به نظر شما خر دجال چیست؟کیست؟.....

biotechnologist

New member
خوب خدای من میگه هرجا لازم دونستی دخالت کن.تذکر بده ، یادآوری کن.:riz277: اینکه بخوام به بحث اول برگردونمتون پارازیت نیست.یادآوریه موضوع بحثه.:bunnyearsmiley: موفق باشید.(راستی من متوجه نشدم چرا تو این همه کاربر شما حرف منو بخودتون گرفتید؟:smiliess (11): )
 

شهاب

New member
فراماسونری همیشه با قدرت های بزرگ مثل کلیسای کاتولیک در جنگ بوده... پس زدن چنین تهمتهایی به اونها کاملا عادیه!!!
در مورد مخفیانه بودنش هم باید خدمتتون عرض کنم... در زمان قرون وسطا به دلیل غیر قانونی بودن این تشکل... کاملا به صورت مخفیانه عمل می کردن... تا خطری تهدیدشون نکنه... این انجمن در از بین بردن سلطه ی کلیسای کاتولیک و انقلاب صنعتی نقش بسیاری داشته... از بعد از سقوط کلیسا... کاملا از حالت مخفی خارج شد... در بسیاری از کشورهای جهان لژ دارن... که عضویتش برای عموم مردها آزاده... تنها شرطش ایمان به خداست... زمان شاه در ایران هم لژ داشتن که متاسفانه بعد از انقلاب این لژها تعطیل میشه... هر مردی میتونه عضو این تشکل بشه و پله های ترقی رو طی کنه و تا بالاترین درجه (33) برسه.... هیچ محدودیت و ممنوعیتی وجود نداره...
در مورد شیطان پرستی و ارتباط با اجنه و سحر جادو...
چرا فقط و فقط از طرف کلیسای کاتولیک محکوم شدن؟؟؟
چرا هیچ وقت کلیسای ارتودکس و پروتستان چنین تهمت هایی رو به فراماسون ها وارد نکرد؟؟؟
سلام.میشه بفرمایید چرا به سوالای farideh biomedical پاسخ ندادید؟
این سوالا رو میگم:ضمنا" برابری و برادری با روحیه جاه طلبانه فراماسونها نمیخونه.چرا پر واضح نمادگرایی میکنن و دلیلش رو نمیگن؟ آیا میتونی ضد اسلامی بودن رسانه ای که در دست دارن رو انکار کنی؟ حتی ضد مسیحی بودن؟ مگه کم تو فیلما و انیمیشناشون مسیح، مریم و کشیکها مضحکه میشن؟ اگه مسلکشون برادریه چرا هیچ تبلیغی براش نمیکنن و به طرز کاملا نژادپرستانه و مخفیانه فعالیت می کنن؟ چرا هرکس عضو این لژ بوده به جای ترویج برادری روحیه استعمارگرایانه داشته؟
هم مرامهای جرج واشینگتون که گنده ی فراماسونهاست سرخپوستا رو به خاک و خون کشیدند تا سرزمینشون رو تسخیر کنن و هنوزم که هنوزه با سیاست های خودشون فقر و گرسنگی رو با از بین بردن مازاد غلات و میوه دامن می زنن و بعد در لباس انسانهای خیر و نوعدوست تو مملکت گدا و گرسنه ها صدقه پخش میکنن. چرا اعضای این حزب به مسند های قدرت همیشه تکیه زدند و میزنن و به مشاغل معمولی هیچوقت بسنده نمیکنن؟ آیا پستهای مهم بین المللی رو به دست میگیرن تا صلح و برابری رو تو دنیا توسعه بدن؟ ضمنا خود هالیوود بارها علنا فراماسونها رو به گروه عالم به علوم غریبه و جادو و شیطان پرستی با افتخار ربط داده و به خودش بالیده که فراماسونها چنین قدرتی دارن! اگه مجموعه the arrivals رو (صرف نظر از اینکه از چه دیدگاهی بیان میکنه) دیده باشی، به صحنه هایی از این فیلمها برمیخوری.
 

