حذف رشته های زیست شناسی در استخدامی های آزمایشگاه تشخیص طبی

وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

saramj

New member
من که علاقه ای به کار ازمایشگاه طبی ندارم ولی اونچکه میدونم توکارازمایشگاه فقط سابقه کارمهمه ممکنه ادم زیست شناسی باشه و ده سال تجربه کارداشته باشه خیلی راحت میتونه توازمایشگاه کارکنه یکی از اشناهامون هست کارش هم خیلی خوبه.ما هم دوران تحصیل واحد ازمایشگاه گذروندیم با وسایل نااشنا نیستیم ولی به نظرم اگه قراره اولویت درنظربگیریم اولویت با علوم ازمایشگاهی هاست ولی اینطوری نیست که ما هم نتونیم کارکنیم
 

eco.bio

New member
ببنید دوست گرامی اولا اینکه زیست میتونه آزمایشگاه بزنه
تایپک مربوط به استخدامی ارشد مشروط به داشتن لیسانس علوم آزمایشگاهیه
پس شما از اون موقع رو یه موضوع دیگه بحث داشتید
اما با قسمت اتحاد با دوستان زیست من به شخصه خوشحال میشم و باعث افتخارمه....
با آرزوی موفقیت برای علوم آز و زیست شناسای عزیز

دوست عزیز من بحثم نگرانی شما بود. که هم شامل استخدامی میشه هم شامل تاسیس ازمایشگاه میشه!
 

avenger.1992

New member
دوست عزیز من بحثم نگرانی شما بود. که هم شامل استخدامی میشه هم شامل تاسیس ازمایشگاه میشه!

من قبلا هم گفتم مشکل استخدامی ندارم
با این علوم آز که هستم علاقه ای به تاسیس آزمایشگاهم ندارم
در همین حیطه راه های بهتر و آسون تری در نظر دارم
و کسی منکر تاسیس آز و شرکت دوستای زیستی در ارشد نمیشه
و این تایپک فقط اون قانون جدید رو به اطلاع رسوند...
پس دوباره من از هر دو گروه تمنای رعایت احترام رو دارم
 

Mohammad gh

New member
خدایا بازم توهین....
خوبه که بدونین همه رشته ها کنار هم قشنگن و مکمل همن....
من کاری به نظر بقیه هم رشته ای هام ندارم اما شما داری خیلی تند میری... همه که با هم یکی نیستن!!!
من خودم با 3500 اومدم علوم سمنان فقط بخاطر علاقه....!!! پس لطفا بی احترامی بهم نکنید لطفا!!

علوم آزمایشگاهی هم قطعا رشته ی شریف و ارزشمندیه اما قبول کنید که وقتی عده ای شروع به پاشیدن بذر نفرت میکنن نتیجه ای به جز عکس العمل تند طرف مقابل نداره!

دوستان ناظر من توهینی نکردم که اومدید به من اخطار دادید.واقعا برای سایت متاسفم که شمارو ناظر کرده.من خودم زمانی اینجا Moderator بودم که به دلایلی با مدیریت نتونستم کار کنم و بن شدم.پس خواهشا واسه من افه ناظر و اینا نیاید که این قانونی که شما ازش حرف میزنید رو من نوشتم.فهمیدیــــــــد؟؟؟؟؟
در مورد این قانون جدید هم باید بگم خیلی خوبه و کسی که حتی ارشد هم داشته باشه اگه لیسانسش آزمایشگاهی نباشه نمیتونه استخدام بشه.دوستان آزمایشگاهی بزنید دست قشنگه روووووووووو


خب پس خیلی راحت میشه درک کرد که چرا بن شدید و از سایت کنار گذاشته شدید
قطعا اون زمان هم همین نظریات و رفتار افراطی و زشت ازتون سر زده شده!تا جایی که میدونم و چه دیدم چه در سایت های دیگه و چه درین سایت ناظر و مدیر باید افرادی با اخلاق و ارام و منطقی باشن که خب شما قطعا فاقد این خصوصیات هستید
 

eco.bio

New member
من قبلا هم گفتم مشکل استخدامی ندارم
با این علوم آز که هستم علاقه ای به تاسیس آزمایشگاهم ندارم
در همین حیطه راه های بهتر و آسون تری در نظر دارم
و کسی منکر تاسیس آز و شرکت دوستای زیستی در ارشد نمیشه
و این تایپک فقط اون قانون جدید رو به اطلاع رسوند...
پس دوباره من از هر دو گروه تمنای رعایت احترام رو دارم

اوکی حالا شد حرف منطقی. انشالله همه دوستان به همین صورت حرف منطقی رو قبول کنن و به فکر همکاری باشن تا هر دو طرف بتونن سود کنن. موفق باشین.
 

