نتایح جستجو

  1. sara120

    مطالعه گروهي ارشد مامايي 95

    من تست های شهناز کهن هم داشتم شاید کتاب در کنار تست ها برای من مفید شد جون تست هاشم تکمیل کننده کتاب هست حالا حجم کتاب کهن کمه شما می تونید هم کتاب دکتر کهن بخونید هم کتابی که به نظرتون کامل باشه جون من دیگر کتاب ها برای بهداشت رو ندیدم. که بتونم اظهار نظر کنم - - - Updated - - - من تست های...
  2. sara120

    مطالعه گروهي ارشد مامايي 95

    من اشتباهی ندیم تو کتاب شهناز کهن ولی بله ناقص هست کسی که وقتش زیاد دباشه هم می تونه هم کتاب های دیگه رو بخونه هم شهناز کهن و بالای بنجاه میزنه من خودم فقط شهناز کهن خوندم.
  3. sara120

    مطالعه گروهي ارشد مامايي 95

    من کتاب دکتر شهناز کهن رو خوندم انتشارات کنکاش کم حجمه ولی خیلی مفیده 61زدم بهداشتو
  4. sara120

    نظرات شرکت کنندگان آزمون کارشناسی ارشد مامایی اردیبهشت 94

    سلام بچه ها خسته نباشید برای همتون ارزوی موفقیت می کنم بچه ها شما خودتون انتخاب شهر کردید یا مشاوره براتون انتخاب کرده؟؟ من تا حالا نتونستم انتخاب شهر کنم اولین الویتم می خوام تبریز باشه ولی نمیدونم بقیه الویت هارو کجابزنم ؟یعنی میشه اول تبریز بزنم بعدی شهید بهشتی باشه؟ و توی دفترچه کجا نوشته...
  5. sara120

    نظرات شرکت کنندگان آزمون کارشناسی ارشد مامایی اردیبهشت 94

    سلام دوستان خوبم منم مامایی15 شدم مشاوره 43امیدوارم همگی موفق باشیداز خانم ناهید معذرت می خوام بیام خصوصی گزاشتن سرعتم کمه نمی تونم باسخشونو بدم:
  6. sara120

    نظرات شرکت کنندگان آزمون کارشناسی ارشد مامایی اردیبهشت 94

    والا موندم دیگه جی بگم منم ساعت به ساعت به سایت رفتم نگاه کردم واقعا خیلی حالم بد شده امروز از بس استرس کشیدم واقعا متاسفم برای سنحش بزشکی
  7. sara120

    نظرات شرکت کنندگان آزمون کارشناسی ارشد مامایی اردیبهشت 94

    وای بجه ها گفتن تا دوشنبه نتایج اعلام نخواهد شد من که دیگه صبرم تموم شده مارو رسما سرو کار گزااشتن
  8. sara120

    نظرات شرکت کنندگان آزمون کارشناسی ارشد مامایی اردیبهشت 94

    ایشا الله قبول میشیم نا امید نباشید و هرجی به خیر صلاحمون باشه همون اتفاق بیوفته
  9. sara120

    نظرات شرکت کنندگان آزمون کارشناسی ارشد مامایی اردیبهشت 94

    بله میاد تو دفترجه که6ام نوشته وای من خیلی استرس دارم میدونید تا جه رتبه ای شانس قبولی بالایی داره?
  10. sara120

    نظرات شرکت کنندگان آزمون کارشناسی ارشد مامایی اردیبهشت 94

    خیلی ممنونم ازتون ایشا الله خبر قبولیتونو بشنویم.
  11. sara120

    نظرات شرکت کنندگان آزمون کارشناسی ارشد مامایی اردیبهشت 94

    خوش به حالتون کاش ماهم نمیزاشتیم سایت تخمین رتبه باز نمیشه احتمالا هک اینا کردن عجب اشتباهی کردیم .من همه جا بد شانسی میارم می ترسم اینم یکی دیگش باشه
  12. sara120

    نظرات شرکت کنندگان آزمون کارشناسی ارشد مامایی اردیبهشت 94

    سلام بجه ها خوبین?شماهم کدرهگیریتونو به سایت تخمین رتبه دادین?من خیلی نگرانم از این که کدرهگیریمو دادم
  13. sara120

    نظرات شرکت کنندگان آزمون کارشناسی ارشد مامایی اردیبهشت 94

    هشت درصد زدم من زبانم اصلا خوب نیست
  14. sara120

    نظرات شرکت کنندگان آزمون کارشناسی ارشد مامایی اردیبهشت 94

    کمی دیر تایید می کنن منتظر باشید
  15. sara120

    مثبت فکر کنید

    عالی بود ممنونم ازتون
  16. sara120

    مثبت فکر کنید

    ارشد همه مارو نا امید و افسرده کرده
  17. sara120

    مثبت فکر کنید

    من خیلی منفی شدم این روزا اصلا امیدمو از همه جی از دست دادم
  18. sara120

    نظرات شرکت کنندگان آزمون کارشناسی ارشد مامایی اردیبهشت 94

    بجه ها من نفر 17تو مشاوره هستم نفر دو مامایی ولی امیدی به قبولی ندارم خیلی ناراحتم
بالا