شهاب

New member
بچه ها من به عقاید همگی شما احترام میزارم و میخام نظر خودمم بگم. نظراتمو تو جملات کوتاه و غیر پیوسته میگم خودتون تا تهش برید. البته شاید نظر من کاملا اشتباه باشه ولی از نظر من برای خودم قابل قبوله. اگه تو طول تاریخ نگاه کنید می بینید که در همگی ادیان و مذاهب دینی تا افرادی که حتی بت پرستی می کردند، پشت چهره ی عادلانه و زیبای گفته های مبلغین مدهبیشون معمولا یک جورایی اهداف سیاسی نهفته بود. مثلا همین بت پرستی که ساده ترین شکلش بود و شاید امروز برای ما خنده دار باشه که یه عده ادم سنگ رو می تراشیدن و پرستشش می کردند اما در زمان خودش به شدت مردم بهش ایمان داشتند و جونشون بسته به بتشون بوده (تا اونجایی که بنده اطلاعات دارم) و مطمنا حاکمان دوران از این قضیه سود می بردند. اگر غیر از این بود لزومی نداشت از پیامبران بترسند. از این قضیه بگذریم. فکر کنم همگی شما تقریبا موافقید که ممکلت داری کاره سختیه و سرپا نگه داشتن یک نظام هم چه بسا سخت تر. این امر نیاز به سیاست های قوی ای داره. یعنی شما واقعا فکر می کنید عقاید مذهبی مردم تحت شعاع سیاست نمیره؟ البته که میره. خودتون تا تهش برید.
مطلب بعدی اینه که با فرض اینکه شخصی به نام امام مهدی وجود داشته باشه. طبق اطلاعاتی که من دارم معمولا امامان معجزه ندارند و معجزه از ویژگی های پیامبرانه نه امامان. پس چجوری یه امام هزارو اندی سال زنده است؟
مطلب بعدی اینکه از نظر من یه کم معقول نیست که یه انسان هزارو اندی ساله حالا بیاد و بخاد دنیا رو تغیر بده و حمام خون راه بندازه و عدالت برقرار کنه. اینم شبیه همون جریانات بت پرستیه و ... .
و در نهایت پیشنهاد میکنم خیلی راحت و با اطمینان در مورده مسایلی که معمولا توش تخصصی ندارید نظره قطعی ندید. چون واقعیتش ما رشته هممون زیرشاخه پزشکیه و دین شناسی عالم خاص خودشو داره اما با مستنداتی که در این باره وجود داره من رو قانع نمیکنه که همچین امامی وجود داشته باشه و اگر هم واقعا همچین اشاراتی در متون دینی شده صرفا به معنای این نیست که حالا کسی در شمای امام قرار بیاد و عدالت برقرار کنه. اگه یه کم فقط یه کم دقت کنید می بینید که چه شست و شوهای مغزی با همین قضیه داره داده میشه و اگه یه کم بیشتر تر فکر کنید می بینید که اینجور اعتقادات فقط برای افراد خاصی سودآوری داره و این مشکوک بودن قضیه رو بیش از پیش می رسونه.
سلام.جناب epi_info خدمت شما عرض کنم که اگه از نظر خداشناسی بخوایم به قضیه نگاه کنیم آیا به نظر شما ممکنه خدا بنده هاش رو بدون راهنمایی که خودش انتخاب کرده باشه رها کنه؟
و دیگر اینکه کسانی که به امام مهدی(عج) عقیده دارن به وجود و ظهور ایشون و اگه گمراه نشده باشن هیچ وقت دست رو دست نگذاشتن و نمیذارن تا بگن که ما هیچ کاری نمیکنیم تا خود آقا بیاد و کارها رو درست کنه بلکه برعکس حقیقت رو گسترش میدن تا زمینه ی ظهور ایشون رو فراهم کنن پس طبق این چیزایی که گفتم این آیا به نظر شما هیچ سودی برای سیاستمداران داره؟و یا حتی براشون خطرناک نیست؟چرا که اتفاقا اعتقاد به وجود ایشون باعث اتحاد هم میشه و جهت به حرکت میده چون یک امام دارند.نظر شما غیر از اینه؟
 

