اعتراض حضوری در روز شنبه 11 مرداد

وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

heart.beat777

New member
اقای بردیا نرید خواهشا.وایسید ما بکمک شما نیاز داریم...........شما خیلی دلسوزید

دوستان واقعا نمی خواستم بگم ولی مجبورم کردید، من قصد جسارت به هیچ کسی رو ندارم، من با آقای بردیا 4 سال هم خوابگاهی بودم میدونم چه اخلاقی داره، بینهایت به فکر دیگرانه و اصلا خودخواهانه و عجولانه تصمیم نمیگیره در عین حال عین داداش بزرگتر بوده واسه ما، اینقد بهش اعتماد داشتیم و داریم، الانم ایشون تربیت مدرس هستن واقعا چه نفعی میتونه واسش داشته باشه بیاد اعتراض کنه؟ فک کنید این آدم اگه 1 آشنا تو وزارت خونه ایشونو ببینن و بفهمم ایشون ارشدن واسش چقد بد میشه؟ هم از لحاظ اینکه ایشون ارشدن و لیسانسه نیستن که اومدن اعتراض، هم از لحاظ اینکه ممکنه پرونده واسش درست بشه که آقای بردیا مثلا سیاسی هستن اومده اختلال درست کنه( آخه کلا هر تجمعی تو این کشور اختلال با نظام محسوب میشه).....
در کل منظورم اینه که ایشون ریسک بالایی می کنن که دارن میان اما آیا واسه خودش؟ با این شناختی که من از بردیا دارم اصلا و ابدا اینطور نیس....
شاید ظاهر قضیه جوره دیگه ای باشه ولی باطنن بردیا اینطور عمل نمی کنه...
داش، بردیا جان ناراحت نشو، میدونم حق تلاشتو بعضیا با تصور غلط بد جواب دادن اما به دل نگیر همیشه سو تفاهم پیش میاد، من از طرف جمع ازت معذرت میخوام داشه خودم.....نیای شمارتو پخش می کنم بچه ها بیان منت بکشنا:25r30wi::25r30wi::25r30wi:شوخی می کنم....منتظرتیم همگی:rose:
 

mexin

Well-known member
دوست عزیز من چند ماهه عقد هستم باورت میشه سر همین مسئله داره همه چی از هم میپاشه.....

دوست عزیز تعجب میکنم از شما با این سطح تحصیلات اینو میگید ...گفتار درمانی یکی از رشته های خوب علوم پزشکی هست ..ینی بعد فارغ التحصیلی اصلا بیکار نمیشید و در ضمن کارشناسی رشته های توانبخشی زیاد فرقی نداره با ارشد ...ینی چه ارشد باشی چه کارشناس بالاخره همون کا رو داری ..فقط یه پله هست واسه رسیدن به دکترا ...من دو سال بخاطر اشتباهات سرجلسه خودم قبول نشدم ینی با اختلاف 4 یا 5 سوال قبول نمیشدم .....توکلت بخدا باشه
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: mahii

golabatun

New member
معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت...کلیک کنین معاون حقوقی توی هر شهرستان با اسم ادرس هست...الان تا اخرهفته وقت داریم هرجور شده با نماینده شهرامون و این معاون حقوقی ها قرار بذاریم...ناامیدی بزرگ ترین شکسنه...یا علی
http://lap.behdasht.gov.ir/index.aspx?fkeyid=&siteid=396&pageid=49678
 

soheil...

New member
دوستان بردیا میاد قدم بعدی رو میگه، اگه موافق بودید با پیشنهادش، کار رو اونطور که ایشون پیشنهاد دادن ادامه میدیم...
یاعلی.
 

negin ka

New member
امروز رفتم دنبال طرح وقتی میدیدم دارن سر ی موضوع کوچیک حق منو ب یکی دیگه میدن از خدا خاستم ب خونه نرسم.........
دوستان واقعا درکتون میکنم ایشالا ب حقتون برسین ............
امیدوارم اگه خدایی وجود داشته باشه حق به حق دار برسه.........
 

mahtab.at

New member
بچه ها باید ادامه بدیم.دوباره برا وزیربهداشت و رئیس جمهور متن اعتراض بفرستید.من مصرانه دنبال صحبت با نماینده شهرمونم.تاحالا موفق نشدم اما ول کنش نیستم
 
