نظرات شرکت کنندگان آزمون کارشناسی ارشد میکروب شناسی پزشکی اردیبهشت 94

mojnia

New member
سلام بچه ها
نامردا نظرات صابرباکتری رو پاک کردید؟
اومدم ببینم چه خبر بود محض فوضولیم:)
راسته که با دکترا‌ میکروب مجوز‌ پژوهشکده میدن؟

متاسفانه برخی این انجمن علمی رو با اون ناکجاآبادی که رشد کردن و شکل گرفتن اشتباهی گرفتن .برخی که ادعای شعور دارن و متاسفانه فاقد ژن شعور
و در خصوص سوالتون اطلاعی ندارم
 

alireza-ja

New member
سلام
زیاد خودتو درگیر مباحثی اینچنینی(متنی که در خصوص مخاطب خود گذاشتی!) نکن افرادی میان و میرن و یادگار خوبی از خودشون به جا نمیذارن.

استثنائا اون پستش چیز بدی نبود حالا یه پست زدم این یا امثال این خودشون رو خیلی وابسته به کنکور کردن در جریان باشن که در حاشیه و مرز کشور همین الان و هم سن و سالامون دارن چه سختی میکشن. این یوزر رو مثال مخاطب کردم. از بچه ها زیاد بهم پیام خصوصی میدن که چنین وضعیتی داشتن گفتم اینو اینجا بزارم شاید هر کسی که خوندش تلنگری بهش وارد بشه.



در مورد این یوزر هم بگم که همه اینو میشناسن دیگه مگه یادتون نیست دی ماه هی میومد تاپیک میزد که بچه های زیست رو میخوان حذف کنن و نزدیک 10 تا تاپیکشو حذف کردن و 3 تا یوزرشو بن کردن تا آخرش اینقدر دنبالش افتادم که اعتراف کرد که همش شایعه بوده و ... . ولی نمیدونم چرا این یوزرشو بن نکردن.
 

shima2020

New member
من که اگه قبول نشم باید برم خدمت..همتونو چه دختر چه پسر با طناب خودم میبرم تو چاه(((همون خدمت)))مگه میشه من 4صبح بشین پاشو کنم شما بخوابید:p........... خوش به حال شما دخترا اگه قبول نشین خدمت ندارین که.. راحتین ......اگه امسال نشد سال بعدکنکور میدین ...من چه خاکی توسرم بریزم:13:ولی روی هم رفته ته دلم میگه زابل زاهدان بندر عباس قبولم که بهتر از خدمته حداقل آزادییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی



خداحافظ انجمن..............بخصوص خانم شیما که مث آبجیم بود..........و به آدم امید میداد.........اگه تیر رتبم خوب شد شاید بیام..ولی......خداحافظ از همه.پست هامم پاک کردم
[/quo













خدافظ:65d6a5d6s::rose:
قربان شما ایشالا هرجا هستید سلامتو پایدار باشین
 

sara77

New member
نگا کن بقیه تو تاپیکاشون چطورین اونوحت ما چطوریم,,,,,خوبه همون دیر به دیر میایم سر میزنیم والا میزنیم ادم بیاد اینجا بیشتر روحیش خراب میشه تا اینکه اومیدوار
 

mojnia

New member
میگم کنکور امسال عجب کنکوری بود!!!!!!!!!خدا آخرو عاقبت همه ما را به خیر کنه
 

shima2020

New member
پیامی از saber_bacteria به همگان به همه داوطلبان دیروز،امروز و فردا

سلامی به زیبایی تاژک های تریکوموناس
سلامی به عظمت تاج های کرونا ویروس
سلامی به قدرت بی بدیل مایکوباکتریوم لپره
سلامی به جن بطری آسپرژیلوس


و سلامی گرم و تازه به شما



امروز میخوام برای همه شما دوستان همتون حرف های تازه ای بزنم

به من میگن صابر_باکتری!
اسمی که شاید امروز برای همه گمنام باشه ولی به زودی تمام ایرانیان و تمام جهانیان از سراسر جهان از اروپا گرفته تا آمریکا و از آفریقا تا شرق آسیا و استرالیا پی به عظمت این اسم خواهند برد و خواهند دانست که سال ۲۰۱۵ سال تولد یک نخبه در جهان علم است.
دیری نخواهد کشید که تمام موسسات تحقیقاتی جهان اعم از پاستور فرانسه، لسیترو تمام موسسات و انستیتو های جهان رهبر علمی خود را خواهند یافت و از من به نیکی یاد خواهند کرد و شما ایرانیان هموطنم هم از من درکنار پروفسور سمیعی به نیکی یاد خواهید کرد بااین تفاوت که تخصص من دنیای شیرین زیرمیکروسکوپ است.

