نتایح جستجو

  1. firtina

    توصیه های دکتر شریعتی برای موفقیت در زندگی

    نميگم كار درست اينه.ولي آره بيشتر مردم كار راحتو انتخاب ميكنن حتي اگه بدونن بد و نادرسته.دكتر شريعتي هم ميگه اينكارو نكنين ديگه.بخاطر راحتي و در دسترس بودن كاري از درست و غلط بودنش چشمپوشي نكنين.ديدي آخرش نوشته:هر چي شد بين تو و خداست نه تو و مردم
  2. firtina

    توصیه های دکتر شریعتی برای موفقیت در زندگی

    چون عمل ب بدي آسونه.سختي نداره.ولي خوب بودن و خوب عمل كردن سختي زياد داره.انسانم ك راحت طلبه..همين دكتر شريعتي ميگه:خدايا تو ميداني انسان بودن چه دشوار است.پس چه رنجي ميكشد آن كس كه انسان است و از انسانيت سرشار.
  3. firtina

    توصیه های دکتر شریعتی برای موفقیت در زندگی

    مگه چيكار كرده بيچاره؟بنظر من حرفاشو بايد با آب طلا نوشت تو ميدون هاي شهر زد.دنيا گلستان ميشه اگه حتي نصف مردم اونجوري باشن
  4. firtina

    تمام خوبي ها را برايت آرزو ميكنم نه فقط خوشي ها را.خوشي آنست ك تو دوست داري و خوبي آنكه خدا براي...

    تمام خوبي ها را برايت آرزو ميكنم نه فقط خوشي ها را.خوشي آنست ك تو دوست داري و خوبي آنكه خدا براي تو دوست دارد.
  5. firtina

    يادم رفت بخندم:25r30wi::25r30wi:

    يادم رفت بخندم:25r30wi::25r30wi:
  6. firtina

    سواد هر چي ام نداشته باشم سواد تركيم در حد المپيكه.

    سواد هر چي ام نداشته باشم سواد تركيم در حد المپيكه.
  7. firtina

    مگه من گفتم بدي؟ضمنا نيازي نيست ترجمه برا من بنويسي

    مگه من گفتم بدي؟ضمنا نيازي نيست ترجمه برا من بنويسي
  8. firtina

    توام واسه خودت طوفاني هستيا..

    توام واسه خودت طوفاني هستيا..
  9. firtina

    بابا تو يه پا شاعري.خيلي شعرات قشنگه.سليقه ت خوبه:(40):

    بابا تو يه پا شاعري.خيلي شعرات قشنگه.سليقه ت خوبه:(40):
  10. firtina

    مطالعه گروهی ارشد بیوتکنولوژی ، آزمون 91-92

    چقدر شما قاطعي آقا مرتضي:smiliess (4):يعني فقط و فقط مهدوي؟؟واسه قبولي تهرانم كافيه؟
  11. firtina

    تفاوت آدم ها

    عالي عالي بود.محشر كردي
  12. firtina

    مطالعه گروهی ارشد بیوتکنولوژی ، آزمون 91-92

    منم ممنون ميشم يكي بگه كدوم ترجمه لوديش بهتره؟؟؟...... همينطور كدوم ترجمه جاوتز؟؟؟؟
  13. firtina

    من بهترینم چون....

    من بهترينم چون همه رو دوست دارم.چون مهربونم و اين مهربوني رو با تمام وجود حس ميكنم و ازش لذت مي برم. و من بهترينم چون روياها و آرزوهاي بسيار زيبايي دارم ب قشنگي قشنگ ترين حس ادمي يعني عشق.
  14. firtina

    نظرات شرکت کنندگان در مورد آزمون ارشد زیست فناوری پزشکی 1 تیر 91

    مرسي بچه ها.ببخشيدا خيليييي ببخشيد حالا من حرف كي رو گوش كنم؟:shocked:لطفا اونايي ك قبول شدن يا كنكور امسال خوب دادن بيان بگن.از شما هم خيلي ممنون .خيلي خيلي
  15. firtina

    نظرات شرکت کنندگان در مورد آزمون ارشد زیست فناوری پزشکی 1 تیر 91

    واقعا ممنون.اما شما هم ك نگفتين كدوم تر جمه لوديش بهتره؟بابا چرا جواب تازه واردا رو نميدين؟شما هم يه روزي تازه وارد بودين بالاخره:p7977cujr38iyymsu8:
  16. firtina

    مریم خالصی

    من مجد خوندم خوبه ولي زياد كنكوري نيس.خوب بالاخره خالصي چي خوب هست يا خوب نيست؟؟
  17. firtina

    منابع آزمون ارشد زيست شناسي

    اره تورو خدا يكي بگه كدوم ترجمه لوديش خوبه؟؟؟
  18. firtina

    نظرات شرکت کنندگان در مورد آزمون ارشد زیست فناوری پزشکی 1 تیر 91

    راستي لوديش كدوم ترجمه ش بهتره؟؟؟(اميدوارم هر كي ب حقش برسه هر كي خونده قبول شه.ممنون ميشيم ب ماهايي ك امسال ميخاييم بخونيم كمك كنين.مرسي) تعداد شركت كننده ها رم ندادن كه:21:
  19. firtina

    نظرات شرکت کنندگان در مورد آزمون ارشد زیست فناوری پزشکی 1 تیر 91

    خييييلي ممنون.شما ام موفق باشي چطوره همون واكرو بخونم آخه يخورده خوندمش..يعني شما هر 3تا كتابو خوندين؟؟حالا درصدا تون چي شد؟نذاشتين كه.
  20. firtina

    اینده بیوتکنولوژی در ایران

    اره ميگن زيا تو ايران اينده اي نداره.البت نه فقط اين بلكه همه رشته ها:rolleyessmileyanim:ولي دوسش دارم
بالا