دوستان عزیزم
اولا تشکر بابت این همه لطفی که به من دارید. من لایق اینهمه محبتتون نیستم.
دوما من کسی نیستم که بخوام برای کسی خط تعیین کنم. منم یک نفرم مثل شما. نه من مهمم نه تک تک افراد. منم یکی مثل شمام که از این کار وزارت به شدت متاثر شدم و بهم برخورد. شاید به اندازه ی شما تحت تاثیرش نباشم اما اونقدر روم اثر گذار بوده که از کل یک هفته و نیم تعطیلات تابستونیم دو سه روزشو گذاشتم واسه این قضیه و مدتیه فقط وقت شبا آفلاین می شم. ببین دوستان عزیز من، من به اندازه ی شما در مورد این قضیه احساساتی نشدم. من تا اونجا که شد واسه تجمع تبلیغ کردم حتی به خیلی از دوستام رو انداختم که بیان ولی متاسفانه جمعمون 25-6 نفر بیشتر نشد که مایه تاسفه. بنده به همراه خانم فرناز و جناب آقای خزایی با معاون وزیر صحبت کردیم. پیشنهاد شد مکالمات اونجا ضبط شه اما متاسفانه نشد اما شمام اگه اونجا بودید به نظر من میرسیدید. قبول کنید کسی که باید بعله ی نهایی رو به در خواست ما بده همین آقای ضیایی هست. و ایشون با قطعیت اعلام کردن کیفیت رو فدا نمی کنند. حالا ما بدمون بیاد یا نه این کار کاملا درسته ( حرفاش کاملا کاملا منطقی بود) از اولشم گیر ما به عدم اعلام قبلی بود. که ایشون و تیمشون زیر بار این قضیه نرفتن. چیزی که برای ما که کاملا در جریانیم قابل قبول نبود ولی مطمئن باشید اینقدر توجیهشون کاقی بود که هر کسی جز مارو ( مثل نمایندگان مجلس )قانع کنه( والا بالله من نه سرد شدم نه قانع) حالا چه کاری میشه انجام داد: تنها راه اینه که دکتر ضیایی باهامون راه بیاد. چطوری میشه؟ یا از تجمع مثلا 100 200 نفری ما با تکرار زیاد می ترسه و کوتاه میاد که واقعا من ایشون رو اینطور ندیدم. حالا میل شماست که این گزینه رو ادامه بدید یا نه. من هر وقت که وقتم بذاره در خدمت تجمع و اعتراض هستم. راه دیگه اینه که یک نفر آدم خودی و با نفوذ ایشون رو قانع یا مجاب کنه که یا جناب موهبتی هست (طبق نظر کارشناس وزارت) یا خود جناب وزیر ( که من تعریف خوش قلبی ایشون رو شنیدم) اگه دستمون به این دوتا برسه باید امیدوار باشیم که این دوتا بتونن نظرشونو رو به نظر منطقی دکتر ضیایی بچربونن( باور کنین در مقیاس کشوری دیگه حرفای احساسی ما واسه مسئولین مفهوم نداره) اونجا حتی ظلم به ما هم واسه این جمع تعریف شده هست. روش دیگه اینه که ایشون مجبور شن یعنی از طریق مجلس یا ریاست جمهوری. در مورد مجلس احتمال اینکه این بحث در صحن علنی مطرح شه و نمایندگان اشتیاق نشون بدن و وزیر رو بخوان و ازش سئوال کنن خیلی کمه. ( دقت کنید نماینده ها جنبه ی وکیل هستن و در این مورد باید به قانون استناد کنن اما آیا قانونی هست که باید اطلاع رسانی میشده؟ منطق یا عدالت نه قانون. قانونی هست که یک وکیل بهش استناد کنه؟) از طرفی مطمئن باشید اگه نماینده ای ریسک کنه و نطق خودشو واسه این قضیه مصرف کنه اونقدر در قیاس با کار های بزرگ مجلس بی اهمیت هست که تو چند لحظه بی خیالش بشن. این تصور منه و الزاما درست نیست. نظر من اینه که بهترین حالت گزینه 2 هست. حالا دیگه تصمیم با جمعه. هر کدوم از مسیر هایی که گفتم هم بازه هم احتمال داره به جواب برسه و من صرفا احتمالش رو بررسی کردم. دیگه شماها باید تصمیم بگیرید. نا امید نشید و با کسان اهل فن مشورت کنید ( مثل اون آقای وکیل با اون خانوم کارشناس) و تصمیم بگیرد بنده هم به عنوان یک نفره ناقابل در خدمتتون هستم حتی اگه انتخابتون تجمعه.
 

