نظرات شرکت کنندگان آزمون جامع علوم پایه پزشکی اسفند 91

وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

rozbanoo

New member
فوری
یکی از بچه ها لطف کرد و یه چیز دیگه هم از وبلاگ تبریز پیدا کرد؛ برید تو لینک زیر و هفتمین پست از بالا رو بخونید(اندر احوالات علوم پایه):
دانشجویان پزشکی 89 تبریز
اگه هم نظراتشو باز کنید و بخونید دیگه خیلی چیزا مثل روز براتون روشن میشه!:
نظرات وبلاگ


بدون شرح!!!!!!:1dco2x0p1lilzhfpg1t:5:
 

DR.k

New member
سلام من دانشگاه تهرانیم!
درسته که نمره بچه های ما خوب بوده ولی خوب این اتفاق همیشه می افته! ولی خوب بازم با این حال 180 نداشتیم!تاپ مارکمون 173 بود!به نظر اکثریت امتحان از همیشه سخت تر بود ! زیر 100 هم حتی داریم ! که تازه بیشتر بچه هایی که کم شدن نمرشون و نمیگن! این که شما می گین در کلاس های مرور سوالها رو به ما گفتن راستش اینجور نیست! در ضمن کلاسهای مرروی هم تشکیل داد دانشگاه تهران که همه درس ها رو داشت و دانشجویان همه دانشگاهها می تونستن شرکت کنن! هزینه اش فک کنم 200 تومان بود که استادی اون همون اسنادای مرور ما بودن که البته ساعت بیشتری هم در کلاسهای پولی اختصاص می دادن! لازم به ذکره که ما فقط مرور آناتومی و بیوشیمی داشتیم!خالا توضیح راجع به کلاسا! اگه نمونه سوالای آناتومی رو کار کرده باشین متوجه شدین که سوالای تکراری زیاد داره و اکثرا حول و حوش یک موضوع خاص می چرخه! استاد اومد سر کلاس از سروگردن شروع کرد درس دادن تا پرینه ! خیلی سریع و نکات مهم رو می گفت! دروغ ندارم که بگم بعضی جاها رو تاکید می کرد سواله ولی از 10 تا تاکیدش ی دونش سوال شد! مثلا خیلی روی لایه های بیضه تاکید کرده بود ولی سوال نیومد....! اگه قبول ندارین بیاین دانشگامون جزوه هامونو بگیرین بخونین!اینکه یکی کل آناتومی رو بگه خوب طبیعتا باعث می شه مطالبی که ازشون سوال میاد هم تو حرفاشون باشه!بیوشیمی هم که کلا مطالبو نصفشو گفتن می تونین جزوه اون رو هم بگیرین ببینین! البنه بهتره این نکنه رو ب شما بگم علت بهتر شدن دانشگاه تهرانیا در این ترم یک دلیل قوی داره اون هم ادغامش با دانشگاه ایرانه! ما یک فرایندی داریم به اسم انتخاب لاین برای بیمارستان ها! که بر اساس رتبه علوم پایه است! واسه اینکه ایرانیا جامونو نگیرن و به بیمارستانای خودمون برسیم نه اینکه بیوفتیم رسول بیشتر به خودمون فشار آوردیم!(اینم از الطاف زیبای وزارت خونه است دیگه)!
 

abozzar

New member

با حکم معاون آموزشی انجام شد:
4 تغییر مهم در معاونت آموزشی وزارت بهداشت/ تغییر رئیس سنجش
معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در احکام جداگانه رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی، رئیس مرکز خدمات آموزشی، دبیر شورای آموزش علوم پایه و دبیر شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی را تعیین کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، دکتر بهرام عین اللهی در حکمی دكتر محمدحسين اسدي را به سمت دبير شوراي آموزش علوم پايه پزشكي، بهداشت و تخصصي منصوب کرد. دکتر اسدی عضو هيات علمي دانشگاه علوم پزشكي بقيه‌ا... (عج) است و پیش از این دكتر مصطفي رضاييان این سمت را بر عهده داشت.