شهاب

New member
اون شفا گرفتنها قدرت تلقینه. کارآزمایی های دوسوکور تصادفی شده ای طراحی شده اند که تاثیر گولدارو رو سنجیدن و دیدن اثر معنی داری داره. آیا ما 100 تا مریض رو ببریم مشهد و دعا کنیم که خوب بشن و 100 تا مریض دیگه رو نبریم مشهد و دوا درمان های عادی رو بهشون بدیم، واقعا اونایی که مشهد رفتن و دعا براشون شده بیشتر از گروه شاهد درمان میشن؟ این به نظر شما منطقیه که بگیم امام رضا بیمار ها رو درمان می کنه؟
یکی از دوستای خوبم که روانشناسه ماهریه داشتم باهاش صحبت میکردم یه موضوعی رو باهاش مطرح کردم.قضیه از این قرار بود که یه کتابی به دست من رسیده بود راجع به شفا گرفتن(اصلا مذهبی نبود).این کتاب مدعی بود که میتونه آموزش بده که چطور میشه خودت رو شفا بدی و یا دیگران رو حتی از راه دور.اون روانشناس گفت که اینها میان از یه روشی استفاده میکنن(یه اصطلاحی گفت که من یادم نیست) و یه بیماریهایی رو که در واقع بیماری نیستن بلکه(باز یه اصطلاحی بکار برد که معذرت میخوام من یادم نیست) با قدرت تلقین خوب میکنن یعنی در اصل بیماری ای رو درمان نمیکنن بلکه اون چیزی رو که طرف باور نداشته با تلقین باورش رو تغییر میدن تا در نتیجه ی اون تغییر باور نشانه اش روی جسم خودش رو نشون بده.یا حتی تا جایی که میدونم روحیه ی خوب روی سلامتی تاثیر داره و حتی در بهبود سرطان هم گویا موثره.اما در مورد امامان(ع) اینطور نبوده بلکه بیمار واقعا بیمار بوده و این رو پزشک گفته و از اون مواردی هم نبوده که با روحیه خوب بشه و خود پزشک هم چنین چیزی نگفته و در عین حال دیدیم که همچین بیمارانی در کمال شگفتی شفا پیدا کردند.پس این موارد تفاوت داره.قبول ندارید؟
 

شهاب

New member
سلام دوستان... من اومدم!!!
میخام یه چیز خیلی جالب در مورد کرامت خدمتتون عرض کنم...
همه ی ما شنیدیم و بعضی هامون هم دیدیم... که بیمارانی توسط زیارت و توسل به قبور ائمه و امامزاده ها شفا گرفتن... یا مشکلی داشتن... حل شده و...
خب البته بعضی از دوستان این حرفا رو خرافات میدونن و به کل مساله رو رد میکنن...
من میخام از یه زاویه ی دیگه به این مبحث نگاه کنم...
اگر به دین بودایی نگاه کنیم...
در اون کشورها هم خیلی ها به مجسمه ی بودا متوسل میشن... نکته ی خیلی جالب اینه که تعداد کسانی هم که حاجت می گیرن خیلی زیاده...
در صورتیکه ما میدونیم اونها بت پرست هستن و طبیعتا از یک بت نباید چنین انتظاری داشت... اما در کمال ناباوری این مساله بارها و بارها اتفاق افتاده...
تا حالا از خودتون پرسیدین که چرا دین بودایی از نظر تعداد پیروان همیشه در دنیا اول یا دومه؟؟؟
و یه نکته ی بسار جالب دیگه... تغییر مذهب از یک دین به دین دیگه به دین بودایی نسبت به تمام ادیان دیگه بیشتر هست... حتی نسبت به مسیحیت!!!
آیا به نظرتون عجیب نیست که در قرن 21 ... اینقدر گرایش به طرف بت پرستی که به نظر ما مسخره میرسه... زیاد شده؟؟؟
به نظر من کرامت اثباتی برای حقانیت نیست...
این خداست که دعا رو استجابت میکنه... چه به ائمه متوسل بشین... چه به یه تیکه سنگ!!!
سلام.شما گفتید بتها.انصافا خود شما قبول میکنید که بتی بتواند این کار را انجام دهد؟بر فرض اینکه چنین اتفاقی که شما میگویید اتفاق بیفتد به نظر شما چه چیزی باعث میشود چنین اتفاقی بیفتد؟آیا شما که خدا را قبول دارید میتوانید بپذیرید که خدا چنین چیزی را بپسندد؟آیا این نادانی نیست؟
اما اگر قصد مقایسه ی اینگونه موارد رو با ائمه(ع) دارید آیا باز با عقل به این نتیجه نمیرسید که آنها با عبادت و تقرب به خدا در نزد خدا جایگاه بالایی یافته اند و خدا هم به این خاطر دعایشان را مستجاب میکند؟خودتان انصاف بدهید آیا این با آن قابل قیاس است؟آیا بت هم نزد خدا مقامی دارد؟
 