hebe.nurse

New member
افزایش ظرفیت بعضی از رشته های ارشد پزشکی

معاون سنجش آموزش پزشکی با اعلام این خبر که افزایش ظرفیت هشت رشته کارشناسی ارشد علوم پزشکی مورد موافقت معاونت آموزشی وزارت بهداشت قرار گرفته است،

گفت: ظرفیت رشته‌ها از سوی گروه‌های آموزشی دانشگاه‌ها مشخص می‌شود و وزارتخانه صرفا بر روی آنها مدیریت انجام می‌دهد. این مساله باید در رایزنی با دانشگاه‌ها مشخص شود. به طور مثال رشته تکنولوژی تصویربرداری سال گذشته 20 دانشجو پذیرش کرده در حالی که با امکانات محدودی مواجه است. امسال بناست 6 نفر پذیرش انجام شود، اما وزارت بهداشت به دنبال آن است تا این ظرفیت را به حدود 10 نفر افزایش دهد.
معاون سنجش آموزش پزشکی با تاکید بر اینکه دانشجویان توجه داشته باشند که ظرفیت‌های علوم پزشکی بستگی به امکانات دانشگاه‌ها دارد، اظهار کرد: رشته‌های علوم پزشکی مانند سایر رشته‌های دانشگاهی نیستند و اگر امکانات لازم برای دانشجویان فراهم نباشد، این دانشجویان هستند که نسبت به مشکلات بعدی اعتراض خواهند کرد.
پورکاظمی با رد خبر افزایش ظرفیت دانشگاه‌های بین‌الملل گفت: ظرفیت دانشگاه‌های بین‌الملل می‌بایست 50 درصد ظرفیت سهمیه عادی باشد. با این تصمیم ظرفیت آنها کاهش پیدا می‌کند. وزارت بهداشت همیشه به دنبال این بوده که افزایش ظرفیت در سهمیه‌های عادی به وجود بیاید.
وی در مورد زمان اعلام نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد گفت: می‌بایست تا هفته اول شهریورماه نتایج اعلام شود و تا آن زمان تصمیم قطعی برای افزایش ظرفیت‌ها و مذاکره با دانشگاه‌ها نهایی خواهد شد.
وزارت بهداشت مطابق امکانات و توافقات دانشگاه‌ها پیگیر افزایش ظرفیت‌ها در دیگر رشته‌ها نیز خواهد بود و تا هفته اول شهریورماه نتایج انتخاب رشته دانشجویان کارشناسی ارشد، اعلام خواهد شد.
پورکاظمی درباره اعتراض دانشجویان کارشناسی ارشد علوم پزشکی نسبت به کاهش ظرفیت رشته‌ها، به ایسنا گفت: در دوره‌های گذشته یک افزایش ظرفیتی از سوی وزارت بهداشت صورت گرفته بود که دانشگاه‌ها به این ظرفیت‌ها اعتراض داشتند چراکه با کمبود امکانات مواجه هستند. امسال تصمیم براین شد تا ظرفیت‌ها مطابق اعلام دانشگاه‌ها شود و از ظرفیت‌های مشخص شده از سوی دانشگاه‌ها ظرفیت کم نشود.
معاون سنجش آموزش پزشکی در واکنش به اظهارات دانشجویان مبنی بر اینکه قبل از آزمون کارشناسی ارشد خبر ازعدم کاهش ظرفیت‌ها در آزمون امسال داده شده است، گفت: من مدت کوتاهی است مسئولیت را پذیرفتم و به هیچ وجه چنین چیزی را اعلام نکرده‌ام.
پورکاظمی با اشاره به اینکه طی نامه رسمی از معاونت آموزشی درخواست افزایش ظرفیت برای 8 رشته را اعلام کرده‌ایم، اظهارکرد: مطابق بررسی‌ها 8 رشته ظرفیت آنها نسبت به سال گذشته بسیار کاهش داشته که درخواست شد با هماهنگی دانشگاه‌ها این ظرفیت‌ها افزایش پیدا کند. این رشته‌ها شامل تکنولوژی تصویربرداری، روانشناسی بالینی، ژنتیک انسانی، علوم تغذیه، مهندسی بهداشت محیط، میکروب‌شناسی، ویروس‌شناسی و فناوری اطلاعات است که دکتر ضیایی معاون آموزشی وزارت بهداشت نیز با این مساله موافقت کردند.