همچنین دکتر عین اللهی در حکم دیگری دكتر سليمان احمدي را به سمت رئيس مركز خدمات آموزشي منصوب کرد. پیش از این دکتر محمود قاضی خوانساری این سمت را بر عهده داشته است. دکتر احمدی عضو هيات علمي دانشگاه علوم پزشكي شهيدبهشتي است.

در حکم دیگری نیز دكتر عبدالرضا پازوكي به سمت دبير شوراي گسترش دانشگاه‌هاي علوم پزشكي منصوب شد. پیش از وی دکتر شهربانو نخعی این سمت را بر عهده داشت. دكتر عبدالرضا پازوكي عضو هيات علمي دانشگاه علوم پزشكي تهران است.

همچنین دکتر عین اللهی در تازه ترین حکم خود دکتر غلامرضا حسن زاده را به سمت رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی منصوب کرد. پیش از این دکتر جبرائیل نسل سراجی ریاست مرکز سنجش آموزش پزشکی را برعهده داشت. دکتر حسن زاده عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران است و پیش از این ریاست مركز خدمات آموزشی را برعهده داشت.
خبرگذاري مهر
 

soheil

New member
خبر مهم.
دکتر نسل سراجی جای خود را به دکتر حسن زاده عضو هیئت علمی دانشگاه تهران دادند... .
تغییر رئیس مرکز سنجش پزشکی وزارت بهداشت

یا علی!!!
ایشون الان میدونن که باید نمره یدن؟؟
خیلی بد شد که!!!!!!!!
حالا برین وزارت خونه بهشن بگین نمره بدن....:black_eyed::1dco2x0p1lilzhfpg1t:shocked::5:
 

qom

New member
خبر مهم.
دکتر نسل سراجی جای خود را به دکتر حسن زاده عضو هیئت علمی دانشگاه تهران دادند... .
تغییر رئیس مرکز سنجش پزشکی وزارت بهداشت

هر تغییری بی علت و هر انتصابی بی حکمت نیست دوستان. زین پس اگر اعتراضی بود و مشکلی دوستان راحت تر قبول میکنند چون مربوط به مسئولین قبلی است و هیچ مسئولی بطور یقین زیر بار تخلف زیر مجموعه خود نمیره.
بدین سبب مراتب تشکر خود را از سرپرست وزارت در احکام شجاعانه اعلام میکنیم.
 

mrna3r

New member
گمان کنم دکتر غلامرضا حسن زاده ( دکترای PhD علوم تشریحی ) سخت گیر تر باشن.چون پزشک نیست فکر میکنه تمام این علوم پایه به دردمون میخوره خیلی سخت گیرتره.
تو دانشگاه خودمون که اینطوری بود هر استادی که پزشک نبود پدر ما رو درمیاورد میگفت اینها را هر پزشکی باید فول باشد.ولی برعکس بعضی استادای ما که پزشک بودند زیاد سخت گیری نداشتند.
 

miis.s

New member
آخه هنوز که چیزی معلوم نیس.. به فال نیک بگیرین این تعویض رو
 

simon

New member
اصلا سختگیر نباشه .اون تو قضیه نمره دادن نیست(همون ارفاق).بعدشم میگه این تقلب ها به من ربطی نداره مال دوره قبل بوده.اقا رسما هر چی تغییر بود تو دوره ما شد.تصلیت میگمم به همه:smiliess (10):
 

miis.s

New member
اصلا سختگیر نباشه .اون تو قضیه نمره دادن نیست(همون ارفاق).بعدشم میگه این تقلب ها به من ربطی نداره مال دوره قبل بوده.اقا رسما هر چی تغییر بود تو دوره ما شد.تصلیت میگمم به همه:smiliess (10):

باز شروع کرد! ای خداا!!
 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
بالا