Mamad70

New member
سلام من به عنوان یک زیست شناس به طور کلی با این بخشنامه موافقم

دوستان زیست یه نگاهی به محدودیت هایی که واسه بچه های علوم آزمایشگاهی گذاشتن بندازید:
کنکور ارشد میدن بعد اگه قبول نشدن باید 2 سال برن طرح و بعد دوباره کنکور بدن (یه جا که از بچه های زیست هم وررودیشون عقب میمونن)
اگه قبول بشن و ارشد تموم کنن تا طرح نرن نمیتونن دکترا شرکت کنن و از هم ورودی ارشدشون که زیست بوده عقب میمونن (یه جای دیگه که قانون باز به نفع زیسته)
اونوقت نگاه کنید کارشناسی علوم آزمایشگاهی رو هم مثل زیست هر دانشگاه و هر شهری نمیگره به غیر دانشگاه های علوم پزشکی نهایتا چندتا شعبه دانشگاه آزادن که علوم آزمایشگاهی میگیرن.
خداوکیلی خودتون باشید وقتی ببینید چندتا قانون گذاشتن که به نفع بچه های یه رشته دیگه ای که تعدادشون هم 10 برابر شماست، بازم همین نظراتی که گذاشتین و دارید ؟!


واقعا دوستان زیستی که اینقدر دارن از علم دفاع میکنن حاضرن برن پدر خودشون رو در بیارن و ارشد تک رشته قبول شن و ایشالا بعدش دکتری، بعد برن تو آزمایشگاه به عنوان یه کارشناس کار کنن؟؟؟ اونم نهایتا با ماهی 700-800 تومن !
اگه واقعا بهای علم و خودتون رو اینقدر پایین میدونین همون بهتر که بشینید از این بخشنامه حرص بخورین و تو این تاپیک به بچه های علوم آزمایشگاهی بپرید !
(البته من با بچه های علوم آزمایشگاهی که حاضرن این کار رو کنن کاری ندارم !)

اگر هم واقعا اینقدر عاشق این هستید که به عنوان یک کارشناس برید تو آزمایشگاه و کارای روتین انجام بدین، پیشنهاد میکنم یک دفعه دیگه کنکور ورودی به دانشگاه رو بدید برید لیسانس علوم آزمایشگاهی بخونین هم از اینکه برید مقاطع بالاتر آسونتره هم کمتر طول میکشه. (واسه دوستانی که میخواستن برن دکترا بگیرن گفتم، اگه میخوای ارشد بگیری و دیگه تموم، باید بگم حتی اگه اگه به عنوان کارشناس ارشد هم کار کنید تفاوت حقوقتون با یه لیسانش 250 تومن بیشتر نیست.)

تا اینجا در مورد کار کردن تو آزمایشگاه گفتم در مورد بحث تاسیس آزمایشگاه هم چرا بیاییم سر چیزی که تقریبا نشدنیه بحث کنیم ؟!
فعلا که پاتولوژیست ها حکم رانی میکنن و اومدن دکترای علوم آزمایشگاهی رو حذف کردن و دکتراهای علوم آزمایشگاهی هم که دیدن با این کار رقیباشون کمتر شده بجای دفاع از رشتشون ذوق مرگ هم شدن !
اینکه سه تا تک رشته هم میتون باهم آزمایشگاه بزنن فعلا " بلقوه " هست نه " بلفعل "
چون اولا جدیدا قانونه که باید 5 سال از مدرک بگذره (اینو از یکی از بازرس های آزمایشگاه شنیدم)، که یعنی شما اگه تمام مقاطع رو بدون فاصله و بدون تاخیر بگذرونی، تو 32 سالگیت مجوز اینو داری که آزمایشگاه بزنی! (برا بچه های علوم آزمایشگاهی میشه 34 سالگی !) (اگه بنا باشه سربازی بری 2 سال هم به اینا اضافه کن !)