شهاب

New member

راستش رو بخایین من خودم اصلا به این چیزها اعتقاد ندارم!!!
نه به خاطر اینکه عقاید ضد دینی دارم و فکر میکنم اینها خرافاته...
به خاطره اینه که به اعتقاد شخصیه من... این کار شرک هست...
فقط میخواستم بگم... این مسائلی که در مورد ائمه مطرح میشه... مختص ایران و شیعه نیست... جاهای دیگه هم چنین اعتقادهایی دارن...
خوب حالا لطفا کمی توجه بفرمایید:
سوره یوسف آیات 97 و 98 :در آن حال برادران یوسف با تضرع و التماس عرضه داشتند ای پدر بر تقصیراتمان از خدا آمرزش طلب که ما خطای بزرگ مرتکب شده ایم.پدر گفت به زودی از درگاه خدا برای شما آمرزش میطلبم که او بسیار آمرزنده و مهربانست.(ترجمه مهدی الهی قمشه ای)
خوب من یک سوال دارم چرا حضرت یعقوب(ع) که پیامبر خدا بود پذیرفت و نگفت که خودتان بروید و به تنهایی از خدا بخواهید؟
سوره نسا آیه ی 64 (ترجمه ی مهدی الهی قمشه ای):ما رسول نفرستادیم مگر بر این مقصود که خلق بامر خدا اطاعت او کنند(و هدایت شوند) و اگر هنگامیکه گروه منافق بر خود بگناه ستم کردند از کردار خود بخدا توبه نموده و بتو رجوع میکردند که بر آنها استغفار کنی و از خدا آمرزش خواهی البته در این حال خدا را پذیرنده توبه و مهربان می یافتند.
در این مورد چطور؟
آیا کافی نبود؟
 

ZOT

New member
حالا چرا میگن خر ! آیا خر به معنای بزرگی اینجا هست؟
 

estel

New member
بچه ها در مورد اینکه میگین که آدم برای ارتباط با خدا واسطه نمیخواد میخوام این داستان رو از شمس و مولانا تعریف کنند روزی شمس خواست از روی دریاچه ای عبور کند به مولانا گفت موقع عبور از دریاچه ورد زبونت شمس باشه مولانا قبول کرد با هم خواستند از دریاچه عبور کنن طی روی آب بودن مولانا زیر لب میگه یا شمس یا شمس یا شمس یهو میبینه شمس داره میگه یا علی یا علی یا علی مولانا میگه اگه شمس داره میگه یا علی اگه منم بگم یا علی منم میتونم رو آب راه برم شروع میکنه به یا علی گفتن که یهو میره زیر آب شمس بهش میگه من به خاطر این گفتم بگی یا شمس چون تو منو به اندازه کافی میشناسی ولی وقتی میگی یا علی چون شناخت تو از علی زیاد نیست داخل آب رفتی حالا ما هم چون امام ها رو از خدا بیشتر میشناسیم اونارو واسطه قرار میدیم
 

estel

New member
در مورد فراماسونری هم میخوام بگم خیلی از مکاتب بودن که با یک اهداف مشخص و خوبی شروع شدن اما به مرور زمان اهدافشون تغیییر جهت دادن
 

