کمک به کودکان سرطانی

mosaferkocholo

New member
کسایی که واسه ارشد هماتو پشته کنکورن و کسایی که هماتو قبول شدن و کسایی که دارن دکترای این رشته رو میگیرن از همتون یه خواهش دارم با علم تون یه قدم برای کمک به بیمارهای سرطانی و درمانش بردارین و رو ی سرطان و درمانش بیشتر تحقیق کنید دنباله یه راه حل جدید باشید چرا ما همش از علمه اروپایی ها و کشور های دیگه استفاده میکنم کشور های پیشرفته وقتی به یه کشف بزرگ میرسن بعد 20 سال تازه ا علامش میکنن چرا خودمون فکر نکنیم نمونش راجع علم ژنتیککه انگلستان 20 سال پیش به نتایج رسیده بود اما اعلام نمکرد و روی ژنتیک خیلی کار کرده.
همه نشستیم تا کسی بیاد و راه رو هموار کنه دست رو دست گذاشتیم . خیلی هامون تا به مرتبه علمی بالایی میرسم میریم دنبال پول و واسمون تولید علم زیاد مهم نیست خیلی از استادهای برجسته رو میبینم که تو کار خریدو فروشه ...... و میاد تو دانشگاه زحمت نمیده خودشو که یه مطلبو خوب یاد بده .
دلم میسوزه دنیا جای بدی شده
بیاین شکر گزار باشیم و قدر نعمت وفرصت هامونو بدونیم .

حضرت علی (ع) حرفه قشنگی زده :خدایا پناه میبرم به درگاهت از علمی که به کارم نیاید .

از اون هایی که هنوز قبول نشدن میخوام نیت کنن که اگر قبول شدن قسمتی از وقتشون رو صرف تحقیق راجب به سرطان و بهبود بیماری بکنن .امیدوارم خداوند قدرت و لیاقتش رو به ما بده.تا یک استاد خوب یک محقق خوب و بالاتر از همه یک انسانه خوب باشیم و یادمون نره که کی مارو به اینجا که هستیم رسونده و بخشنده باشیم در علم و ثروت .

 
آخرین ویرایش:
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: AWWA

mosaferkocholo

New member
شما با کشف یک موضوعه کوچک کمک میکنید تا در ذهنه خیلی ها راهه حل های جدید برسه پس با کوچکترین قدم در یک کار بزرگ سهیم میشید .

هماتولوژیست ها بجنبید.
 

parichehr

New member
سلام انشالا شما بتونید یه راه حل پیدا کنید.
من براتون دعا میکنم. انشالا موفق باشید.
 

mosaferkocholo

New member
ممنونم دوسته من انشا الاه
انشا الاه شما هم قبول بشید هماتو و همراه کسانی بشید که تلاش میکنند و این رویا رو دارن :a2d3:
سلام انشالا شما بتونید یه راه حل پیدا کنید.
من براتون دعا میکنم. انشالا موفق باشید.
 

iran khanom

Member
بسم الله الرحمن الرحیم
امن یجیب المضطره اذادعاه و یکشف السوء
الهی آمین
 
بالا