لطفا ببینید و شوکه نشوید!!!

maxin

Well-known member
Ysp.r.f

عضو صميمي​



سلام علیکم

فرمایشات شما بسیار جالب و خوب بود

آیا منبع معتبری هم دارید؟ چون بنده در تحقیقاتم به چنین شروط و شرایطی بر نخوردم


 

PSyChoO

New member
دنبال اینه جواز قتل طرفو بگیره بره بکشش الان.
ینی اگر بره داعش میتونه به افق های زیادی امید داشته باشه ....اینجا داره حیف میشه بنده خدا!

خب چرا خودتو اذی ئت می کنی؟ بهش پیشنهاد بده و خلاص :)))
و بعدش با خوبی و خوشی یه دونه جلیقه ضد گلوله بخر و بپوش :))))
مطمئنا اولین نفر میاد بصورت انتحاری شمارو منفجر میکنه :riz481:
 

Taraa

Well-known member
حالا مونده ... پیگیری کن به جاهای بهتری هم میرسی
 

*مریم*

New member
قتل‌های محفلی کرمان
قتل‌هایی که در سال ۱۳۸۱ در کرمان اتفاق افتاد و آن ۶ تن از اعضای بسیج یکی از مساجد کرمان ۵ نفر از شهروندان کرمانی را به قتل رسانیدند.. این افراد در چندین مرحله به اعدام محکوم شدند. اما در یک مرحله به دلیلی که رضایت خانواده‌های مقتولین خوانده شد، حکم اعدامشان لغو شد. [در سال ۱۳۹۲ چهار نفر از متهمان این پرونده حکم نهایی اعدام را از دیوان عالی کشور دریافت کردند و حکم جهت اجرا ابلاغ گردید.
نخستين قرباني اين باند جوان 19ساله يي به نام مصيب افشاري بود که13 شهريورماه سال 81 به قتل رسيد. متهمان در اعترافات خود درباره اين جنايت گفتند؛ مصيب در ميدان امام خميني کرمان مواد مخدر مي فروخت. ما بعد از شناسايي او چندين بار به وي تذکر داديم تا دست از کارهايش بردارد اما او بي اعتنا بود تا اينکه به دستور حمزه (متهم رديف اول) يک روز او را به زور سوار ماشيني کرديم و به محله هفت باغ برديم و در آنجا حمزه ابتدا سنگي به سر مصيب کوبيد و او را داخل چاله يي استخرمانند انداخت، سپس هرکدام از ما سنگي به او کوبيديم اما مصيب نمي مرد تا اينکه حمزه گفت بهتر است او را زنده به گور کنيم. بعد چاله يي کنديم و پيکر نيمه جان مصيب را به داخل آن انداختيم و با شن و ماسه روي چاله را پوشانديم و به اين ترتيب مصيب را زنده به گور کرديم.متهمان افزودند؛ قتل دوم را يک هفته بعد از قتل مصيب انجام داديم. ابتدا محسن کمالي را شناسايي کرديم. او فساد اخلاقي داشت، بنابراين يک روز که در حال خروج از خانه بود، او را گرفتيم و به هفت باغ برديم و در آنجا محسن را هم خفه کرديم و جسدش را همانجا دفن کرديم، سپس به دستور حمزه، موبايل و موتور محسن را برداشتيم تا از آنها براي کارمان استفاده کنيم.تل سوم را چند ماه بعد انجام داديم، مقتول زني به نام جميله بود که او هم خريد و فروش مواد مخدر مي کرد و فساد اخلاقي داشت. از آنجايي که اين زن ازدواج هم کرده بود، پس از ربودن وي او را خفه نکرديم بلکه چاله يي کنديم و با روش سنگسار او را به قتل رسانديم، بعد جسد اين زن را به بيابان هاي اطراف کرمان برديم و در آنجا انداختيم تا طعمه حيوانات شود.متهمان در ادامه اعترافات گفتند؛ به ما گفته بودند که محمدرضا نژادملايري و شهره نيک پور دختر و پسر فاسدي هستند که با هم ارتباط نامشروع دارند و به همين خاطر آنها را هنگامي که سوار خودروي پژوي محمدرضا بودند شناسايي کرديم و بعد از اينکه جلويشان را در جاده گرفتيم آنها را به چاله پر از آب هفت باغ برديم و هر دو را در آنجا خفه کرديم. بعد اجسادشان را داخل پژو گذاشتيم و به بيابان برديم و پس از آنکه اجساد را به بيرون انداختيم ماشين پژو را به آتش کشيديم و موبايل محمدرضا را برداشتيم. ما نمي دانستيم شهره و محمدرضا زن و شوهر هستند و فکر مي کرديم با هم رابطه نامشروع دارند.


دلیل جنایت
این افراد در بازجویی‌ها با اشاره به شنیدن سخنرانی "م.ی " آنرا دلیل اعمال خود داستند. "م.ی" در آن سخنان گفته بود «اگر کسی خلاف شرعی مرتکب شود مومنان وظیفه دارند به او تذکر دهند، در مرحله بعد وظیفه دارند که به پلیس معرفی اش کنند، و اگر بعد از چند بار به این نتیجه رسیدند که پلیس و دستگاه قضایی نیز این افراد را مجازات نمی‌کنند، خودشان می‌توانند دست به کار شده و خاطیان را به سزای اعمال خود برسانند.» "م.ی" با فرستادن نامه‌ای به دادگاه صدور فتوا را تکذیب نمود. اما گفت تمام سخنانش در کرمان «استنساخ از منابع معتبر فقهی بوده‌است.»
zimg_001_kerman_2.jpg
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: maxin

رها45

New member
به نظرم نباید تو عقاید دیگران تفتیش کرد مگه ما پیغمبریم. خیلی تکان دهنده بود یه جورایی ادم میترسه. من قبول دارم که باید در مقابل همه احکام خداوند تسلیم بود البته با توجه به شرایط ما که امام زمان نداریم باید ازمنابع درست و با ادمای مطمئن مشورت کرد.ماهایی که توی یه کشور مسلمون به دنیا میایم باید خودمون بریم سراغ دین تو قران هم هست که میگه شماها به دین پدرانتان هستید پس باید دینو خودمون انتخاب کنیم نه چون پدرمون شیعه هست ما هم حتما باید شیعه باشیم ولی باید از منابع درست استفاده کنیمو با احتیاط عمل کنیم چرا که این تصمیم ما دنیا و اخت مارو رقم میزنه. مکسین دنبال چیا که نمیری؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پسر مواظب باش خطر در کمین است. بهترین کارها اونی که اعتدال درش باشه نمیدونم اوناییی که با افراطی گری ابروی خدا و پیغمبرشو میبرن چطور میتونن تو اخرت پاسخگو باشن
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: maxin
بالا