شهاب

New member
بچه ها در مورد اینکه میگین که آدم برای ارتباط با خدا واسطه نمیخواد میخوام این داستان رو از شمس و مولانا تعریف کنند روزی شمس خواست از روی دریاچه ای عبور کند به مولانا گفت موقع عبور از دریاچه ورد زبونت شمس باشه مولانا قبول کرد با هم خواستند از دریاچه عبور کنن طی روی آب بودن مولانا زیر لب میگه یا شمس یا شمس یا شمس یهو میبینه شمس داره میگه یا علی یا علی یا علی مولانا میگه اگه شمس داره میگه یا علی اگه منم بگم یا علی منم میتونم رو آب راه برم شروع میکنه به یا علی گفتن که یهو میره زیر آب شمس بهش میگه من به خاطر این گفتم بگی یا شمس چون تو منو به اندازه کافی میشناسی ولی وقتی میگی یا علی چون شناخت تو از علی زیاد نیست داخل آب رفتی حالا ما هم چون امام ها رو از خدا بیشتر میشناسیم اونارو واسطه قرار میدیم
فکر می کنم بهتره از چیزایی بگیم که برای ما معتبر و قابل قبول باشه در صورتی که این ماجرایی که شما میفرمایید من نمیدونم چه سندیتی داره بر فرض اینکه معتبر هم باشه جناب شمس و جناب مولوی برای من و امثال من حجت نیستند که بخوایم توی اینجور بحثها با استناد به اونها به جواب برسیم.البته این به این معنی نیست که جناب مولوی و شمس برای ما قابل احترام نیستن بلکه قابل احترامن ولی حجت نیستن امیدوارم منظورم رو تونسته باشم برسونم.من هم در پاسخ دوستان این موضوع رو رعایت کردم و با استناد به قرآن جواب دادم.
 
آخرین ویرایش:

estel

New member
اگه کمی به داستان فکر میکردین میفهمیدین نکته روی شناخت آدمه نه اینکه کار اونا درست بوده یا غلط
اگه قرار باشه شما دنبال سندیت همه ی داستان های آموزنده بگردین مطمئنا هیچکدومو قبول نمیکنین
من داستان رو نوشتم تا بگم که من چون شناختم از امامانم بیشتر از خداست و البته این مایه تاسف منه ولی بدیهیه که شناخت و معرفت من در مورد خدا اونقدر نیست که ائمه بوده بنابراین من به ائمه متوسل میشم و اونا هم به خدا
در ضمن من از این معجزاتی که شاید به نظرتون خرافه باشه یا کفر واس اتفاق افتاده
در ضمن مولوی حافظ سعدی واسه من حجت هستند ببخشید که من فکر کردم شاید اینا واسه بقیه هم مهم باشن شرمنده ام من همه ی حرفامو پس میگیرم حق با آقا شهاب بود
 
آخرین ویرایش:

najma

New member
خوب حالا لطفا کمی توجه بفرمایید:
سوره یوسف آیات 97 و 98 :در آن حال برادران یوسف با تضرع و التماس عرضه داشتند ای پدر بر تقصیراتمان از خدا آمرزش طلب که ما خطای بزرگ مرتکب شده ایم.پدر گفت به زودی از درگاه خدا برای شما آمرزش میطلبم که او بسیار آمرزنده و مهربانست.(ترجمه مهدی الهی قمشه ای)
خوب من یک سوال دارم چرا حضرت یعقوب(ع) که پیامبر خدا بود پذیرفت و نگفت که خودتان بروید و به تنهایی از خدا بخواهید؟
سوره نسا آیه ی 64 (ترجمه ی مهدی الهی قمشه ای):ما رسول نفرستادیم مگر بر این مقصود که خلق بامر خدا اطاعت او کنند(و هدایت شوند) و اگر هنگامیکه گروه منافق بر خود بگناه ستم کردند از کردار خود بخدا توبه نموده و بتو رجوع میکردند که بر آنها استغفار کنی و از خدا آمرزش خواهی البته در این حال خدا را پذیرنده توبه و مهربان می یافتند.
در این مورد چطور؟
آیا کافی نبود؟



