نتایح جستجو

  1. sara120

    نظرات شرکت کنندگان آزمون کارشناسی ارشد مامایی اردیبهشت 94

    منم رتبه دو از بین 62 نفر به نظرم دقیق نیست زیاد خودتونو ناراحت نکنین
  2. sara120

    نظرات شرکت کنندگان آزمون کارشناسی ارشد مامایی اردیبهشت 94

    من درصدهام حدود5060 هست فک کنم اشتباه نشون میدهمن که خیلی استرس دارم
  3. sara120

    نظرات شرکت کنندگان آزمون کارشناسی ارشد مامایی اردیبهشت 94

    ولی بچه ها تعداد نفرات شرکت کننده تخمین رتبه خیلی کمه
  4. sara120

    نظرات شرکت کنندگان آزمون کارشناسی ارشد مامایی اردیبهشت 94

    بچه ها من نمرم تو تخمین رتبه385شده بین44 نفرم رتبه یک دارم یعنی احتمالش هست قبول بشم؟
  5. sara120

    نظرات شرکت کنندگان آزمون کارشناسی ارشد مامایی اردیبهشت 94

    من خیلی دلم گرفته این چه وضع داخلی جراحی بودمن هشت ماه کلا تو کتابخونه بودم قسمت داخلی جراحی ویلیامز هم فول بودم ولی نتونستم بزنم کلا از منبع دیگه بود - - - Updated - - - حساسیت باب اسمیرو 3/4اوردم
  6. sara120

    نظرات شرکت کنندگان آزمون کارشناسی ارشد مامایی اردیبهشت 94

    من کلی خونده بودم ولی داخلی و بهداشتش سخت بودن .یچه ها اونایی که فقط مامایی می خواستن باید سوال های روانبزشکی رو هم باسخ می دادن؟
بالا