صفحه اصلی
تالارها
نوشتههای جدید
جستجو در تالارها
جدیدترینها
نوشتههای جدید
نوشتههای نمایه جدید
آخرین فعالیت
کاربران
بازدیدکنندگان فعلی
نوشتههای نمایه جدید
جستجو در نوشتههای نمایه
ورود
ثبتنام
جدیدترینها
جستجو
جستجو
فقط جستجوی عنوانها
توسط:
آخرین فعالیت ها
ثبت نام
منو
ورود
ثبتنام
نصب برنامه
نصب
صفحه اصلی
جستجو
جاوا اسکریپت غیر فعال است برای تجربه بهتر، قبل از ادامه، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
نتایح جستجو
نظرات شرکت کنندگان آزمون کارشناسی ارشد مامایی اردیبهشت 94
منم رتبه دو از بین 62 نفر به نظرم دقیق نیست زیاد خودتونو ناراحت نکنین
sara120
نوشته #103
2015-06-09
تالار:
آزمون ارشد مامایی
نظرات شرکت کنندگان آزمون کارشناسی ارشد مامایی اردیبهشت 94
من درصدهام حدود5060 هست فک کنم اشتباه نشون میدهمن که خیلی استرس دارم
sara120
نوشته #98
2015-06-09
تالار:
آزمون ارشد مامایی
نظرات شرکت کنندگان آزمون کارشناسی ارشد مامایی اردیبهشت 94
سحر خانم خدا از دهنتون بشنوه
sara120
نوشته #93
2015-06-07
تالار:
آزمون ارشد مامایی
نظرات شرکت کنندگان آزمون کارشناسی ارشد مامایی اردیبهشت 94
ولی بچه ها تعداد نفرات شرکت کننده تخمین رتبه خیلی کمه
sara120
نوشته #91
2015-06-07
تالار:
آزمون ارشد مامایی
نظرات شرکت کنندگان آزمون کارشناسی ارشد مامایی اردیبهشت 94
بچه ها من نمرم تو تخمین رتبه385شده بین44 نفرم رتبه یک دارم یعنی احتمالش هست قبول بشم؟
sara120
نوشته #90
2015-06-07
تالار:
آزمون ارشد مامایی
نظرات شرکت کنندگان آزمون کارشناسی ارشد مامایی اردیبهشت 94
من خیلی دلم گرفته این چه وضع داخلی جراحی بودمن هشت ماه کلا تو کتابخونه بودم قسمت داخلی جراحی ویلیامز هم فول بودم ولی نتونستم بزنم کلا از منبع دیگه بود - - - Updated - - - حساسیت باب اسمیرو 3/4اوردم
sara120
نوشته #33
2015-05-22
تالار:
آزمون ارشد مامایی
نظرات شرکت کنندگان آزمون کارشناسی ارشد مامایی اردیبهشت 94
من کلی خونده بودم ولی داخلی و بهداشتش سخت بودن .یچه ها اونایی که فقط مامایی می خواستن باید سوال های روانبزشکی رو هم باسخ می دادن؟
sara120
نوشته #26
2015-05-22
تالار:
آزمون ارشد مامایی
قبلی
1
2
3
اول
قبلی
3 از 3
رفتن به صفحه
رفتن
صفحه اصلی
جستجو
بالا