آموزش گزارش تخلفات توسط کاربران انجمن

mj1919

New member
9-7-2013 1-27-18 PM.jpg

مطابق تصویر فوق:
1- این گزینه "گزارش پست" است. این گزینه، یک گزینه ی پیشفرض انجمن بوده و برای همه ی کاربران(مدیران و کاربران) انجمن قابل دسترسی است. زمانیکه کاربر پستی شامل توهین، بی احترامی، تبلیغ موسسات، و هر گونه تخطی از قوانین انجمن (اینجا را ببینید) را در پست خلافی مشاهده نمود، می تواند از این گزینه برای اطلاع رسانی به مدیران استفاده نماید.

2-این گزینه ویژه ی مدیران هر بخش است: مدیران می توانند از این گزینه استفاده نمایند. با کلیک بر این گزینه مدیر می تواند هر گونه پست خلاف را در بخش گزارش پستهای خلاف، گزارش نمایید. تفاوت این گزینه با گزینه ی 1 این است که: با گزینه ی 2 می تواند علاوه بر گزارش برای کاربر متخلف امتیاز منفی هم لحاظ کنید و نیز مورد تخلف را به کاربر متخلف بصورت خودکار پیام خصوصی نمایید (با تیک زدن گزینه مورد نظر)، و سوم اعمال مستقیم اخطار توسط سیستم برای کاربر متخلف، یعنی:
توجه نمایید: هر کاربر متخلفی که دو عدد از این هشدار ها (کارت اخطار) دریافت نماید، بطور خودکار، و بصورت موقتی بن می شود. بن شدن به معنای عدم دسترسی به کلیه ی امکانات انجمن می باشد.

3-این گزینه نیز برای همه ی کاربران انجمن (مدیر و کاربر) قابل استفاده است، با این گزینه می توانید به شخص کاربر امتیاز دهید، امتیاز مثبت و منفی . توجه نمایید این گزینه جنبه ی شخصی داشته و برای ابراز نظر شما به نویسنده ی موضوع است. و برای بررسی پستها و نیز برخورد با کاربران متخلف فقط مورد یک و دو درتصویر فوق لحاظ می گردد و نه افزایش امتیاز یا کسر امتیاز.
توجه کنید، بعد از کلیک روی این گزینه؛ موافقم باعث اضافه نمودن امتیاز به حساب کاربر نویسنده می گردد، و مخالفم باعث کسر امتیاز.

توجه!
گزارش های بدقت بررسی می گردد، لطفاً فقط در مواقع لزوم استفاده نمایید. استفاده ی بیجا و نامناسب موجب تذکر می گردد.


با تشکر از عنایت شما،
 
آخرین ویرایش:

mahnam

New member
دکتر خیلی ممنون از توضیحاتتون
لطفا بچه ها به توجه دقت کنین


توجه!
گزارش ها بدقت بررسی می گردد، لطفاً فقط در مواقع لزوم استفاده نمایید. استفاده ی بیجا و نامناسب موجب تذکر می گردد.
 
بالا