با این پول دلار و تورمی که ما داریم و افزایش وحشتناک قیمت ملک مطمئن باش اگه ده سال دیگه پول اینو داری که بری آزماشگاه بزنی، به درآمد آزمایشگاه نیازی نداری !
اگر هم به فکر وامی که میگن میدن هستی خیالت راحت تا " بند پ " نباشه حالا حالا ها باید بدویی.
الان هم که آزمایشگاه ها دارن با سیلی صورت خودشون رو سرخ نگه میدارن مخصوصا تو شهرهای بزرگ.

حرف آخراینکه مشکل خیلی عمیق تر و بیشتر از این بخش نامه ای هست که شما الان داری واسش 2-3 ماهه اینجا تو سر و کله هم میزنید.
(تاکید میکنم بخشنامه هست یعنی چیزی که به راحتی توسط معاون توسعه و مدیریت وزارت بهداشت میتونه تغییر کنه)
 
آخرین ویرایش:
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: TUMS

Mohammad gh

New member
من قبلا هم گفتم مشکل استخدامی ندارم
با این علوم آز که هستم علاقه ای به تاسیس آزمایشگاهم ندارم
در همین حیطه راه های بهتر و آسون تری در نظر دارم
و کسی منکر تاسیس آز و شرکت دوستای زیستی در ارشد نمیشه
و این تایپک فقط اون قانون جدید رو به اطلاع رسوند...
پس دوباره من از هر دو گروه تمنای رعایت احترام رو دارم

اگرهمیشه اینجوری به آرامی و درست بحث کنید مطمین باشید نه بحث و مشاجره پیش میاد و نه دلخوری
 

Proteus

New member
عاغا من زيست عموميم مث اينكه بايد يه تاپيك جدا براي دفاع از اونم باز كنم:whistle:
ولي جداي از شوخي رتبم طوري بود كه ژنتيك وسلولي رو هم بيارم ولي چون ميخواستم شهر خودمون باشم به ناچار رفتم عمومي ولي خداييش تو ليسانسم استادامون مث دكتر اكرمي وفلاحي واسمون كم نذاشتن وبراي درساي سلولي وژنتيك كلي كتاب تكست مثthe cell(albert)-lodish-cooperو... خوندم

در سطح اطلاعات شما كه هيچ شكي نيست دوست عزيز :28:
فقط به خاطر اين گفتم كه واحد هاي آزمايشگاهيتون يه خرده از ما كمتره
 

eco.bio

New member
در سطح اطلاعات شما كه هيچ شكي نيست دوست عزيز :28:
فقط به خاطر اين گفتم كه واحد هاي آزمايشگاهيتون يه خرده از ما كمتره

نه عزیزم کمتر نیس فقط نوع ازمایشگاه فرق میکنه. برای مولکولی بیشتر مباحث مولکولی هستش ولی برای عمومی اکثر واحدا مثلا بافت و تشریح اینا هستش البته درکنار مولکولی.
 

eco.bio

New member
مثلا دوستم علوم ازمایشگاهی خونده بود ولی ارشد بیوشیمی پایه میخوند تو انجام پایان نامه ش مشکل داشت نمیتونست تشریح موش کنه که اینو یه زیست شناس! انجامش داد. چون علاوه بر مولکولی تشریح هم گذرونده!
 

Proteus

New member
خیلی جالبه.ظاهرا همتون پزشکی رو هم میاوردید ولی خوشتون نیومده و نزدید و سر از زیست پیام نور در آوردید.آزمایشگاه هم که اه اه کثیفه و اصلا تو انتخاباتون نبوده.اگه اینطوره چرا دست و پا میشکنید برای کار تو آزمایشگاه اونم با حقوق نصف یک آزمایشگاهی؟؟؟؟؟


جهت اطلاع شما : دانشگاه پيام نور در مقطع كارشناسي فقط پذيرش رشته زيست شناسي با گرايش عمومي و گياهي رو داره . ( اين رو از دفترچه انتخاب رشته كنكور سراسري كه هنوز دارم گفتم )
 
