از عملکرد خود در شورای عالی امنیت ملی در حوزه مسائل هسته‌ای، ممکن است در اذهان ایجاد شود.

صرف نظر از نقد عملکرد جناب آقای روحانی در حوزه مسائل هسته‌ای و سنجش میزان صداقت و نقدپذیری ایشان و بدون اظهار نظر در این خصوص که آیا منتقدین عملکرد هسته‌ای ایشان واقعاً بی‌سواد هستند و اینکه آیا صدا و سیما با بداخلاقی واقعیت‌ها را تحریف می‌کند یا ایشان با بداخلاقی نمی‌خواهند واقعیت را بپذیرند، تنها در مقام پاسخ به این سؤال هستیم که آیا واقعا تمام اتفاقاتی که در زمان عهده‌داری دبیری شورای نگهبان توسط ایشان، در حوزه مسائل هسته‌ای رخ داده است زیر نظر رهبری و با موافقت و اطلاع ایشان بوده است یا خیر؟

اگر واقعاً آن‌چنان که جناب آقای روحانی در برنامه‌های تلویزیونی و نطق‌های انتخاباتی و پرسش و پاسخ‌های دانشجویی خود می‌فرمایند، پاسخ این سؤال مثبت باشد، علاوه بر اینکه هیچ نقدی متوجه ایشان، تیم مذاکره کننده و دستگاه دیپلماسی ایران در آن دوران نیست، این ایراد به رهبری نیز وارد است که چرا از عملکرد کلی دولت و دستگاه دیپلماسی در آن دوران گلایه کرده‌اند و چندین نوبت، با کنایه یا صراحت، از عملکرد آنها انتقاد نموده‌اند؟

آنچه روشن است و شخص مقام معظم رهبری نیز بارها به آن اذعان کرده‌اند، عدم دخالت مستقیم رهبری در امور قوای سه‌گانه کشور، به ویژه قوه مجریه است. این «مصلحت» تا زمانی که با مصلحت مهم‌تری مثل تضییع حقوق اساسی مردم، یا تهدید امنیت کشور یا نظیر اینها در تعارض قرار نگیرد، رعایت خواهد شد. بنابراین تنها زمانی که پای مصلحت مهم‌تری در میان باشد، این مصلحت مهم نادیده گرفته می‌شود.

به عنوان نمونه، دأب رهبری در طول این بیست و چند سال بر این بوده که در عزل و نصب‌ وزرا و سایر مدیران اجرایی کشور دخالتی نکنند ولی هرجا مصلحتی ایجاب می‌کرده، ایشان شخصاً وارد شده‌اند و با تذکر یا حتی صدور حکم حکومتی، جلوی اشتباه را گرفته‌اند؛ نامه ایشان به رئیس جمهور کنونی مبنی بر ملغی کردن معاون اولی جناب آقای رحیم مشائی و همچنین ابقای جناب آقای مصلحی در پست وزارت اطلاعات، در همین راستا قابل بررسی است.

در مذاکرات مختلفی که با کشورهای مختلف دنیا انجام می‌شود هم، چه در حوزه مسائل هسته‌ای و چه غیر هسته‌ای، عدم دخالت و حضور مستقیم رهبری کاملاً مشهود است. هرچند در سیاست‌های کلان نظام، قطعاً شورای عالی امنیت ملّی با کسب اجازه و نظر مستقیم ایشان عمل می‌کنند ولی در سیاست‌گذاری‌ها و نحوه اجرای خواسته‌های نظام، معمولاً این دستگاه دیپلماسی کشور است که تأثیرگذار خواهد بود.

اگر تاریخچه مسأله هسته‌ای را بررسی کنیم، به روشنی نقش مقام معظم رهبری در پیشرفت‌های هسته‌ای را خواهیم دید. در دولت اصلاحات، عقب‌نشینی گام به گام هیأت مذاکره کننده ایرانی سبب شد تا نهایتاً ایران در سه مذاکره که در پائیز و زمستان سال1382 در «سعد آباد»، «بروکسل» و «پاریس» انجام شد، کلیه فعالیت‌های مربوط به غنی‌سازی اورانیوم را به حالت تعلیق در آورد و حتی تحقیق و پژوهش در حوزه غنی‌سازی اورانیوم را نیز متوقف سازد. مقام معظم رهبری که به ندرت در سیاست‌های اجرایی دولت‌ها دخالت می‌کنند، به دولت اجازه دادند تا مذاکرات را پیش ببرد ولی زمانی که ناتوانی گروه مذاکره کننده ایرانی و زیاده‌خواهی غربی‌ها را مشاهده کردند، در اوخر عمر دولت اصلاحات به رئیس جمهور دستور دادند که بدون توجه به فشارهای غربی‌ها تمام فعالیت‌های هسته‌ای کشور از سر گرفته شود.[1]

