اینفوگرافیک برای زندگی بهتر

yasmina

New member
اینفوگرافیک برای زندگی بهتر
هفت اصل اساسی زندگی
زندگی فراز و نشیب‌های بسیاری دارد. سختی‌ها و مشکلات همیشه جای خود را در میان روزهای خوب و معمولی ما پیدا می‌کنند و زندگی را به چالش می‌کشند. هر چند که سختی‌ها همواره خوشایند نیستند، اما در صورتی که هیچگاه آنها را حس نکنیم، شیرینی لحظات خوش را نیز نمی‌فهمیم. یکنواختی هرگز مورد مثبتی نبوده و نخواهد بود.

- - - Updated - - -

تا کار احمقانه که معمولا انجام میدیم!

یه سری کارها هستن که اگه شخص دیگه ای انجام بده، یا توی فیلم ها ببینیم، همه میگیم: “اَاا چه آدم احمقی!â€. اما خودمون وقتی توی اون شرایط قرار می گیریم، ممکنه خیلی غیر منطقی تر رفتار کنیم. اینجا یادآوری داریم از کارهای احمقانه ای که در روزمرگی خودمون زیاد انجام میدیم:

- - - Updated - - -

تا کار برای داشتن یه روز عالی!
بعضی وقت ها نمیدونید برای داشتن یه روز عالی چه کار باید کرد؟ خیلی راحته! هزاران هزار انتخاب براتون وجود داره. از کارهایی که حس مثبتشون داره به سمت وجودتون جریان پیدا می کنه شروع کنید. این هم ۵ تا کار برای داشتن یه روز عالی!

 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: mj1919

yasmina

New member
عادت آدم های موفق
آدم های موفق از لحاظ ذهنی فرق چندانی با آدم های نا موفق ندارند. موضوع اینه که اونها راه کار های کلیدی خودشون رو خیلی وقته که پیدا کردند. این نکات، راه رو برای خیلی ها آسون تر می کنه و توی شرایطی که بهشون نیاز دارین، به دادتون میرسه!
 

yasmina

New member
راه ساختن زمان اختصاصی خودتان
مهم ترین کسی که باید حواستون بهش باشه در درجه اول خودتون هستید. چطور میتونید با خودتون یه رابطه ی خوب برقرار کنید؟ یه جمله ی معروف از بودا هست که میگه: “کسی که خودش رو از صمیم قلب دوست داشته باشه، هیچ وقت نمیتونه کس دیگری رو آزار بده.†پس بیاین مقدمات “با خود بودن†رو فراهم کنید. برای وقت تنهاییتون ارزش قائل باشید و یاد بگیرید به خیلی از اتفاق های مزاحم “نه†بگید!
 
بالا