آخرین ویرایش:

varia

Well-known member
بچه ها من نمیخواستم هیچ نظری در مورد بحث علوم آزمایشگاهیا با زیستیا بدم اما واقعا برای مردمم و مملکتم متاسفم که از ضایع شدن حق یه عده اظهار خوشحالی میکنن تا وقتی که این باشه تفکرمون مطمئنا 100 سال آینده هم به هیچ جایی نمیرسیم
اون زمانی که من کنکوری بودم علوم آزمایشگاهی فقط کاردانی بود نه کارشناسی برای همین هم من خودم انتخاب نکردم از سال بعد از ما شد کارشناسی و در ضمن برای ورود به زیست سلولی مولکولی و ژنتیک و میکروب خیلی باید رتبه بهتری از علوم آز داشته باشی تا قبول شی دیگه این که واضحه! حالا یه جوری در مورد علوم آز صحبت میکنن که انگار پست دکتری فلان رو دارن و بچه های زیست دیپلم تجربی ان!!! شما هم 4 سال خواندی ما هم 4 سال خواندیم بیس جفتمون هم یه چیز بوده استادامون هم یکی بودن حالا اینکه در مملکت ما هر روز یه خوابی برای یه رشته میببینن دلیلی نمیشه که شمایی که الان داری خوشحالی میکنی خیالت راحت باشه که دیگه تموم شد دیگه هیچ خوابی برای شما نمیبینن !!
در مملکتی که توی کنکورش مینویسن شیمی عمومی بعد نصف سوالا شیمی آلی میاد و مینویسن سلولی و مولکولی بعد نصف سوالا بیوشیمی و ژنتیک میاد هیچ وقت به موقعیتی که داری و انقدر داری بهش مینازی مطمئن نباش!
بنده رشته ام میکروبیولوژی بوده اینو مطمئنم که تعداد واحدای آزمایشگاهی من از شمای علوم آزی کمتر نبوده اینو مطمئن باش! من در مورد تمام زیستیا صحبت نمیکنم اما زیست سلولی مولکولی حالا با هر گرایشی چیزی از شمای علوم آزی کمتر نداره اگر شما واحدای ایمنی و هماتوی بیشتری داشتی ما هم تعداد واحدی باکتریمون خیلی خیلی بیشتر از شما بوده پس ما هم بگیم شما هیچی از باکتریا نمیفهمی؟! یا نکنه توی آزمایشگاه فقط قسمت ایمنی و هماتو وجود داره؟!توی یه پستم یکی گفته بود ما خون گرفتن بلدیم!! دیگه این خیلی باحال بود من نمیدونستم خون گرفتنم اینقدر اهمیت داره که آدم بهش بنازه!
شمایی که همینجوری صحبت میکنی میشه بگی تعریف شغلیه یه میکروبیولوژیست چیه؟ اگر توی آزمایشگاه نباید باشه اونوقت دقیقا باید کجا باشه؟!!!!
توی یه پستم نوشته بودن که اکثر قبولیای ارشد از علوم آزیاست خواستم بگم به این دوستان پیشنهاد میکنن یه سری به یکی از این م و س س ه ها بزنن و ببینن که اکثر قبولی ها لیسانسشون چی بوده؟!!دیگه حرف من و زیستیا هم نیست خودتون تشریف ببرید یه نگاهی بندازید
من فقط برای نمونه یک سریاشون رو مینویسم که اکثرشون دوستان خودم بودم :

رتبه 1 سال 90 بیوتک .....لیسانس هوشبری
رتبه 2 سال 90 بیوتک .....لیسانس میکروبیولوژی
رتبه 9 سال 90 بیوتک ....لیسانس میکروبیولوژی
رتبه 6 سال 91 بیوتک ....لیسانس میکروبیولوژی
رتبه 2 سال 91 بیوشیمی بالینی ...لیسانس میکروبیولوژی
رتبه 8 سال 90 ژنتیک....لیسانس میکروبیولوژی
رتبه 13 سال 91 ایمنی...لیسانس سلولی و مولکولی
رتبه 6 قارچ سال 91...لیسانس میکروبیولوژی
رتبه 9 انگل سال 91 ....لیسانس سلولی و مولکولی
رتبه 7 سال 91 هماتو....لیسانس میکروبیولوژی
رتبه 1 سال 91 باکتری....لیسانس میکروبیولوژی
رتبه 3 سال 91 ایمنی....لیسانس میکروبیولوژی
رتبه 8 سال 91 بیوتک ....لیسانس میکروبیولوژی
رتبه 11 سال 91 ایمنی ....لیسانس میکروبیولوژی
رتبه 14 سال 91 باکتری ...لیسانس میکروبیولوژی
رتبه 19 سال 91 بیوتک....لیسانس میکروبیولوژی
رتبه 22 سال 91 بیوتک....لیسانس میکروبیولوژی
رتبه 31 سال 91 بیوتک....لیسانس میکروبیولوژی
دیگه رتبه های بالاتر رو نمینویسم


