♥دوستان کودکان...آنهایی که دوستدار انسانیت هستند♥

mahsaa

New member
ب نام اون خدایی ک مهربون مهربوناســــ ..:riz304:
سلام ب شمایی ک وسعت دلتون ب بزرگی دریاست و مهربونیتـــون بی حد و مرزه

منم خیلی دوست دارم قطره ای از اقیانوس باشم…نه هنرمندم،نه سیاستمدار و نه ورزشکار…غیر خدا و خانوادم هم هیچکسی من رو نمیشناسه…شاید فکر کنم وجود و بودنم هم توی این کمپین زیاد معلوم نباشه ولی...
میدونم که حداقل ته دلم یه دلخوشی و شادی ایجاد میشه که منم یکی از همون تجمع بزرگ کودکان و نوجوانان حمایت کننده بچه های غزه و فلسطین هستم….
دوست دارم وقتی انشاا.. این کمپین و بچه های غزه پیروز میدون شدن،حداقل پیش خودم بگم شاید کمک منم حتی به اندازه یک قطره در دریا به بچه های بی گناه غزه کمک کرده باشه...


fun.baharfa.com-q-8.jpg


نشست کمپین عمو پورنگ با محوریت حمایت از حقوق کودکان غزه و با شعار «آرزوی کودکان دنیا برای بچه‌های غزه: آینده آرام، بدون بمب و محاصره» صبح امروز در سالن آمفی‌تئاتر شبکه دو با حضور داریوش فرضیایی و مسلم آقاجان‌زاده برگزار شد.مسلم آقاجان زاده تهیه کننده عمو پورنگ در ابتدای این مراسم گفت: با توجه به مسائل اخیر جهان اسلام بویژه غزه و بر حسب وظیفه اجتماعی، فرهنگی و هنری کمپین حمایت از حقوق کودکان غزه راه‌اندازی شد که در این راستا حمایت کلیه اقشار جامعه نیازمندیم.
وی از راه‌اندازی سایت کمپین حمایت از کودکان غزه به آدرس در داخل کشور و در سطح بین‌المللی خبر داد و گفت: در این سایت محلی برای جمع‌آوری امضاهای معتبر و قابل استناد برای مردم ایجاد شده است و هدف نهایی ما نیز تهیه امضاهای بیشمار برای حمایت از کودکان مظلوم غزه است.
آقاجان زاده افزود: تیزرهایی نیز با ۳ زبان ن فارسی، انگلیسی و عربی تهیه شده است که در بخش برون‌مرزی صدا و سیما به نمایش در می‌آید.
وی با بیان اینکه به دنبال بین‌المللی کردن کمپین عموپورنگ هستیم، گفت: در حال حاضر در حال رایزنی با مجریان کودک شبکه‌های مختلف اماراتی و هنرمندان سراسر دنیا در جهت اولین اقدامات بین‌المللی کردن این کمپین هستیم. در مورد کمک‌های دیگر نیز سبک‌های جدیدی را برای این حرکت از جمله داشتن نمادی مانند پرچم غزه در نظر گرفته‌‌ایم و تلاش داریم با این سبک‌های جدید کمک‌های مالی و انسانی و فرهنگی هنرمندان را جمع‌آوری کنیم.


عزیزانی که دوست دارن قطره ای در این دریا باشند با استفاده از ایمیل خودشون طومار اینترنتی حمایت از کمپین کودکان برای کودکان را جهت ارائه به سازمانها و مجامع بین المللی امضا کنن...:riz304:
یه دنیا ممنون


کمپین کودکان برای کودکان

در عرض 15 - 20 مین 400- 500 نفر به این جمع اومدن..

افرادی که تا الان امضا کردن
 

mahsaa

New member
جشنواره صلح و دوستی ژاپن برای حمایت از کمپین کودکان برای کودکان

.

JAPAN.jpg

.
.
JAPAN1.jpg
 

mahsaa

New member
استاد پرویز پرستویی و کمال تبریزی و حمایت از کمپین

gaza2014-5.jpg
 
آخرین ویرایش:

N@RVIN

Well-known member
در جهانی که گاه برای کشته شدن حیوانات، جنجالی تبلیغاتی به راه می افتد،

صهیونیست ها بی پروا به جنایات خود ادامه می دهند،

کودکان را در زمین بازی، مادران را در خانه ها، پیرمردان و پیرزنان را در بیمارستان ها بمباران می کند و به شهادت می رسانند.



[URL=http://8pic.ir/] [/URL]


انسانیت به کدام وادی گام نهاده که رژیمی غاصب می تواند بی واهمه جنایتی را آغاز کند؛ دامنه اش را گسترش دهد و به تمام قوانین بین المللی بی توجه باشد و هر فعل زشتی را به انجام رساند.



[URL=http://8pic.ir/] [/URL]

بــه یـــــاد اونایی که شب ها با لالایــــــــی گلولـــــــه در آغـــــــوش مــــــــادر آرام میگیرن

و صبــــــح با نوازش تیر و ترکش به آغـــــوش خــــاک می رن


بــــه یــــــاد معصومیت شون



بــه یاد بی پناهی شون
 
آخرین ویرایش:

AWWA

New member
ممنون مهسا جون :rose:....... منم ایمیلمو ثبت کردم. درسته شاید اثری نداشته باشه ولی باز بهتر از بی تفاوت بودنه
 
بالا