اعتراض حضوری در روز شنبه 11 مرداد

وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

farah90

New member
دم همه بچه هایی که تا اخرش بودن و هستن گرم ایشاله همتون جواب میگیرین
 

ocean

New member
چرا فقط این 8 رشته !!!! یعنی کاهش 53 درصدی از ظرفیت روزانه رشته سم شناسی ناچیز بوده !!!! :((
 
معاون سنجش آموزش پزشکی در واکنش به اظهارات دانشجویان مبنی بر اینکه قبل از آزمون کارشناسی ارشد خبر ازعدم کاهش ظرفیت‌ها در آزمون امسال داده شده است، گفت: من مدت کوتاهی است مسئولیت را پذیرفتم و به هیچ وجه چنین چیزی را اعلام نکرده‌ام.

بچه ها این حرفو پور کاظمی گفته ... حالا خوبه سند و مدرکش موجوده...
چقدر راحت زیر حرف خودشون میزنن...

به نظرتون حرف ها و تصمیمات بعدیشون میتونه قابل اعتماد باشه!!!
 
آخرین ویرایش:

fada19990

New member
بجه هاييييي كه رفتن تشكرررررررر!فقط يكي بكه الان بايد جيكار كنيم!!!!!به نظر شما ميشه به حرفايي بوركاظمي اعتماد كرد?
 

dream2118

New member
اونجوری که تو سایت وزرات بهداشت زده بودن دکتر پور کاظمی 30 دی 1392 منصوب شدن شش ماه تقریبا حالا اگه کسی لینک اون خبرو داره بزاره به اون خبرگزاری زنگ بزنیم بفهمیم قضیه از چه قرار بوده
 

yeganehh

New member
بجه هاييييي كه رفتن تشكرررررررر!فقط يكي بكه الان بايد جيكار كنيم!!!!!به نظر شما ميشه به حرفايي بوركاظمي اعتماد كرد?

نمیدونم. اگر بخوان افزایش بدن باید دوباره انتخاب رشته رو برای ویرایش باز کنند.با توجه به این که گفته هفته اول شهریور جواب میاد باید این کار رو زودتر طی این هفته یا نهایتا هفته دیگه انجام بدن.اگر ندادن یعنی دیگه نباید روی حرفشون حساب کرد
 

دل آرام

New member
بچه دوشنبه دوباره انتخاب رشتس دیگه
فکر کنم یه خبرایی باشه واقعا هورااااااااااا
 
گفت‌وگوی ایسنا با دکتر پورکاظمی
جزئیات و تغییرات آزمون ارشد پزشکی اعلام شد؛ آغاز ثبت‌نام از شنبه
» سرویس: دانشگاه و حوزه - آموزشي
کد خبر: 92110905888
چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۹

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت با اعلام جزییات آزمون کارشناسی ارشد پزشکی سال 93 از آغاز ثبت‌نام داوطلبان این آزمون از روز شنبه 12 بهمن ماه سال جاری خبر داد.
دکتر محمدحسین پورکاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته‌های پزشکی سال 93 از روز شنبه از طریق سایت مرکز سنجش به نشانی w w w . s a n j e s h p . i r آغاز می‌شود و تا سوم اسفند ادامه دارد.
وی همچنین اظهار کرد: فرصت دوباره‌ای برای جاماندگان از ثبت نام و همچنین ویرایش اطلاعات داوطلبانی که ثبت‌نام کرده اند از 11 تا 15 اسفند درنظر گرفته شده است.
وی افزود: آزمون کارشناسی ارشد پزشکی 93 به صورت همزمان در 30 مرکز استان برگزار خواهد شد که شامل تمام استان‌ها به غیر از استان البرز به دلیل نزدیکی به تهران می‌شود.
رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی همچنین با اشاره به احتمال تغییر زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد پزشکی خاطرنشان کرد: طبق اعلام قبلی این آزمون قرار بود در روزهای هفتم و هشتم تیر ماه سال آینده برگزار شود با به دلیل تداخل با زمان برگزاری آزمون ارشد پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی و با توجه به اینکه درصد بالایی از داوطلبان در هر دو آزمون شرکت می‌کنند مذاکراتی با دانشگاه آزاد اسلامی انجام خواهد شد تا درباره زمان برگزاری آزمون‌ها به توافقی دست پیدا کنیم که این آزمون‌ها با یکدیگر تداخلی نداشته باشند.
پورکاظمی درباره ظرفیت پذیرش آزمون 93 ارشد پزشکی نیز اظهار کرد: ظرفیت پذیرش آزمون هنوز مشخص نیست ولی سال گذشته از میان 70 هزار داوطلب 5974 تن در 62 رشته پذیرفته شدند بنابراین ظرفیت آزمون 93 کمتر از سال گذشته نخواهد بود و ممکن است افزایش هم پیدا کند.
شرط مدرک در آزمون ارشد پزشکی
رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی همچنین بااشاره به محدودیت‌ شرکت داوطلبان گروه‌های آموزشی مختلف و فارغ‌التحصیلان وزارت علوم در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته پزشکی خاطرنشان کرد: برخلاف مصوبه شورای عالی وزارت علوم که داوطلبان از هر رشته‌ای می‌توانند در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته هر کدام از رشته‌ها شرکت کنند، وزارت بهداشت در این زمینه محدودیت‌هایی را در نظر گرفته است.
وی ادامه داد: براین اساس امکان شرکت دارندگان مدرک کارشناسی وزارت علوم در این آزمون بستگی به رشته تحصیلی و رشته کارشناسی ارشد مورد نظر آن‌ها دارد و براساس مصوبه شورای عالی وزارت بهداشت جزئیات امکان شرکت هر کدام از داوطلبان در رشته‌های کارشناسی ارشد پزشکی در دفترچه مربوط به ثبت نام به شکل جداولی روی سایت سازمان سنجش آموزش پزشکی قرار داده شده است.
به گفته وی، تنها کسانی می‌توانند در یکی از رشته‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته پزشکی شرکت کنند که مدرک کارشناسی مرتبط با آن رشته را داشته باشند.
پورکاظمی با تاکید بر اینکه جزئیات دروس آزمون هر رشته و ضریب هر درس در دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته آورده شده است، اظهار کرد: بنابراین لازم است داوطلبان دفترچه راهنمای آزمون را از طریق مرکز سنجش آموزش پزشکی مطالعه کنند.
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی در خاتمه با اشاره به افزایش شمار رشته‌های آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته گروه پزشکی از 62 رشته به 70 رشته در سال جاری، گفت: به عنوان مثال رشته پرستاری در آزمون 93 براساس نظر گروه آموزشی به چهار رشته سلامت جامعه، پرستاری کودکان، پرستاری داخلی جراحی و روان پرستاری افزایش پیدا کرده است. رشته‌های اکولوژی انسانی، شیمی دراویی، علوم تغذیه در بحران‌ها و حوادث غیر مترقبه، علوم داروهای پرتوزا و کنترل مواد خوراکی و‌ آشامیدنی از دیگر رشته‌هایی است که در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته گروه پزشکی افزایش داده شده است.



