سلام مامایی هایی که ارشد دادن وقبول نشدن

lmama

New member
از همتون میخام بنویسین نقاط ضعفتون تو چه درسی بوده وچرا ضعف داشتین
از خودم شروع میکنم من زبان چون نخونده بودم همچنین بارداری چون مرور نکرده بودم ضعیف بودم.
 

parnia

New member
منم فقط زبان عزیزم....خداییش بقیه درسا رو راضی بودم.خوبم زده بودم....حالا باید بیشتر زبان بخونم....
 

mid.68

New member
سلام من زبان وداخلی مشکلم بود...دارم امسال روشون کار میکنم.
 

shabanpor

New member
سلام دوستان من مشکلم فقط زبانه گیج شدم:(50): نمی دونم از کجا وچطور شروع کنم امسال بین الملل ارس قبول شدم اما می خوام به امید خدا سال دیگه شهید بهشتی روبیارم.
به امید موفقیت همه بچه های مامایی:thanks:
 

obstetrician88

New member
من همزمان با ترم 8 ام بود.متاسفانه جنین نخوندم.نوزادان کم.ویلیامزا رو خوندم...خوب بود بارداری 40% زدم ولی بیشترین درصد فکر کنم 60 بوده
داخلی هم خوب بود.زبان نتونستم خودمو قوی کنم

به حول قوت الهی از امسال......چون فاینالممم دی ماه هست چون دانشجویان دیگه تکمیل آمارن عقبن ولی من 20 تیر تموم کردم و آماده فارغ التحصیلیم....................شاید مصلحت باشه دی ماه
 
بالا