معاون سنجش آموزش پزشکی در واکنش به اعتراض برخی دانشجویان دستیاری مبنی بر اینکه در آزمون امسال دروس امتحانی دارای ضریب بوده‌اند و دو نفر با نمره یکسان رتبه‌های 11 و 28 کسب کردند، گفت: در آزمون کارشناسی مطابق دفترچه آزمون دروس امتحانی ضریب داشتند، اما در آزمون دستیاری چنین مساله‌ای وجود نداشته است. ممکن است تعداد سوالات دروس مختلف متفاوت باشد، اما این به معنای محاسبه نمره براساس ضریب نیست.
پورکاظمی در خاتمه افزود: اگر چنین مواردی وجود دارد، افراد می‌توانند با مراجعه به وزارت بهداشت مستندات خود را ارائه کنند و قطعا این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.
 
منم باپیشنهاد آقای بردیا موافقم فکر کنم منطقی تره. پس لطفا بگید باید چکار کنیم؟ فقط وب سایت وزیر تنها راه ارتباط با ایشونه؟
 

شفق بانو

New member
سلام دوستان
به تمامی دوستانی که با هم صدا شدن و با یک حرکت دسته جمعی تونستن تا حدودی به هدفشون تزدیک بشن . تبریک میگم و یه خسته نباشید میگم
اما از دوستان میخوام اتحاد خودتون رو داشته باشید .
از دوستانی هم که ظرفیت رشته هاشون افزایش یافته میخوام یاداوری کنم . زمانی که بچه های اینجا با هم هماهنگ شدن
وتاریخ برگزاری ازمون ارشد رو به روال عادی برگردوندن
.
اون زمان چرا نتیجه گرفتیم ؟چون همه باهم پیش رفتیم .
این حق همه ی ماست .پس از شما خواهش میکنم . قدرت کلماتتون رو بالا ببرید تا نتیجه بگیرید . و از توهین و حرف زدن حرفایی که در شان شخص شما نباشه پرهیز کنید .

یک دست صدا نداره . تا اخر باهم باشیم
پیروز باشید :auizz3ffy9vla57584x

پ ن »

این لینک رو ضمیمه میکنم تا هماهنگی قشنگتون رو یادآور بشه


http://olumpezeshki.ir/thread11685.html

جناب ادمین سایت حرف قشنگی زدن»


دیدید با یه حرکت دسته جمعی چقدر راحت حرفتون رو به کرسی نشوندید
وزارت بهداشت اسمشو گذاشت بدلیل تداخل زمانی با دانشگاه آزاد ولی من و شما اسمشو می ذاریم بدلیل اعتراض هماهنگ بچه های انجمن :28:
و مثل همیشه پرچم اینجا بالاست... :auizz3ffy9vla57584x




 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: SH!LA

mohammad233

New member
رشته بینایی سنجی
پارسال :روزانه ۲۵ نفر ، مازاد ۱۵ نفر می گرفتن= جمعا ۴۰ نفر !
امسال :روزانه ۱۳ نفر و مازاد ۵ نفر قراره بگیرن= جمعا ۱۸ نفر !
کاهش ظرفیت هم در روزانه و هم در مازاد وحشتناکه. افزایش را برای رشته هایی مثل ما هم باید در نظر بگیرند. با ظرفیت پارسال من باید قبول می بودم. رتبه امسال من ۳۹
چون شهرستان هستم ، هر کاری از دستم بربیاد انجام میدم.
من فکر میکنم این 8 رشته در کل افزایش داره نه اینکه به جریان بلوکه شدن دانشگاه ها برگرده چون تو خبر اومده:
وی در مورد میزان افزایش ظرفیت‌ها گفت: این مساله باید در رایزنی با دانشگاه‌ها مشخص شود. به طور مثال رشته تکنولوژی تصویربرداری سال گذشته 20 دانشجو پذیرش کرده در حالی که با امکانات محدودی مواجه است. امسال بناست 6 نفر پذیرش انجام شود، اما وزارت بهداشت به دنبال آن است تا این ظرفیت را به حدود 10 نفر افزایش دهد.
فکر کنم فقط بهشتی این رشته پذیرش داره!

