گالری عکس دینی - فرهنگی - سیاسی

37482_815.jpg


آخی چه گناهی کرده این کوچولو؟
 
آخرین ویرایش:
نوجوان 17 ساله آمریکایی که 23 زبان بلد است: فارسی را بیشتر از همه دوست دارم

siaB9o_535.jpg


یک نوجوان 17 ساله آمریکایی در طی 4 سال موفق به آموختن 23 زبان زنده دنیا شده است.

به گزارش عصر ایران به نقل از واشنگتن پست " تیموتی دانر" نوجوان چند زبانه که متولد و ساکن نیویورک است در مصاحبه اخیر خود با یک شبکه تلویزیونی در استرالیا در پاسخ به سوال مجری برنامه بدون درنگ گفت که زبان فارسی را در بین زبان هایی که آموخته بیش از همه دوست دارد.

وی در این مصاحبه با خواندن اشعاری از حافظ تسلط خود را به زبان فارسی نشان داد.

این نوجوان نیویورکی چند زبانه به غیر از فارسی و انگلیسی به زبان هایی چون روسی ،آلمانی، هلندی،فرانسوی ، ایتالیایی، پشتو، هندی، عبری، عربی، ترکی، کردی و... تسلط کامل دارد.
 
si1EFo_535.jpg


افسر اردوگاه صحبت کرد و گفت:«چرا شما سینه می‌زنید و خودتان را سیاه می‌کنید و بدنتان کبود می‌شود این کار حرام را انجام می‌دهید که مثلاً بگویید ما داریم عزاداری می‌کنیم».
یکی از بچه‌ها بلند شد و گفت:«چطور ما خودمان را به خاطر حضرت اباعبدالله (ع) می‌زنیم سیاه می‌کنیم حرام است ولی شما ما را با کابل می‌زنید و سیاه می‌کنید حرام نیست!».

راوی :عارف سجاده‌چی، اردوگاه موصل
 
آخرین ویرایش:
simZjM_535.jpg


سامی ابوزهری تاکید کرد گفتگوهای بیهوده سازش فقط به نفع اسرائیل است و هیچ سودی برای فلسطینی ها در پی نخواهد داشت . صد ها نفر از هواداران جنبش حماس دیروز در شمال نوار غزه تظاهرات کردند و شعارهایی علیه محمود عباس و تصمیم او برای ادامه گفتگو با اسرائیل سر دادند .
 
siOb6U_260.jpg


Written on the back cover (dorse) of George Jordâc’s book (called: Ali, The Voice Of Human Justice) quoted from him:

“O' Ali, if I say you're superior to Jesus Christ, my religion cannot accept it! & if I say he's superior to you, my conscience won't accept it! I don't say you're God! but I say you're a human, what a human! & I don't know what a human you are! So, tell us yourself, o' Ali: Who are you?!”


پشت جلد کتاب جرج جرداق (علیّ، صوت العدالة الإنسانیة) از قول وی نوشته:

"ای علی! اگر بگویم: تو از مسیح بالاتری، دینم نمیپذیرد! و اگر گویم او از تو بالاتر است، وجدانم نمیپذیرد! نمیگویم تو خدا هستی! ولی تو چه بشری هستی! و من نمیدانم تو چگونه بشری هستی! پس خود بگو به ما ای علی: تو کیستی؟!".

دانلود کتاب http://media.afsaran.ir/dpTP1S.doc
 
اسراری در مورد علی (علیه السلام)

32593086464019092011.jpg


در معراج زمانی که خداوند پیامبر را امر به بازگشت نمود ،جالب است که بدانیم چگونه به اصطلاح خداحافظی کردند؟ ؛در آنجا پیامبر که نمیتوانستند به خدا عرض کنند فی امان الله یا عباراتی نظیر آن. در اینجا خداحافظی را با نام مقدس علی که از علی اعلی سرچشمه گرفته بود انجام دادند:


سبحان العلی الاعلی «یاعلی».

