***ارنج زمان برای اعتراض حضوری ( کلیه رشته ها )***

وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

mahsa20082009

New member
بچه ها دوست من این پیام رو زده به رئیس جمهور،متنش خوبه، به هر جایی که می تونیین بفرستینش،البته به مقام دیگه ای میفرستین اسم های رئیس جمهور رو عوض کنید ها:

ریاست محترم جمهور و پیام آور امید به مردم ایران ؛ همانطور که اطلاع دارید هر ساله تعدادی از دانشجویان کارشناسی برای ورود به مقاطع بالاتر تلاش می کنن و وزارت های علوم و بهداشت ، دانشجویان را در این زمینه یاری میکنن. اما در کمال ناباوری ، بعد از یک سال زحمت و تلاش و انگیزه و شرکت در کنکور ارشد علوم پزشکی و آوردن رتبه خوب که هر ساله دانشجویان با چنین رتبه هایی در مقطع ارشد پذیرفته می شدند؛امروز از طرف سنجش پزشکی دانشجویان مورد شوک بزرگ و باور نکردنی قرار گرفتند. کاهش بسیار شدید ظرفیت ها ، اشک و ناامیدی را به چشمان داوطلبان نشاند و تمام زحمات یک سال تا چند ساله ی آنان را در یک چشم بر هم زدن و تصمیمی ناعادلانه بر باد داد. ما دانشجویان از دور دستان شما را می فشاریم و از شما ریاست محترم جمهور خواهش می کنیم به این موضوع رسیدگی شود تا مانع تضییع حقوق ما دانشجویان شود.شاید کاهش شیب کاهش ظرفیت و برگرداندن ظرفیت های پذیرش روزانه ،حداقل به 90 درصد پذیرش سالهای اخیر التیامی به درد آنان باشد. پیشاپیش از اینکه ما را یاری خواهید کرد کمال تشکر را داریم.



بچه ها اين نامه رو بفرستيد هم خوبه
 

omidamiri

New member
این هم نامه من
بسمه تعالی

وزیر محترم بهداشت درمان و آموزش پزشکی
جناب آقای دکتر سید حسن هاشمی
با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات
مستحضر هستید که آن وزارتخانه در سال جاری اقدام به اتخاذ تصمیمات جدید و بازنگری در سیاست های قبلی خود در روند پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد نموده است که به موجب آن ظرفیت پذیرش دانشجو در این مقطع با کاهش چشمگیری روبرو شده است. نیک می دانیم که در پشت پرده این قبیل تصمیم گیری ها ساعت ها بحث و کارشناسی نهفته است و یقین داریم که تصمیم اخیر مسئولان محترم در راستای گام های قبلی خود جهت ارتقا سطح کیفی آموزشی و ایجاد چشم انداز روشن در رونق بازار کار فارغ التحصیلان رشته های مختلف می باشد. اما به اطلاع می رساند که مسئولان محترم درحالی چنین تصمیمی را اتخاذ نموده اند که پیش از این در اطلاع رسانی های قبلی خود به هیچ وجه از این کاهش شدید در ظرفیت دانشگاه سخنی به میان نیاورده بودند و حتی مدعی توسعه کمی و کیفی امکانات سخت افزاری و نرم افزاری مراکز آموزش عالی جهت پاسخگویی به خیل عظیم جوانان مشتاق و بااستعداد متقاضی تحصیلات تکمیلی شده بودند. آیا بهتر نبود که اگر تصمیم به کاهش ظرفیت داشتید این اقدام را با شیب ملایم و البته با اطلاع رسانی های قبلی انجام می دادید؟ آیا پاسخ سیاست های به ظاهر غلط مسئولان در دولت های گذشته در روند افزایش پذیرش دانشجو را باید متقاضیان امسال اینگونه به دور از انصاف و به یکباره بدهند؟ متقاضیانی که با هزاران امید و آرزو ماه ها تلاش شبانه روزی خود را صرف قبولی در این آزمون کرده بودند و اکنون با این اقدام نابهنگام مسئولان در یاس و ناامیدی فرورفته اند و حتی خیال ادامه تحصیل در کشور را هم از سر خارج کرده اند.
بدین وسیله کلیه داوطلبان اعتراض خود را مبنی بر کاهش شدید ظرفیت دانشگاه ها در سال جاری اعلام نموده و خواهشمند است بازنگری های لازم در تصمیم فوق صورت پذیرد.

