حال این روزهای پاتولوژیست ها

BBT

New member
- سایت خبری تحلیلی تابناك|اخبار ایران و جهان|TABNAK


ایسنا - انتقاد پاتولوژیست‌ها و درخواست دیدار با وزیر


رئیس انجمن پاتولوژی در مورد تبعات این تصمیم توضیح داد: اگر این تصمیم گرفته شود یک نفر که پزشک متخصص پاتولوژی نیست می‌تواند از طریق میانبر موقعیت شغلی پزشک متخصص پاتولوژیستی را به دست آورد که در کنکور پزشکی قبول شده، هفت سال پزشکی عمومی و چهار سال پزشکی تخصصی خوانده است. این امر باعث ناامیدی و از دست رفتن انگیزه جوانانی می‌شود که به تازگی وارد این رشته شده‌اند.

و البته که دوستای phd رشته های دیگه مدرکشون در خونشون تحویل داده میشه و فقط این عالیجنابان زحمت میکشن برای گرفتن مدرک....
 

abtin13

New member
به این میگن چی؟ دست پیش رو بگیری تا پس نیفتی. پاتولوژیست ها هم دیدن متخصص های رشته های دیگه دارن پول پارو میکنن اینا هم جمع شدن تصمیم گرفتن از قافله عقب نمونن وگرنه کی به فکر جون مردمه.پزشک سالاری خیلی کم داریم تو این سیستم بهداشتی اینا هم از یه طرف فریاد واویلا و وامصیبتا شون بلند شده
 

ROJO

New member
ماها هم 4+2+5 سال درس میخونیم و دوبار فیلتر میشیم تا ی phd بگیریم
اینا همش حرف چرت و مفته
:thumbsdownsmileyani
 

Eagle_78

Member
دیگه وقتی اکثر افرادی که وارد پزشکی میشند فکر پول هستند نه خدمت به خلق الله همین میشه ...
حالا هم به خاطر قبول شدن تو یه کنکوری که توش خیلی بحث هست و اینکه سیستم درستی هم برای ارزشیابی علمی نیست خودشون رو برای یه عمر همه جوره از همه مردم و جامعه طلب کار میدونند !!! انگار تواین دنیا فقط اونا زحمت کشیدند !
الان که با تخصصی تر شدن تکنیکهای آزمایشگاهی خصوصا ژنتیکی و مولکولی و اینکه این روشها بیس روشهای تشخیصی آزمایشگاهی آیندست این بنده های خدا که کلا با این مباحث بیگانه هستن چیکار میتونند بکنند غیر از ننه من غریبم بازی وشلوغ کاری و اعتصاب و ادعاهای دروغین !؟
بابا دیگه گذشت اون روزهایی که علم آسیب شناسی بالینی کل علوم بیوشیمی هماتو ایمنی میکروب و ... در برمیگرفت الان همه چی تخصصی شده وتخصص خودش رو میخواد شما باید به نمونه های بافتی که تخصص اصلیتون هست برسید که با این شیوع سرطان خیلی هم بهش نیاز هست .به سهم خودتون راضی باشین !

- - - Updated - - -
 
آخرین ویرایش:
بالا