ش
پسندها
16

نوشته‌های نمایه آخرین فعالیت فرستادن‌ها درباره

  • از پادشاهان دوران رشد و اقتدار عثمانى، سلطان سليمان قانونى، معروف به «سلطان قانونی» است كه از 1520م / 927ق پس از درگذشت پدرش سلطان سليم به حكومت رسيد و بيش از پنجاه سال ـ يعنى تا سال 1568م / 976ق ـ حكمرانى كرد.
    يكى از همسران سلطان قانون كنيزكى از اهالى اوكراين به نام «ركسلانه» بود كه در سنين نوجوانى (ميان 14 و 17 سالگى) به دربار شاه سليمان راه يافت و سپس همسر سلطان قانون گرديد. و با زیرکی تمام پسر خود را جانشین امپراطور کرد با اینکه قبلا پسر بزرگ امپراطور بعنوان ولیعهد تعیین شده بود.تركان عثمانى او را «خُرّمْ‏سلطان» ناميدند. وى در سال 1558م / 965ق از دنيا رفت و در مسجد جامع سليمانيه در استانبول به خاك سپرده شد.
    نه. hurrem sultan شخصیت معروفیه و احتمال اینکه بقیه از این اسم استفاده کنن زیاده.
    سلام
    برای اینکه بگم خدا زیباست و زیبایی رو دوست داره به هر حال اون عکس من نیست هست؟ :idea_majidonline:
    سلام دوست عزیز
    باید بی ادبی من و اینکه زود قضاوت کردم ببخشید!
    حقیقتش چند باری اتفاق افتاده که در این سایت بحثها و مشاجره های لفظی بین چند نفر از جمله من و عده ای از اعضا که به گونه ای میشه گفت خیلی از خود راضی هستند پیش اومده بود و راستش از دست اونها عصبانی بودم و شاید سر شما خالی کردم
    من معذرت میخوام
    باعث شد فکر کنم لحن شما هم تند و دعوا جویانه است ولی اشتباه کردم
    من فقط عقاید خودم رو گفتم و حرفهای شما رو در مورد منجی هم قبول ندارم.خیر منجی که 2000 سال بگذره و خبری ازش نشه به درد همون آدمهای خوش باوری مثل شما میخوره.موفق باشید
    من موندم چه رسمیه که همه ی اعضای این سایت آجیته و عصبی و آماده برای دعوا هستند!
    واالله من خب یک سری اعتقادات متعادل مذهبی دارم.مثلا نماز میخونم روزه هم میگیرم و....
    بعضیا اسمشو میذارند مسلمون انتخابی ولی من میگم هنوز راهم رو به درستی پیدا نکردم.
    دارم سعی میکنم پیداش کنم:tonguesmiley:
    سلام الان آنلاین هستم میتونم بخونم.تو صفحه کاربران آنلاین شما با statusافزودن مطلب به انجمن جملات حکیمانه دیده می شدی:motat:
    سلام شما الان مسنجرتون آنه؟براتون درخواست اد گذاشتم اگه مایل باشید.راستی چرا این جمله ی خکیمانهرو هنوز نگذاشتید؟منتظرم که بخونمش:dadad4::tonguesmiley:
  • در حال بارگیری...
  • در حال بارگیری...
  • در حال بارگیری...
بالا