حال باید از جناب آقای روحانی پرسید که آیا واقعاً مواضع و عملکرد ایشان در آن دوران مورد تأیید رهبری بوده است یا ایشان در این برهه و برای فرار از واقعیت و پاسخگو نبودن خود در حوزه مسائل هسته‌ای از مقام معظم رهبری هزینه می‌کند؟

[1] در این خصوص نگارنده حداقل دو نمونه از دو سخنرانی ایشان را در خاطر دارد که به آنها اشاره می‌شود : الف)«من همان وقت هم در جلسه‏ى مسئولين- كه از تلويزيون پخش شد- گفتم اگر چنانچه بخواهند به اين روند مطالبه‏ى پى‏درپى ادامه بدهند، بنده خودم وارد ميدان مى‏شوم؛ همين كار را هم كردم. بنده گفتم كه بايستى اين روند عقب‏نشينى متوقف شود و تبديل بشود به روند پيشروى، و اولين قدمش هم بايد در همان‏ دولتى‏ انجام بگيرد كه اين عقب‏نشينى در آن دولت انجام گرفته بود؛ و همين كار هم شد.» (بیانات مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان دانشگاه‌های یزد 13/10/1386) ؛ ب) «در همین قضیه‌ى هسته‌اى، آن وقتى که ما با اینها همراهى کردیم و عقب‌نشینى کردیم - البته براى ما تجربه‌اى بود، اما این واقعیت است - اینها جلو آمدند؛ اینقدر جلو آمدند که من در همین حسینیه گفتم اگر بنا باشد که این روال از سوى آنها ادامه پیدا کند، من خودم وارد قضیه خواهم شد؛ و وارد قضیه شدم؛ ناچار شدیم؛ اینها کار ما نیست.» (بیانات در دیدار مسوولان و کارگزاران نظام 3/5/1391)
 
169708_855.jpg


اظهارات بی پایه و اساس آقای حسن روحانی در برنامه گفتگوی ویژه خبری، هنوز هم با واکنش محافل کارشناسی و رسانه ای همراه است.

به گزارش بولتن نیوز، روحانی در پاسخ به سؤال مجری گفت‌وگوی ویژه خبری مبنی بر توقف قراردادهای سعدآباد، بروکسل و پاریس گفت: شما که می‌دانید این مسائل دروغ است، در سعدآباد اصلاً قراردادی نبود، طرح این مسائل مربوط به بی‌سوادها است، شما که اینها را می‌دانید و اگر در گوشی به شما اطلاع می‌دهند حتماً آنها بلد نیستند که به شما می‌گویند. وی افزود: در بیانیه تهران قطعنامه این بود که همه چیز متوقف شود ولی ما اجازه ندادیم.

در ادامه مجری برنامه در رابطه با تعطیلی UCF سؤال کرد که روحانی اظهار داشت: شما آن زمان کجا بودید؟ خوب است که تاریخ را بخوانید، مذاکرات تهران مهر سال 82 انجام شد و UCF فروردین 83 به مرحله اول رسید و مرحله پس از آن پائیز 83 بود و در فروردین 84 نیز تکمیل شد. وی افزود: تولید آب سنگین در تابستان 83 صورت گرفت، تولید کیک زرد زمستان 83 و تکمیل سانتریفیوژ نیز زمستان 83 انجام شد. روحانی گفت: ما هیچ کاری را متوقف نکردیم بلکه فناوری را تکمیل کردیم.

این در حالی است که حتی بر اساس متن منتشرشده توسط خود جناب آقای روحانی در کتاب «امنیت ملی و دیپلماسی هسته ای»، تناقضات و خلاف واقع گویی های ایشان کاملا مشهود است. در این کتاب آقای روحانی از چگونگی تعلیق همه جانبه فعالیت های هسته ای ایران و داستان وادادگی تیم هسته ای ایران در برابر کشورهای غربی روایت کرده و بیان می کند که اگر درایت رهبر انقلاب نبود، بدون شک کاپیتالاسیون دیگری بر ایران تحمیل می شد.

اما گویا آقای روحانی حتی متن منتشرشده توسط خودشان را هم فراموش کرده اند که چنین ادعاهای واهی را در برنامه زنده تلویزیونی مطرح کردند.

