salleh_313
پسندها
6

نوشته‌های نمایه آخرین فعالیت فرستادن‌ها درباره

  • سلام آقا صالح خوب هستین؟اگه مایلین تو ختم قرآن دسته جمعیمون که از ولادت امام حسین ع تا ولادت امام زمان عج هست (22خرداد تا 3 تیر)شرکت کنین لطفا بهم اطلاع بدین...تشکر:rose:
    سلام صالح جان خوبي داداشم؟ كم پيدا شدي؟ همش منتظرم يه تاپيك مذهبي جديد ببينم ازتون اما نيستيد؟
    سلام mj aziz متاسفانه شرایط تایپ کردن اصن برام فراهم نیست و حداقل نیاز به چندین ساعت بحث داره مثلامن اگه نتونیم اگزوتیته کردن فضای ایران شرح بدهیم در این فیلم نمیتونم بامنطق پیش برم حالا بعدش باید یک ساعت حرف راجع به این اگزوتیته کردن بزنم نیاز دارم مطالبمو دسته بندی کنم وبعد از یه کل بزرگ به اجزا کوچیکتر برسم الان سیستم خونه هم متاسفانه کانکت نمیشه ودارم با تبلت میتایپم که کمی طاقت فرساست ولی چشم سعی میکنم استدلالت منطقی بیارم
    سوال شما: چرا A Separation اسکار گرفت؟
    جواب من: موقعی که یکی از معتقد ترین افراد سینمای ایران (بنا به اعراف خیلی ها و گفته ی خودش!) میگه که من لابی کردم که جدایی، اسکار ببره! میشه گفت که بدنه ی نظام این تهدیدات و پیامهای موجود در فیلم را درک نکردند، و یا .... و یا این ها اصلا وجودندارد.
    توصیه می کنم نقد حسن عباسی که نظام هست، رو برای جدایی بخونید. یک دید مثبت داره به فیلم تازه یک دستاورد میدونه!
    فعلا پست نمی زنم توی تاپیک،
    ولی ممنون میشم بحث رو توی تاپیک پیش ببرید.
    موفق باشید
    سلام صالح عزیز
    ممنون از تاپیکت، من نظرات شما و دوستان رو دارم دنبال می کنم، عالیه بحث،
    خیلی خوب میشه، یکمی راجع به نظراتت دلیل بیاری ف طوری که کسانی که با شما مخالف هستند هم ، بتونند، منطق شما رو قبول کنند.

    مثلا؛ استدلال هاتون در مورد اسامی ، کشور، زن، اعدادی که مطرح کردید، فوق العاده جزئی و خنده داره، طوری که از دینی ترین فیلم هم بشه اینجور گوشه کنایه ها رو ساخت و بیرون آورد.
    این استدلاب یک استدلال اشتباهه، که بگی چون اسکار در کشور آمریکا، به یک فیلم ایرانی تعلق گرفته، پس این فیلم یک فیلم خودفروختگی است.
  • در حال بارگیری...
  • در حال بارگیری...
  • در حال بارگیری...
بالا