نظرات شرکت کنندگان آزمون کارشناسی ارشد مجموعه پرستاری اردیبهشت 94

فاطمه...

New member
?????? آیا میدانید؟ ??????

??????آیا میدانید طرح تحول نظام سلامت در بین کارکنان وزارت بهداشت به طرح " تمول پزشکان "معروف است؟ ??????

?????? آیا میدانید وزارت بهداشت و درمان در بین کارمندانش به "وزارت پزشکان" معروف است؟!??????

?????? آیا میدانید پزشکان و متخصصین فقط 7% از وزارت بهداشت را تشکیل میدهند و باقیمانده را سایر گروه های پزشکی تشکیل میدهند؟! ??????

?????? آیا میدانید پس از اجرای طرح تحول سلامت و اجرای فاز سومِ آن کارانه این اقلیت 7% چند برابر شده است؟!(از 10تا80ملیون به 40تا بالای 300ملیون [و در مواردی به 1میلیارد]در ماه افزایش یافته است)؟؟؟!!!??????????????????????????????
?????? آیا میدانید تمام پست های مدیریتی و کلیدی وزارت بهداشت به پزشکان و متخصصینی داده شده که حتی یک واحد درسی بنام مدیریت پاس نکرده‌اند؟! ??????

?????? آیا میدانید ثروتمندترین و مرفه ترین کارمندان دولت همین اقلیت 7%است؟! ????????????


?????? آیا میدانید که پس از اجرای طرح تحول سلامت تامین اعتبار آن از محل انصراف یارانه ها و یک درصد ارزش افزوده ایست که شما پرداخت میکنید؟؟؟!!!
(یعنی حتی با خرید یک چیپس مستقیما پول شما روانه جیب این اقلیت 7درصدی میشود)????????????????????????????????????
?????? آیا میدانید دکترای رشته های علوم انسانی و فنی که عضو هیئت علمی باشند در بهترین حالت(البته تعداد بسیار کمی) ماهانه حداکثر 10ملیون میگیرند، در حالی که متخصصین محترم که عضو هیئت علمی باشند حداقل از 50ملیون به بالا میگیرند؟!??????????????????

?????? آیا میدانید پس از اجرای طرح تحول سلامت فاصله طبقاتی فقط بین کارمندان وزارت بهداشت حداقل 300% افزایش یافته است؟!??????????????????

?????? آیا میدانید پس از اجرای طرح تحول سلامت، پس از بستری شدن بیمار در اورژانس متخصص مقیم حداکثر باید ظرف 10دقیقه جهت ویزیت بیمارش تشریف بیاورد.؟! ??????

آیا میدانید فقط به خاطر همین مقیمی در روز عادی500هزار تومان و در ایام تعطیل 750هزار تومان به متخصصین میدهند؟! ??????????????????
??????آیا میدانید سهم پرداختی شما از بخش درمان،کم نشده است، بلکه هزینه ی آن را پیش پرداخت کرده اید؟!??????

?????? آیا میدانید سهم یارانه شما بسیار بیشتراز45 هزارتومان هستش، که مابه‌التفاوت آن به جیب پزشکان برای اجرای طرح تحول سلامت میرود؟!??????


?????? آیا میدانید باهرباربنزین زدن برای اتومبیل خود، سهمی را بعنوان افزایش قیمت حاملهای انرژی میپردازید که خرج این طرح تحول سلامت میشود؟!??????

?????? آیا میدانید باخریدهرجنس از هرنوع و از هر مغازه ای،ولو یک بیسکویت باشد، سهمی و مبلغی بعنوان مالیات بر ارزش افزوده پرداخت میکنید که قسمتی از آن مستقیماً بخاطر همین طرح تحول، افزایش یافته است؟!??????????????????
?????? آیا میدانید هربارکه حقوق میگیرید، بخشی از مالیاتی که کسر شده، به جیب پزشکی میرود که اصولاً دربیمارستان وجود خارجی ندارد و بخاطر اسمش، و فقط اسمش، از منابع مملکت، استفاده میکند و میخورد؟!??????????????????


پس ای معلمها! کارگران! کسبه! فوق لیسانسهای حق التدریس! نظامیان جان بر کف! ارتشیان که حافظ مرز کشور هستید و عموم مردم!که حضور دارید و حقوق ندارید! آگاه باشید که پزشکان حضور ندارند و حقوق دارند...

لطفا برای آگاهی همه مردم و همه مسئولین این مطلبو برای هر کس که میشناسی و تو هر گروهی که عضو هستی ارسال کن...

تا همه از این کلاه گشادی که بنام "طرح تحول سلامت" به سرشان رفته آگاه شوند.
 
منظورم این بود که هر کسی که اسمش بین الملل در اومده بود انصراف نداد و ثبت نام کرد
دانشگاه ایران که بین المللی ها با بقیه قبول شده ها کلاساشون با همه همه کارآموزیا یا هر چی که فکرشو بکنی هیچ فرقی ندارن فقط شهریه دادن و توی مدرکشون قید میشه
من پرسیدم با مدرک بین الملل استخدام نمیکنن
 

زندگیی

New member
با سلام. دوستان اگه میشه لینک دانلود سوالاتو بزارین ما هم استفاده ها بکنیم:heart:
 

فاطمه...

New member
صدا تالاپ تلوپ قلبا به وضوح شنیده میشه!!! ایشالا همه نتیجه زحمتاشونو بگیرن
 
بالا