پس ممکنه در مورد دانشگاههای قبلی افزایش داشته باشن!!

اجازه بدین ببینیم این چند رشته چقدر افزایش دارن . بعد واسه بقیه رشته ها اعتراض میدیم!!
 
آخرین ویرایش:

shiny

New member
معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت...کلیک کنین معاون حقوقی توی هر شهرستان با اسم ادرس هست...الان تا اخرهفته وقت داریم هرجور شده با نماینده شهرامون و این معاون حقوقی ها قرار بذاریم...ناامیدی بزرگ ترین شکسنه...یا علی
http://lap.behdasht.gov.ir/index.aspx?fkeyid=&siteid=396&pageid=49678

نمیشه که روش کلیک کرد
 

shiny

New member
من فکر میکنم دکتر ضیایی خوب میدونن چطور صحبت کنند و ما هم هر چی از پافشاریمون کمتر بشه از هدفمون دورتر میشیم
 

negin ka

New member
بنظر من همیشه تو هرکاری همه جوانبو بسنجید!!!!
زمان داره از دست میره ...........

هیچوقت ی راه حل رو امتحان نکنید
اگه بتونید هم ی تجمع با جمعیت بیشتر داشته باشین هم با جناب موهبتی و وزیر صحبت کنید خیلی بهتره چون اینجور هیچکدومو فدای دیگری نمیکنید
ضمن اینکه واقعیت اینه ک اونا واقعا قشنگ میتونن مجلسو مجاب کنن پس مجلس انرژی بیهودس!!!
اصن گیرم ک اونا قانع شدن ک کارشون اشتباه بود و باید از قبل اطلاع رسانی میکردن.......فک نمیکنید ممکنه سروتهشو با ی معذرت خاهی بهم بیارن.....داشتیم ازین مسائل
بهتره باهم فکری همدیگه دلایل دیگه برای توجیهشون آماده کنید ....
البته من کوچیکتر ازونیم ک اظهار نظر کنم
:rose:
 

mahii

New member
بنظر من همیشه تو هرکاری همه جوانبو بسنجید!!!!
زمان داره از دست میره ...........

هیچوقت ی راه حل رو امتحان نکنید
اگه بتونید هم ی تجمع با جمعیت بیشتر داشته باشین هم با جناب موهبتی و وزیر صحبت کنید خیلی بهتره چون اینجور هیچکدومو فدای دیگری نمیکنید
ضمن اینکه واقعیت اینه ک اونا واقعا قشنگ میتونن مجلسو مجاب کنن پس مجلس انرژی بیهودس!!!
اصن گیرم ک اونا قانع شدن ک کارشون اشتباه بود و باید از قبل اطلاع رسانی میکردن.......فک نمیکنید ممکنه سروتهشو با ی معذرت خاهی بهم بیارن.....داشتیم ازین مسائل
بهتره باهم فکری همدیگه دلایل دیگه برای توجیهشون آماده کنید ....
البته من کوچیکتر ازونیم ک اظهار نظر کنم
:rose:
اره موافقم.بچهها بیان همزمان هردو رو انجام بدیدم ایندفه سومین تجمعه بیان سنگ تموم بذارین.منم دنبال بچچهای شهرخودمم ک اگه جور شد بیام حضوری.خواهشا هرکی هرکاریه بکنه
 

mahii

New member
من گیلانیم :smiliess (4):
سلام همشهری خوشحالم اینجایی
بچهها من با هردو پیشنهاد اقای بردیا موافقم هم تجمعی(اما پرزورتر)هم نماینده
بچچهها دیگه گیلانی نبود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اگه چننفر گیلانی باشن خیلی خوبه میتونیم باهم بریم تهران برا اعتراض قویتر
 

mahii

New member
:applause::sarma:
اقای بردیا................من سرعتم کنده 10 بار ازتون تشکر کردم ثبت نشد هربارم یجوری گفتم خسته شدم.خب تشکر بابت پیشنهادات ههههههه امید است این ثبت شود
 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
بالا