بنابراین بولتن نیوز، اولا محض اطلاع شخص جناب آقای روحانی و ثانیا مخاطبین محترم بولتن نیوز و همه مردم عزیز کشور، فایل عملکرد جناب آقای روحانی و تیم هسته ای ایران در دولت اصلاحات را برای دانلود منتشر می کند.


http://www.bultannews.com/fa/news/146839/%D8%A2%D9%82%D8%A7%DB%8C-%D8%B1%D9%88%D8%AD%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%AD%D8%AF%D8%A7%D9%82%D9%84-%DB%8C%DA%A9-%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D9%85%D8%AA%D9%86-%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AF-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%A8-%D8%AF%D8%B1%D9%88%D8%BA-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86%DB%8C-%D8%AD%D8%B3%D9%86-%D8%B1%D9%88%D8%AD%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D9%81%D8%A7%DB%8C%D9%84
 
آخرین ویرایش:
اقای عارف به دولتی افتخار میکنید که امام زمان هم استیضاح میکند!!!!!!!!!!

siGlqN_265.jpg


آقای عارف به کدام دولت افتخار می کنی.
به دولتی که در آن نام آقازاده ها شروع شد. دولتی که مناطق ویژه اقتصادی مال آقازاده ها بود.
دولتی که انرژی هسته ای تعطیل شد. دولتی که در تهران جلوی حسن روحانی ، وزیر انگلیسی پایش را روی میز می گذارد.
دولتی که در آن از بانکی وام های میلیاردی می گرفتند و با همان وام همان بانک را می خریدند و بعد وام کشک میشد.
دولتی که در آن کارخانه ای را به مبلغ 12 میلیارد می خریدند و بعد معلوم میشد فقط در آن کارخانه 12 میلیارد تومان آهن وجود دارد یعنی پول زمین و ساختمان و وسایل و ... کشک . بعد هم کارخانه تعطیل میشد.
دولتی که در آن امام زمان هم باید استیضاح میشد.
به کدام اصلاحات افتخار میکیند!!!!!!!!!!!!!!!
 
پرهیز از افراط و تفریط در تایید و یا رد نامزدهای انتخاباتی

si8F0E_535.jpg


دوستت را به اندازه دوست بدار، شاید روزی خصم تو گردد و با دشمنت به اندازه دشمنی کن شاید روزی با تو دوست شود.( نهج البلاغه کلمه قصار 260)
عده ای از دوستان در تایید نامزد انتخاباتی مورد نظرشون چنان افراط می کنن که اگر نامزد مورد نظرشون بر حسب غیرمعصوم بودنش، نواقصی هم داشته باشه دچار سرخوردگی میشن و شروع میکنن به جبهه گیری و عده دیگری از دوستان چنان بعضی از نامزد های تایید صلاحیت شده رو می کوبن که انگار نه انگار این نامزدها از شورای نگهبان تایید صلاحیتشون رو گرفتن و چنان وانمود میشه که نامزد مورد مخالفت، رسما از اسرائیل اومده. فراموش نکنیم همونقدر که رد صلاحیت ها توسط شورای نگهبان معتبره، تایید صلاحیت ها حتی اگر مطابق با سلیقه ما هم نباشه باز محترم و معتبره. دوستانی که عملکرد و برنامه های نامزد ها رو نقد نمی کنن بلکه تخریب می کنن و از اون ها شیطان میسازن، فراموش نکن که این کارشون خواسته یا ناخواسته رسما توهین به شورای نگهبانه. در ضمن آدمی که مطابق با کلام حضرت امیر رفتار نکرده در صورتی که نامزدی غیر از نامزد مورد نظرش رای بیاره نه راه پس داره و نه راه پیش و چهار سال یا فقط باید تخریب بکنه یا چهار سال فقط ساکت باشه که هیچ کدوم به صلاح نیست. پس اعتدال رو در تایید یا نقد نامزد ها رعایت بفرمایید. یا حق
 
دستور به اغتشاش پیش از انتخابات توسط انتخابی‌فرد در العربیه

دستور به اغتشاش پیش از انتخابات توسط انتخابی‌فرد در العربیه

1460176534.jpg


دیده‌بان: کاملیا انتخابی‌فرد جاسوس MI6 طی مطلبی در وب‌سایت شبکه العربیه خط اغتشاش و آشوب پیش از برگزاری انتخابات را به عوامل خود در داخل کشور ابلاغ کرد.
 

ولی نظر امام خمینی اینه: هر کس با رای شورای نگهبان مخالفت کند مفسد است :)
شرمنده اخلاق انتخاباتی تون...