ممنون شهاب جان . بسیار عالی ....
 

شهاب

New member
اگه کمی به داستان فکر میکردین میفهمیدین نکته روی شناخت آدمه نه اینکه کار اونا درست بوده یا غلط
اگه قرار باشه شما دنبال سندیت همه ی داستان های آموزنده بگردین مطمئنا هیچکدومو قبول نمیکنین
من داستان رو نوشتم تا بگم که من چون شناختم از امامانم بیشتر از خداست و البته این مایه تاسف منه ولی بدیهیه که شناخت و معرفت من در مورد خدا اونقدر نیست که ائمه بوده بنابراین من به ائمه متوسل میشم و اونا هم به خدا
در ضمن من از این معجزاتی که شاید به نظرتون خرافه باشه یا کفر واس اتفاق افتاده
در ضمن مولوی حافظ سعدی واسه من حجت هستند ببخشید که من فکر کردم شاید اینا واسه بقیه هم مهم باشن شرمنده ام من همه ی حرفامو پس میگیرم حق با آقا شهاب بود
دوست گرامی چرا ناراحت میشید آخه؟اگه بازم ناراحت نمیشید من یه چیزایی بگم؟
 

estel

New member
دوست گرامی چرا ناراحت میشید آخه؟اگه بازم ناراحت نمیشید من یه چیزایی بگم؟
من؟من ناراحت شدم؟اشتباه نکنین دوست عزیز من فقط یه مقدار حوصله بحث کردن را از دست دادم شما هم هر چی میخواین بفرمایین من بیدی نیستم که به این بادها بلرزم:auizz3ffy9vla57584x
 

leiliyebidel

New member
به به... چ تاپیک خوفـــــــــــــــــــــی :applause:
ممنون آجی... خیلی واسم جالب بود...
ولی اون یکی دوستمون ک گف خر دجال همون پیروانش میتونن باشن ک ب خر تشبیه شدن! واسم خیلی جالب تر بود... ممنون.....
ب نظر منم دجال بیشتر ب ی جریان فکری می خورده تا ی فرد!خو اگه ی آدم باشه ک با ی دونه چشم و چیزایی ک ازش شنیدیم تا ببینیم همه می فهمیم کیه!دیگه گولشو نمی خوریم!
:25r30wi:
دور از شوخی منم فک میکنم همین فراماسونریه! چون واقعا ی تشکیلات فاسده!!!
و این ک در موردش اینجوری گفته شده ب خاطر سطح درک مردم اون زمان بوده....
امیدوارم ی گفتگوی خوب داشته باشیمو با سند و مدرک کامنت بذاریم... :28:
چون این موضوعی نیس ک از خودمون حکم بدیم دربارش...

 

شهاب

New member
من؟من ناراحت شدم؟اشتباه نکنین دوست عزیز من فقط یه مقدار حوصله بحث کردن را از دست دادم شما هم هر چی میخواین بفرمایین من بیدی نیستم که به این بادها بلرزم:auizz3ffy9vla57584x
یعنی چی؟بید چیه باد کدومه؟مگه کسی شما رو تهدید کرده که اینو میگید؟یه کمی بیشتر توضیح بدید من هم بفهمم لطفا.
 

