آموزش و حل مشکلات کامپیوتر

چند درصد مطالب آموزش ارایه شده در این تاپیک رو می دانست?


  • مجموع رای دهندگان
    0

Avid.93

New member
سلام ممنون از تاپیک خوبتون
من چند وقته لپ تاپم یه مشکل پیدا کرده. اینه که تمام آیکون ها روی دسک تاپ یا روی نوار ابزار یا تو بخش منوی استارت به کلی تغییر شکل دادن و مثلا همشون شکل گوگل کروم شدن و دیگه برنامه ها وقتی کلیک میکنم روشون باز نمیشن حتما باید اپن ویت بزنم شما میدونید مشکل از کجاست؟؟؟؟
ممنون
 

ساحل

New member
کلید 7 :
رازهای کار با برنامه Word[/B]
شاید یکی از کاربردی ترین مطالب برای آنهایی که درگیر پایان نامه و کلا استفاده از برنامه ورد باشه این کلید است.
شاید بسیاری از شما برایتان اتفاق افتاده باشد که مثلا شما نوشته ای را با فونت خواصی سیو کرده اید اما هنگامی که ای فایل را بر روی کامپیوتر دوستتون می برید مشاهده می کنید تمام جملات بهم ریخته فونت ها فونت بد شده است اصلا نمی توانید پرینت بگیرید......... راه کار چیست؟ چه می توان انجام داد که چنین مشکلی پیش نیاید؟

در برنامه ورود یک قابلیت مهم وجود دارد که به شما این امکان را میدهد که فونت مطالب در داخل فایل وورد سیو گردد که هنگام جابجایی به کامپیوتر دیگر این فایل توسط این حافظه نیاز به داشتن فونت در کامپیوتر دیگر را ندارد. راه کار بدین صورت است که ابتدا فایل ورود خود را باز کرد از منوی فایل گزینه option را انتخاب نمایید سپس در قسمت save در پایین صفحه گزینه embed fonts in file رو تیک دار کرده و دو گزینه زیرین ان را فعال نمایید. حالا کار تمام است فقط اوکی را بزنید. روند مطابق شکل



عالی، خیلی مفید و کاربردی
منتظر آموزشهای بعدیتون هستیم




علوم پزشکیه اینجاها پسرجون
بجا ورد٬درباره سایتای توالی یابی و تعیین جایگاه و اینا بحث کن

اینجا علوم پزشکیه ولی کلی مطالب غیر مرتبط و سرگرمی و عاشقانه و شعر و ... توش پیدا میشه حالا شما گیر دادید به یه تاپیک مفید!!!!!!!!

کامپیوتر و ورد واسه همه لازمه چه علوم پزشکی چه غیر علوم پزشکی
 

payiz_zxc

New member
بچه ها من لب تاپم ویندوز 7 بوده رفتم 8 نصب کردم الان سرعتش اومده پایین گنگ کار میکنه.به نظرتون چی کار کنم؟
 
بالا