خب بفرمایید کسی که با انسانیت مخالفت کنه چیه پس ؟

قرآن میگه

گروهی( بی خرد قرآن خوان ! ) مردم را به نیکی فرمان می دهند اما( کار های بیخردانه ی) خودشون رو فراموش می کنند

أَتَأْمُرُونَ النَّاسَ بِالْبِرِّ وَتَنْسَوْنَ أَنْفُسَكُمْ وَأَنْتُمْ تَتْلُونَ الْكِتَابَ أَفَلَا تَعْقِلُونَ(البقرة/44)

آيا مردم را به نيکي دستور می دهید ، اما خودتان را فراموش مي‌نماييد؛ در حالی که کتاب (آسماني) را مي‌خوانيد! آيا نمي‌انديشيد( ای بی خردان) ؟؟؟؟!


بفرمایید شورای نگهبان در کجای معصومیت نشسته است ؟

اصلا بفرمایید معصومیت کدامین فرد از شورای نگهبان احراز شده است که هر چه بگویند درسته و مخالف با اون مفسد ؟؟


حتی قرآن هم جرائت نکرده مخالفان جناب محمد بزرگترین پیمبرمعصوم باوران را آشکارا مفسد بنامه حالا چطور شد مخالفان رای شورای نگهبان شدند مفسد ؟؟؟
 
آخرین ویرایش:

mj1919

New member
siACaK_275.jpg


موسویان توی تیم این آقا بود که جرم جاسوسی اش در دادگاه ثابت شد و الان در مجمع تشخیص مصلحت کنار این آقا کار میکنه! جاسوسها کنارتون هستند آقای روحانی!!
خودتون را اصلاح کنید بقیه پیش کش

من عرضم این نبود که خدای نکرده شما لال شی ):

محتوای صحبت های آقای عارف همش خاتمی بود چرا واقعا؟


از هر 10 حرفش 3 تاش خاتمی خاتمی بود

اقای عارف به دولتی افتخار میکنید که امام زمان هم استیضاح میکند!!!!!!!!!!

siGlqN_265.jpg


آقای عارف به کدام دولت افتخار می کنی.
به دولتی که در آن نام آقازاده ها شروع شد. دولتی که مناطق ویژه اقتصادی مال آقازاده ها بود.
دولتی که انرژی هسته ای تعطیل شد. دولتی که در تهران جلوی حسن روحانی ، وزیر انگلیسی پایش را روی میز می گذارد.
دولتی که در آن از بانکی وام های میلیاردی می گرفتند و با همان وام همان بانک را می خریدند و بعد وام کشک میشد.
دولتی که در آن کارخانه ای را به مبلغ 12 میلیارد می خریدند و بعد معلوم میشد فقط در آن کارخانه 12 میلیارد تومان آهن وجود دارد یعنی پول زمین و ساختمان و وسایل و ... کشک . بعد هم کارخانه تعطیل میشد.
دولتی که در آن امام زمان هم باید استیضاح میشد.
به کدام اصلاحات افتخار میکیند!!!!!!!!!!!!!!!

si5dek_535.jpg


عارف: اجازه توهین به میرحسین موسوی را به هیچکس نمیدهم..

خاطره تلخ رهبر انقلاب از "تکنوکرات‌ها/ " چه کسانی با افتخار می‌گویند «من تکنوکرات هستم»؟!

siMqPF_291.jpg



خاطره تلخ رهبر انقلاب از تکنوکرات‌ها/ چه کسانی با افتخار می‌گویند «من تکنوکرات هستم»؟!



برچسب زنی، بد اخلاقی نکوهیده نیست!
لطفا رعایت فرمایید!

چرا اسم افراد رو با دولتهای گذشته پیوند می زنید؟ خوب اگر اینطور بخواهیم حساب کنیم که باید اصولگراها رو بشوریم بزاریم کنار، به دلیل کارنامه ی سیاهشون در این 8 سال: فساد سرسام آور! بی آبرویی بین المللی! جنگها و درگیری های هزینه بردار! قطع نامه های چند صد تایی! بی آبرویی داخلی در بین مردم! نارضایتی عمومی! گرانی ها ی بی سابقه! بی ارزشترین پول در تاریخ ایران! و..... خوب پس همه رو نمیشه گردن حزب انداخت! یکمی عادلانه رفتار کنیم!

در ثانی، لطفا اخلاق مند باشیم! چرا با قالیباف اینطور رفتار می کنیم! این مرد تا الان یک کارنامه ی سفید و جهادی داشته! چرا برچسب تکنوکرات می زنیم، اینجور تتخریب ها کاندیدایی که تخریب نشده ، و عامل تخریبهاست رو در چشم مردم بد می کنه!
 

rozhan20

New member
چه اشکالی داره به نظر من افتخار این آدمها خدمت تو همون دولتهاست بیشترین پیشرفت های ایران از هر لحاظی مال دوره خاتمی بود آن را که عیان است چه حاجت به بیان است
 
بالا