نظرات شرکت کنندگان کنکور ارشد بهداشت و ایمنی مواد غذایی 94

پيام

New member
سلام دوستاي خوبم به خاطر مشكلات فني من با اين نام كاربري نميتونم بيام به زودي با نام كاربريpayam.3وارد گروه ميشم و اگر كسي سوالي داشت درخدمتشم
از بچه هايي هم كه تبريك گفتن قبولي تو ارشد رو ممنونم
 

sara25

New member
سلام به همه دوستان عزیز..تبریک میگم به دوستانی که قبول شدند و عزیزانی که به هر دلیلی نتونستن نتیجه بگیرن امیدوارم با پشتکار بیشتر به راهشون ادامه بدن..
لینک وبلاگ تخصصی بهداشت و ایمنی موادغذایی رو میذارم..دوستان هر سوالی راجع به این رشته داشتن میتونن پاسخ خودشونو بگیرن واگر سوالی بود در خدمتیم منتظر نظرات و پیشنهادات سازنده شما دوستان عزیزم هستیم..

بهداشت و ایمنی مواد غذایی زنجان
 

rawy

New member
باسلام
عذخواهی می کنم که پست ظاهرا نامرتبط هست, اما در عمل می تونه مرتبط باشه

"هر کس خود را شناخت، خدای خود را شناخته است"
انسان به عنوان یک موجود دارای اختیار, مسیر زندگی خود را تحت چارچوبی که در آن زندگی می کند انتخاب میکند, و توانایی حرکت در گستره ای از حیوانیت یا فرشته خویی را دارد.
با توجه به باورهای موجود در رابطه با برتری انسان بر سایر مخلوقات, چگونه است که برخی خلاق و قدرتمند و خداگونه می شوند و بعضی نعمت زندگی را تحت فشار و استرس و افسردگی سپری می کنند و چه بسا به زندگی خود خاتمه می دهند؟
فرض کنیم یک اتومبیل آخرین مدل با تجهیزات کامل در اختیار داریم, در صورتی که با نحوه کاربرد آپشن های آن آشنا نباشیم آیا تفاوتی با اتومبیل از رده خارج دارد؟
شاهکار خلقتی که در ما به ودیعه نهاده شده, ذهن ماست و ما با استفاده ی آگاهانه از آن امکان تعیین مسیر زندگی خود را داریم, و یا با سپردن خود به ذهنی که توسط دیگران برنامه ریزی غلط شده و با زندگی در ناآگاهی امکان رفتن به قهقرا برایمان فراهم است.
در هر صورت انتخاب با خودمان است و ما در قبال این انتخاب مسئولیت داریم.
جناب دکتر سعیدی, برنامه ای برای شناساندن قدرت ذهن و توانایی های بشر در نظر دارند که به رایگان در حال اجرا می باشد و به طرق مختلف امکان دسترسی به کاتالوگ و راهنمای ابرکامپیوتر جهان هستی (ذهن انسان) فراهم است:

از طریق کانال تلگرام
در قسمت جستجوی تلگرام آپدیت شده تان این عبارت NLPlife@ را تایپ کنید و بعد از مشاهده ی کانال مربوط وارد آن شده و در قسمت پایین کلمه ی JOIN را بزنید

از طریق آپارات
ویدیو های ان ال پی تخصصی

از طریق اینستاگرام
https://instagram.com/MetaNLP

" اگر دانش در ثریا باشد مردانی از سرزمین پارس به آن دست پیدا خواهند کرد "
با ارتقاء خودمان و گام برداشتن جهت خودسازی و پیرو آن ارتقاء جامعه مان, افتخار عنوان ایرانی را به افتخارات تاریخی مان پیوند بزنیم


به عزیزانتان اطلاع دهید
 

sara25

New member
سلام بچه ها میخام بدونم ظرفیت قبولی این رشته چند نفره

سلام دوست عزیز جواب این سوال و هر سوال دیگری که راجع بع این رشته داری میتونی از آدرس زیر پیدا کنی..موفق باشی:rose:
بهداشت و ایمنی مواد غذایی زنجان

- - - Updated - - -

سلام بچه ها میخام بدونم ظرفیت قبولی این رشته چند نفره

سلام دوست عزیز جواب این سوال و هر سوال دیگری که راجع بع این رشته داری میتونی از آدرس زیر پیدا کنی..موفق باشی:rose:
http://foodsafety90.blogfa.com/
 
بالا