ازدواج های اینترنتی

gognussss

New member
بنظر من بستگی به خانواده دو طرف داره......شاید با یکی روی اینترنت آشنا میشی همچیز هر دو طرف مورد پسنده هردو میخوان همو.....اما خانواده ها مخالفت میکنن.......بنظر من ازدواج و انتخاب همسر روی اینترنت مخصوص خانواده های " اپن مایندد "هست که تو انتخاب دختر پسر آزادی دارند نه خانواده ماهایی که خیلی بسته یا اجازه فکر به راختی رو نمیدن
دقیقا همینطوره،همیشه سنت ها بهترین روش ه اگه بهترین نبودن هیچ وقت سنت نمیشدن.پس ازدواج اینترنتی ضریب اعتماد خیلی کمی داره.
 

دیانا126

New member
به نظر من اینترنت هم یک نوع وسیله است برای شروع آشنایی ولی نباید تو فضای مجازی ادامه پیدا کنه،مهم اینه روند آشنایی در ادامه به چه صورتی باشه.من کسی رو میشناسم که از همین طریق ازدواج کردن و الان خیلی خیلی خوشبختن،چون به اندازه کافی در واقعیت برای شناخت هم وقت گذاشتن با وجود دور بودن مسافت بینشون
 

God70

New member
زهرا جان منظورت از ازدواج اینترنتی دقیقا چیه ؟

اینکه دو نفر از طریق فضای مجازی آشنا بشن و این آشنایی بعدا به دنیای واقعی کشیده بشه و ازدواج واقعی کنن ؟ (از نظر من این معنی ازدواج اینترنتی نمیتونه باشه ، چون به هر حال ازدواج تو دنیای واقعی انجام شده)

یا اینکه دونفر صرفا توی فضای مجازی با هم درارتباط باشن ؟ (که این کلی تبصره و بند داره مثلا اینکه آیا به هم محرم میشن (که از نظر علما عقد چتی باطله) یا محرم نمیشن (که دیگه اسمش ازدواج نیست ، اسمش دوستیه))

واااااا مگه عقد چتی هم دارییییییییییم؟ یعنی چه
 

Taraa

Well-known member
نه دیگه نداریم .. چون از نظر علما همچین عقدی باطله (البته به شرط شیعه بودن، باقی ادیان و مذاهب رو نمیدونم)

در کل اون سوالا رو پرسیدم که مشخص شه منظور اصلی سوال زهرا جان چی هست
 

آرام 68

New member
الان تو دنیای واقعی آدما کلی فیلم بازی میکنن برا هم و نقاب دارن وای به حال دنیای مجازی... اونایی که اینجوری خوشبخت شدن خوش شانس بودن که گیر آدم بد نیفتادن... من در کل به خاطر محافظه کار بودن خودم با اینجور مسایل تو دنیای مجازی به شدت مخالفم...
 

nazanin...

New member
تو این دوره به آدمایی که یه عمر جلو چشمات هستند و میشناسیدش اما وقتی برا ازدواج پا جلو میزارن و خود واقعیشون رو نشون میدن پشیمون میشی چه برسه به این فضای مجازی که نمیدونی کی به کیه پدرش کیه مادرش کیه اصلا اصل و نسب داره یا نه. کاملا مخالفم.
 

mohammad63

Well-known member
کلا ازدواج مثل هندونه سربسته میمونه .
اما اما
از اینکه در گذشته قبل از ازدواج چه دختر و چه پسر رابطه هایی داشته اند که اصلا به منفی و مثبتشون کاری ندارم؛ شکی نیست ... گذشته از تمام معیارهایی که برای ازدواج به صورت عامیتانه رایجه مثل کار و شغل و خونه و .... یک اصل رو نباید فراموش کرد:
هیچوقت گذشته کسی را زیر و رو نکنید هر باغچه ای هم هر چقد تمیز باشه بالاخره یه کرم توش پیداش میشه
 
بالا