من همزمان با ترم 8 ام بود.متاسفانه جنین نخوندم.نوزادان کم.ویلیامزا رو خوندم...خوب بود بارداری 40% زدم ولی بیشترین درصد فکر کنم 60 بوده
داخلی هم خوب بود.زبان نتونستم خودمو قوی کنم
به حول قوت الهی از امسال......چون فاینالممم دی ماه هست چون دانشجویان دیگه تکمیل آمارن عقبن ولی من 20 تیر تموم کردم و آماده فارغ التحصیلیم....................شاید مصلحت باشه دی ماه