estel

New member
یعنی چی؟بید چیه باد کدومه؟مگه کسی شما رو تهدید کرده که اینو میگید؟یه کمی بیشتر توضیح بدید من هم بفهمم لطفا.
ای بابا شما چرا همه چیزو اینقدر مشکوک در نظر میگیرین؟؟؟؟ شما حرفتونو بزنین نگران هیچی هم نباشین منم که گفتم از دستتون ناراحت نیستم
 

leiliyebidel

New member

یه سخن از حضرت علی هست که مظمونش اینه:
دجال چشم راستش کوره و چشم چپش در وسط پیشانی قرار داره و می درخشه... از روی این حدیث... بعضی ها... می گن دجال احتمالا همون رسانه و تلویزیون هست...
یک مورد درباره ی دجال وجود داره... که در تمامی ادیان ابراهیمی (یهود، مسیحیت و اسلام اعم از شیعه و سنی) مشترکه... تقریبا میشه گفت قطعی ترین چیزیه که درباره ی دجال نقل شده...
و اون «ایرانی» بودن دجال هست... در تمامی احادیثی که در مورد محل ظهور دجال در هرسه دین مطرح شده... همه بدون استثنا میگن دجال ایرانی هست...
می پردازیم به احادیث اسلامی:
در اسلام سه دسته حدیث در مورد محل ظهور دجال وجود داره...
اولین و مهمترین حدیث: اصفهان (روستای یهودیه) اکثر احادیث شیعه و سنی به اصفهان اشاره میکنن
دسته ی دوم: تعداد کمی از احادیث به خرایان اشاره می کنن
دسته ی سوم: تعداد بسیار ناچیزی از احادیث به سیستان اشاره می کنن...
میشه خواهش کنم اون حدیثی ک از امام علی گفتین بعلاوه ی اون 3دسته حدیثی ک گفتین در مورد ایرانی بودن دجال وجود داره رو عینا با منبعی ک ازش خوندین بذارین؟ ممنون......

ی چیز دیگه ام این ک گفتین تو تمام ادیان ابراهیمی(یهود،مسیحیت و اسلام اعم از شیعه و سنی)مشترکه ک دجال ایرونیه!حالا ب جز شیعه ک قرار شد ب خاطر اون 3دسته حدیث منبع بدین اگه فقط ی مورد درباره ی این موضوع از منابع معتبر!! یهود و مسیحیت هم اشاره کنین ممنون میشم...البته مطمئنا میدونید ک منظورم از منابع معتبر انجیل یوحنا و پولس و توراتی ک خود یهودیا نوشتن نیس....!!!!!!


خود شما... تا به حال شده راجع به حرفایی که میزنه تحقیق کرده باشین.

بله من تحقیق می کنم...هیچ حرفی رو هم بدون مدرک و سند قبول نمی کنم.... :black_eyed:


شاید هم این افراد «ایرانی» که دجال رو بع فرامایونری ربط میدن... خودشون دجال و یا یار دجال باشن... دارن اذهان رو منحرف می کنن...
فراماسونری یک انجمن مقدس برادری هست... که ریشه در تاریخ اروپا در زمان قرون وسطا داره... چون با کلیسای کاتولیک مبارزه میکرد... از طرف کلیسا متهم به شیطان پرستی شد... متهم به ارتباط با اجنه و سحر و جادو شدن... خیلی از فراماسون ها اعدام شدن... خیلی هاشون هم به کشور های دیگه از جمله آمریکا رفتن...
حالا جالب اینجاست که همون تهمتی رو که کلیسای کاتولیک چند قرن پیش به فراماسون ها زد... جمهوری اسلامی الان داره میزنه... واقعا هدفشون چیه؟؟؟ الله اعلم...
درسته ک من نظر شما رو در مورد فراماسونری ندارم و اونو ی تشکیلات فاسد می دونم!ولی شما ک انقد در مورد فراماسونری اطلاعات دارین!حتما باید بدونید ک فراماسونری ریشه در تاریخ اروپا خیلـــــــــــــی قبل تر از قرون وسطا!!! داره....
و این ک ب خاطر ماهیت شیطانی تعالیم کابالا و مغایرتشون با تعالیم کلیسا،واتیکان باهاشون مقابله کردو ی تعداد زیادی ام اعدام کرد!
ب نظر من این تشکیلات نمی تونه ی انجمن مقدس و برادری باشه!!!چون اینا از اصل اعتقادات دیگه ای غیر از توحید دارن!! نمی تونه مقدس!!!! باشه ب خاطر:
1.اعتقاد ب این ک ی زن و مرد اولیه ک مقامشون نیمه خداییه،خالق نسل کره ی زمینن!نه خدا ......
2.اعتقاد زیادشون ب ماتریالیسم(ماده گرایی)و عدم اعتقاد ب روح و مسائل فرامادی .....
3.تقدیس لوسیفر(یکی از نام های شیطان!)ادعای روشنی بخش بودنش!! .....
4.استفاده از خیلی از نمادهایی ک شیطان پرستا هم استفاده میکنن....
5.اعتقاد ب حضرت سلیمان نه ب عنوان پیامبر!!بلکه ب عنوان پادشاه و جادوگر!!!(انگاری پر بیراه متهم ب ارتباط با اجنه نشدن!!) ..... :))
6.اعتقاد ب ضدمسیح!!! (
antichrist)