طولی نخواهد کشید که تندیس من در سردر تمامی مجامع علمی جهان نصب خواهد شد و روزی که هویت اصلی من فاش شود تمام نگاه جهانیان به سمت کشورررررم ایراااان خواهد بود و تیتر یک اخبار و رسانه های جهان خواهم شد و به جهانیام نشان میدم که تمدن و امپراطوری پارس دوباره زنده شده است و همه جا را به سیطره خود خواهد گرفت.




من صابر_باکتری هستم کسی که اهدافی توی سرم دارم و به همشون خواهم رسید زیرا معتقدم سرچشمه حیات که نسل ها زبان به زبان و در افسانه های ملل گوناگون ذکر شده است جای دوری نیست و سرچشمه حیات ابدی در دل موجودات میکروسکوپی و کشف رمز و راز این مخلوقات عجیب می باشد.






اکنون با اقتدا به بزرگانم زکریای رازی،ابن سینا،جابرابن حیان و حکیم جرجانی بزرگ اهدافمو میگم:

من طرح های زیادی واسه آیندم دارم ولی اینجا چندتا از مهمتریناشونو میگم:

من در تلاشم تا واکسن بیماری HIV را با روش های ژن درمانی کشف کنم و در این کشف بزرگ نیاز به همکاری دوستان ژنتیک شناس دارم.

من بخاطر سختی هایی که مردم قاره آفریقا متحمل شده اند واکسن ویروس ابولا رو کشف میکنم و رایگان دراختیارشون میزارم.

من در آینده با همکاری موسسات واکسن سازی سراسر جهان واکسن های جدیدی میسازم واکسن های چندگانه با حداکثر تاثیر بر علیه بیماری های موجود و همرو رایگان پخش میکنم.


من باور دارم که راه حل تمام معادلات جهان در قاره آفریقا قرار داره اونم بدلیل تنوع زیستی بالای این قاره



من در تلاشم تا سلاح های میکروبی فوق کشنده و هوشمندی بسازم و در اختیار ارتش کشورم ایرااااان قرار بدم تا وقتش که شد همشونو خالی کنیم روی سر اسراییل تا ادب شن و اونوقت واسه درمان به پای ایران بیوفتن و التماس کنن تا ما درمانشون کنیم یا واکسنشو بدیم بهشون.قدرت یعنی اااین.





دوستان عزیزم من برای پیشبرد اهدافم میخوام یه گروه تحقیقاتی تشکیل بدم و‌کار خودمو بعد اعلام نتایج اگه خدا بخواد و‌کمک کنه قبول شم شروع کنم واسه همین از هرکس که مثه من فکر میکنه دعوت میکنم به همکاری





به امید روزی که همه هر رشته ای که میخوان بدون کنکور قبول شن و همه بیماران تنها با یک تزریق درمان شوند.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

shima2020

New member
نظرات شرکت کنندگان آزمون کارشناسی ارشد میکروب شناسی پزشکی اردیبهشت 94 / چه نظراااااااااتی / دوستان قصد توهین نبودااااااااااا/ شاد باشید

منظورتون چی بود دقیقا ...من گفتم یه ذره حالو هوای تاپیک عوض شه ...همه میان اینجا یا انرژی منفی میدن یا قر میزنن ...
 

shima2020

New member
والا این مدت اینجا همش جنگ و دعواو انرژی منفی بوده ...حالا با ۴ تا جوک تعریف کردن چی شده مثلا
 

gelare

New member
وااااااا چرا انجمن امسال اینجور شده ! بعد ازهر کامنت یه دعوا میشه! خدا بخیر کنه
 

mojnia

New member
دوستان در اسرع وقت مطالبی که در این تاپیک گذاشتن و به علت اینکه با موضوع بحث مرتبط نیست و اسپم تلقی میشه را حذف نمایند.برای نوشته های مطرح شده (جوک و...) در تالار فضا قرار داده شده در همون جا استفاده نمایید

موضوع نظرات شرکت کنندگان.........یک بحث مثبت اندیشی نیست که همه مجبور باشیم نظرات مثبت قرار بدهیم بلکه واقعیت های آزمونه که ممکنه از دید هر شرکت کننده آزمون متفاوت با دیگری باشه .و بحث دادن و گرفتن انرژی منفی مطرح نیست.
:78:
 

shima2020

New member
من پستامو حذف کردم دیگه م تا روز اعلام نتایج چیزی نمیگم اینجا ...بای
 

maryam92

New member
بچه ها شما ماجرای ازمون ارشد مدیریت خدمات بهداشتی درمانی رو شنیدین ؟از 120سوال حدود 100تا از سوالا جوابش گزینه الف بوده .نظرتون چیه ؟
 
بالا