-یکی از یاران از پیغمبر(ص) پرسید که در شب معراج خداوند تعالی با شما با چه زبانی سخن گفت؟

حضرت فرمود:با من به زبان علی بن ابیطالب تکلم نمود.عرض کردم معبود من تو با من سخن میگویی یا پسر عم من علی است که سخن میگوید؟

فرمود:ای احمد ما تو را خلق کردیم از نور خود و علی را از نور تو و من مطلع میباشم بر ضمایر و اسرار دلها. دل هیچکس را ندیدم چون دل تو که علی را دوست دارد و لذا من با زبان علی با تو سخن گفتم(کشف الغمه)

-امام صادق(ع) فرمود:پیغمبر خدا در مراجعت از معراج فرمود چون مرا به آسمان پنجم بردند نظرم به چهره ای نورانی افتاد که شبیه صورت برادرم علی بود. از جبرئیل پرسیدم این کیست؟ گفت یا رسول الله این صورت علی است که چون ملائکه مشتاق زیارت علی بودند از پروردگار متعال خواستند چشم آنها را به جمال پر فیض علی در هر صبح و شام ،منور سازد. خداوند فرشته ای به صورت علی(ع) در آسمان پنجم قرار داد تا ملائکه به زیارت او ملذوذ و محظوظ شوند.

 
ایران همیشه خاک من

simTpO_500.jpg



آن موقع که صدام شهرهای ایران را موشک باران و بمباران می کرد، تیمسار آبشناسان نامه‌ای به او نوشت:

«اگر جناب صدام حسین ژنرال است و فنون نظامی را خوب می‌داند و نظریه‌پرداز جنگی است، پس به راحتی می‌تواند در دشت عباس با من و دوستان جنگ آورم ملاقات کند و با هر شیوه‌ای که می‌پسندد، بجنگد؛ نه این‌که با بمب افکن‌های اهدایی شوروی محله‌های مسکونی و بی‌دفاع را بمباران کند و مردم را به خاک و خون بکشد.»

در جواب نامه، صدام، ژنرال قادر عبدالحمید را با گروه ویژه‌اش به دشت عباس فرستاد تا به تیمسار آبشناسان یک جنگ تخصصی را نشان بدهد. سال‌ها قبل در اسکاتلند تیمسار آبشناسان، ژنرال عبدالحمید و گروهش را در مسابقه کوهنوردی ارتش‌های منتخب جهان دیده بود. آن‌جا گروه او اول شد و عراقی‌ها هفتم شدند. حالا در میدان جنگ حقیقی دوباره مقابل ژنرال قادر عبدالحمید قرار گرفت و بعد از یک درگیری طولانی، لشکرش را شکست داد و خود او را اسیر کرد.

مهرماه سال 64 ، خبر شهادت تیمسار آبشناسان از رادیو عراق با شادی و مارش پیروزی پخش شد.

درود بر روان پاک شهید آبشناسان و تمامی فرماندهان دلاور ارتش
 
به مناسبت روز قدس ، هک تعداد بی شماری از سایت های اسرائیلی

siNl0C_535.jpg


گروه هکری Qods Freedom» در جدیدترین اقدام خود به مناسبت روز جهانی قدس 2013، در اقدامی بی‌نظیر به سایت‌های وابسته به رژیم صهیونیستی حمله سایبری کرده‌ است.

بنابراین گزارش، حمله سایبری علیه سایت‌های اسرائیلی با شعار "ضدصهیونیستی" باعث اختلال گسترده در سایت‌های دولتی، دانشگاهی و شخصی شد.

در پی حمله گسترده سایبری گروه هکری quds freedom، این گروه تآکید کرده است این حمله را از چند روز پیش آغاز کرده و در روزهای پنج‌شنبه و جمعه 2 آگوست که مصادف با روز قدس خواهد بود این حملات را به اوج خواهد رساند.

اعضای این گروه هکری نتیجه حمله به سایت‌های اسرائیلی را اینگونه عنوان کرده‌اند که با هک کردن شمار زیادی از سایت‌های دولتی خبرگزاری‌ها، بانک‌ها، مراکز دانشگاهی، حساب‌های فیس بوکی به حمایت از مردم مظلوم فلسطینی خواهد شتافت.

گروه هکری Qods Freedom که در زمینه حملات سایبری علیه رژیم صهیونیستی فعالیت می‌کند در اطلاعیه جدید خود اعلام کرده است: همانگونه که قبلا اعلام کرده بودیم حملات خود را به مناسبت روز قدس به اوج رساندیم. و در همین راستا سایت های پربازدید اسراییلی را از جمله راه آهن(rail.co.il)، هواپیمایی اسراییل(elal.co.il)، هاآرتص(haaretz.co.il)، دبکا فایل(debka.com) و... را از دسترس خارج کرده‌ایم.
 
sidOOV_535.jpg



امان از این شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی
هر سال مسیر راهپیمایی را
غلط اعلام می کند!
یا این میدان
یا آن میدان!
هرگاه ختم مسیر، قدس شریف شد
خبر کنید ما را...
 
بالا