ومن الله توفیق
جمع کثیری از داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال 93
رونوشت:
خبرگزاری های رسمی کشور
 

رها93

New member
بچه ها فردا هر کی رفت جلو وزارت خونه لطفا نفری یه پرینت ازین کاهش درصدایی که داره آماده میشه با خودش ببره!!
لازمه که آمار دستمون باشه
 

mahsast

New member
این جرفتونو قیول ندارم منی که میخوام برم بین الملل پول دارم ولی دانشم از خیلی کسایی که قبول شدن بیشتر حداقل توی فیز اینو به جرات میگم دانشم بیشتر دوست عزیز سعی کن لحن حرف زدنتونو درس باشه چرا توهین.
عزیزم حداقل اینکه زیاد به خودت زحمت ندادی یه سال درس بخونی روزانه قبول شی خیالت راحت بود روزانه قبول نشدم میرم بین الملل اونایی که پول ندارن چه گناهی کردن خودم دیدم چه کسایی! با چه سوادی میان بین الملل!:New (6):
 

mahsast

New member
مطمین باشین با 6_7 برابر نمیتونه بره بین الملل چون امسال ظرفیتا محدود و دست دانشگاه نیس.مظمین باشین هر که بره بین الملل بی دانش نیست
رینا جان مثل اینکه شما مرفه بی درد هستید شرایط بچه ها را درک کنید
 

flor

New member
منم نوشتم نامه هارو!
ولی بچه ها حضوری رفتنمون مهمتره
 

ریتا

New member
عزیزم حداقل اینکه زیاد به خودت زحمت ندادی یه سال درس بخونی روزانه قبول شی خیالت راحت بود روزانه قبول نشدم میرم بین الملل اونایی که پول ندارن چه گناهی کردن خودم دیدم چه کسایی! با چه سوادی میان بین الملل!:New (6):
کی گفته من زیاد زحمت نکشیدم عزیز دلم من فیزمو 47 زدم از خلیایی که اینجا هستن بالاتر بعدش من یه سال از تفریحم گوشیم لپ تاپم علایقم زندگیم رابطه اجتماعیم دوستام همه چی زدم تو ااز کجا میدونی ماهایی که میریم بین الملل از خیلی چیزای زندگیمون نمیزنیم.دوست گلم من از اونایی که یه سال موندن بیشتر زحمت کشیدم من دانشگاه میرفتم و درسمو میخونم حالا فکر کن چه فشار روحی به من بوده هم درسامو پاس کنم هم بشم 120
 

ریتا

New member
عزیزم حداقل اینکه زیاد به خودت زحمت ندادی یه سال درس بخونی روزانه قبول شی خیالت راحت بود روزانه قبول نشدم میرم بین الملل اونایی که پول ندارن چه گناهی کردن خودم دیدم چه کسایی! با چه سوادی میان بین الملل!:New (6):
من هیچ وقت به بین الملل فکر نمیکردم حتی هیچی در موردش نمیدونستم.واسه همین حرفای همسال شماست که دوس ندارم برم بین الملل
 

دل آرام

New member
وای بچه ها به جایی اینکه یک به دو کنید که چی چی
انرژیتون رو بذارید رو اعتارض کردن
به راههای خلاقانه اعتراض فکر کنید و ...
 

رها93

New member
ساعتش معلوم نشد؟؟
تنها ارید لطفا! چند نفرم کنارتون ببین
من به دوستام گفتم فک و فامیلاشو جمع کنه ببره:65d6a5d6s:
 

alleto

New member
بچه ها من یه چیزی میگم نمیخوام ناراحتتون کنم ولی به نظر من این کارا فایده نداره تو این مملکت کی به حرف من و شما بودن که این دومیش باشه نهخایت خودمونو بکشیم میخوان بگن ۵ تا اضافه میکنیم یا اینکه بگن دیگه چیزی اضافه نمیشه
 

abbas gara

New member
سلام دوستان بالاخره فردا حضوری میریم یا نه چون ما قراره از شهرستان بیایم؟
 

mahsa20082009

New member
انتشار دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد پزشکي

رییس مرکز سنجش و آموزش پزشکی گفت: زمان دقیق انتخاب رشته مقطع ارشد در حال بررسی است و داوطلبان می‌توانند در اوایل هفته آینده انتخاب رشته کنند.
محمد حسین پورکاظمی افزود: دفترچه راهنمای انتخاب رشته امروز دوم مرداد ماه روی سایت سنجش پزشکی به نشانی
sanjeshp.ir
قرار خواهد گرفت.
وی ادامه داد: تصویر فرم پاسخ نامه داوطلبان به صورت اسکن شده روی سایت قرار خواهد گرفت تا در صورتی که داوطلبان اعتراضی به نتایج دارند، از این طریق نتایج خود را بررسی کنند.
رئیس مرکز سنجش و آموزش پزشکی در مورد تعداد داوطلبان و ظرفیت پذیرش این آزمون اظهارکرد: حدود۶۰ هزار نفر در این آزمون شرکت کرده‌اند و تا کنون نزدیک به ۴۵۰۰ ظرفیت اعلام شده است. اما امکان افزایش ظرفیت وجود دارد.
مرجع خبر سایت unr.ir
پس اگه امکان افزایش ظرفیت وجود داره شاید اعتراضا نتیجه بده.

 
آخرین ویرایش:
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
بالا