این حرف امروزش یعنی مصاحبه قبلی رو نقض میکنه
 
آخرین ویرایش:

امینی

New member
پورکاظمی با اشاره به اینکه طی نامه رسمی از معاونت آموزشی درخواست افزایش ظرفیت برای 8 رشته را اعلام کرده‌ایم، اظهارکرد: مطابق بررسی‌ها 8 رشته ظرفیت آنها نسبت به سال گذشته بسیار کاهش داشته که درخواست شد با هماهنگی دانشگاه‌ها این ظرفیت‌ها افزایش پیدا کند. این رشته‌ها شامل تکنولوژی تصویربرداری، روانشناسی بالینی، ژنتیک انسانی، علوم تغذیه، مهندسی بهداشت محیط، میکروب‌شناسی، ویروس‌شناسی و فناوری اطلاعات است که دکتر ضیایی معاون آموزشی وزارت بهداشت نیز با این مساله موافقت کردند.
اصلا بیان رشته سم رو حذف کنند،اصلا دیده نمیشه،اینهمه رشته ها کاهش ظرفیت داشته فقط 8 تا دیده شده،معلوم نیست اونجا چه خبره
 

love virology

New member
دوست گرامی حق رشته های دیگه هم هست افزایش پیدا کنه واقعا نمیدونم سیاست وزارت چیه ما سر در نیوردیم
 

elmira1365

New member
بجه هایی که رفتید دمتون گرم و خسته نباشید
حتی اگه این 8 تا رشته هم جز رشته های خودتون بود که میدونم نیست حق خودتون بوده، چون شما بودید که تلاش کردید پس جای هیچ گونه اعتراضی واسه دیگران نیست،
من که تنها کاری که تونستم کنم این بود که واسه همه نماینده های شهرم امروز ایمیل زدم و تقاضای ملاقات کردم
امیدوارم که همه دوستان با امید ادامه بدن بلکه بشه نتیجه ای گرفت
بازم دم همه اونهایی که رفتن و از حق همه دفاع کردن گرم
 

دل آرام

New member
http://sanjeshp.ir/arshad/93/et14-93-5-11.pdf

امروز گفتن اون دانشگاههای که بلاک شده بودن از طرف سنجشو باز میکنن
برید ببینید این هشت رشته دانشگاه بلاک شده داره یا نه

رشته روان شناسی دو تا دانشگاه داره یکی تهران یکی شیراز
خدایا یعنی میشه :sad:
 

دل آرام

New member
به ما گفته بودن اظلاعیه نمیزنن
من الان اومدم سایت سنجشو باز کردم اطلاعیه بود
چرا نباید خوشحالی کنم
این یعنی این همه رفتن و اومدن من و بقیه داره جواب میده هر چند کوچیک و ناچیز!!!!!!!!!!!
 

love virology

New member
شهر نزدن که ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ فقط گفتن تا دوشنبه میتونید اصلاح کنید پس ظرفیت ها کوووو
 

elmira1365

New member
یعنی دانشگاه هایی که اعلام شده بود دانشجو میگیره ولی الان اسمشون تو لیست نبود؟
http://sanjeshp.ir/arshad/93/et14-93-5-11.pdf

امروز گفتن اون دانشگاههای که بلاک شده بودن از طرف سنجشو باز میکنن
برید ببینید این هشت رشته دانشگاه بلاک شده داره یا نه

رشته روان شناسی دو تا دانشگاه داره یکی تهران یکی شیراز
خدایا یعنی میشه :sad:
 

دل آرام

New member
شاید فردا بیاد !!!!!!!

آخه کی بعد یک هفته مهلت انتخاب رشته دوباره تمدید میکنه تاریخو !
به بهانه تعطیلی و اینکه یه عده انتخاب رشته نکردن !وای که سنجش پی یهو متشخص شد ! خخخخخ

آقا اعتراضای ماست که داره جواب میده :applause:
 

دل آرام

New member
یعنی دانشگاه هایی که اعلام شده بود دانشجو میگیره ولی الان اسمشون تو لیست نبود؟


نمیدونم دقیق دانشگاه بلاک شده یعنی چی !

ولی میدونم دانشگاه تهران خودش امسال 7 نفر ظرفیت اعلام کرده بود سر خرده حسابای یه سری استاد که بازرس وزاتخونه بودن بلاک شده بود !
 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
بالا