نتایح جستجو

  1. firtina

    نظرات شرکت کنندگان در مورد آزمون ارشد زیست فناوری پزشکی 1 تیر 91

    hyrعزيز ك ازمون خوب دادين ميشه لطفا منابعتونو ب منم بگين؟خيلي ممنون ميشم بخدا.من امسال ثبت نام كردم ولي سر جلسه نرفتم چون خوب نخونده بودم.حالا ميخام امسال بهتر بخونم. واسه زيست مجد خونده بودم.خوبه؟يا مريم خالصي بهتره؟؟/؟/؟؟؟
بالا