و چون خیلی از فسادایی ک اتفاق افتاده با حمایت این گروه یا از طرف خودشون بوده انجمن برادری!!!! هم نمی تونه باشه...
مثلا بیشتر نخست وزیرای اسرائیل ماسون بودن...!بعلاوه جورج واشنگتن!جورج بوش پدر و پسر!کلینتون!و..... خیلیای دیگه ک لازم نیس جنایتا و نسل کشیاشون یادآوری بشه... هم ماسون بودن....
حالا تهمت چیست؟؟

تهمت و بهتان افترا بستن ب دیگران است؛ یعنى، کارى را که وى انجام نداده و مرتکب نشده است به وى نسبت دهیم؛ چه آن کار و عمل مربوط به زندگى شخصى او باشد و چه مربوط به شخصیت حقوقی و مسؤولیتش منتها تهمت افترا بستن در حضور شخص است و بهتان در غیاب شخص...
با توجه ب این تعریف فک نمی کنم ما ب کسی تهمت زده باشیم!فقط با توجه ب شواهدی ک وجود داره داریم استدلال می کنیم...
ولی دوست گرامی شما چ راحت هرکیو ک دجال رو ب فراماسونری ربط میده،خود دجال و یار دجال می دونید!!!!!!!!!!!
:5:


ینی الآن منم ک این نظرو دارم یا باید دجال باشم یا یار دجال؟؟؟؟؟؟کدومش ینی؟؟؟؟!!!! :21:


معلومه كه نه.عزيزم ما نه ايه شريفه رو داريم و نه قصد توهين به امامن معصومين عليهم اسلام.من اطلاعاتي در اين زمينه ندارم

دجالي در كار نيست.ظهوريم در كار نيست هرچي در قران نباشه مردوده تموم

در مورد این دوتا جملتون...
با توجه ب این حرفتون ک هرچی تو قرآن نباشه مردوده!!ب ظهور منجی تو قرآن اشاره شده...و نه تنها این آیه رو!ک این آیات!!! رو داریم....
خداوند به کسانى از شما که ایمان آورده اند و عمل صالح انجام می دهند وعده خلافت روى زمین داده، همان گونه که افرادى را که قبل از شما بودند و ایمان و عمل صالح داشتند حکومت و خلافت داشتند...آیه 55 سوره نور
و ما اراده كرده ايم كه بر مستضعفان زمين منت نهيم و آنان را پيشوايان و وارثان زمین قرار دهیم...آیه 5 سوره قصص
وهمانا، در زبور پس از ذکر نوشتيم كه زمين را بندگان شايستة من، به ارث خواهند برد...آیه 105 سوره انبیا
و.......
بازم هستاااااااا.. بگم؟؟
:smiliess (3):
 
آخرین ویرایش:
بالا