بله اينم يه دليل خوبي ميتونه باشه.
 

konjkave

New member
اینکه بلدید خون بگیرید و یا هر چیزی مرتبط با آزمایشگاه دلیل نمیشه که شما واجد شرایط هستید.الان شما 2-3سال برید بیمارستان و همراه با یه پزشک باشید مطمئنا تجربه کسب میکنید و مثل اون تشخیص میدید ولی باز یه جاهایی پیش میاد که اون دکتره یه چیزایی بلده که شما نه و اینجاست که تفاوت مشخص میشه.طرف زیست خونده با پارتیه نماینده مجلس آوردنش استخدامش کردن از من میپرسه باند سل چیه اونوقت انتظار داری ایشون بیاد احیانا آنمی مگالوبلاستیک و نوتروفیل هایپرسگمانته تشخیص بده؟الان کراس مچ میزاره ولی بیا ازش بپرس نقش آلبومین تو کراس مچ چیه مثل بز خشکش میزنه.درسته که یه سری چیزا رو میشه با تجربه و گذشت زمان بدست آورد ولی باز هر چیزی را بهر کاری ساخته اند و یه جایی گیر میکنه.
من الان ترم آخر ارشد ایمنی هستم.طرف زیست خونده تو عملی بلد نیست سمپلر دست بگیره و بدون نوک سمپلر میزاره تو محلول.زیستی که نه کاراموزی گذرونده و نه واحد های مربوط به بالین به هیچ وجه حق نداره بیاد تو آزمایشگاه.درسته میکروب خونده اما چه میکروبی؟میکروب عمومی و میکروب پزشکی نیست که به درد مریض بخوره.شما کی اومدید نحوه نمونه برداری و کشت نمونه های انسانی رو یاد گرفتید؟شما کی اومدید نحوه آنالیز و شمارش مایعات مختلف بدن من جمله پلور آسیت مغز نخاعی و .... رو یاد گرفتید؟چند واحد در ارتباط با هورمون شناسی پاس کردید؟چند واحد در ارتباط با کنترل کیفی پاس کردید؟در ارتباط با پاتولوژی چی پاس کردید؟حالا چون دو سه درس عادی و عمومی و غیر پزشکی پاس کردن حقشونه بیان آزمایشگاه؟
مرحله بعدی این قانون باید تو آزمایشگاه های خصوصی اجرا بشه و باید کاری کنیم زیست شناسا نتونن تو آزمایشگاههای خصوصی کار کنن.
ایمونو جان تحویل بگیر بیچاره مملکتی که تحصیل کرده هاش امثال شما باشند.
دوست من که زیست خونده و الان دوسال داره تو تشخیص طبی کار میکنه همینجوری رفته یه آزمایشگاه یه هفته کارآموزی کرده بعد استخدام شده بدون هیچ پارتی بازی.نکنه فک کردید آزمایشگاه تشخیص طبی پژوهشکده رویان که احتیاج به پارتی بازی اونم پارتیای گنده داشته باشه.
پیشنهاد میکنم خودت خسته نکن تا چن وقت دیگه همین قانون منع کار تو آزمایشگاه دولتی رو هم عوض میکنیم شک نکن.دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نداره
 

TUMS

Well-known member
کنجکاو جان ممنونم اگر اینکه اون جمله قرمزه که خودتون نوشتین با من بودین!!!!!!!
در این مورد قبلآ اخطار داده شده و پست هم گزارش شده. . . .
لطفآ منطقی باشین دارین سر چیزهایی بحث میکنید که چیزی جز ناراحت کردن خودتون در پی نداره
فقط میدونم نباید این جوری ب جون هم بیفتید
چون ما به اندازه کافی مشکل داریم
 
آخرین ویرایش:

konjkave

New member
کنجکاو جان ممنونم اگر اینکه اون جمله قرمزه با من بودین!!!!!!!
در این مورد قبلآ اخطار داده شده و پست هم گزارش شده. . . .
لطفآ منطقی باشین دارین سر چیزهایی بحث میکنید که چیزی جز ناراحت کردن خودتون در پی نداره
فقط میدونم نباید این جوری ب جون هم بیفتید
چون ما به اندازه کافی مشکل داریم

واقعا متوجه منظورم نشدین اگه الان یکی از بچه های زیست اینجوری حرف میزد سریع تاپیک میبستین.شما مدیر بخشی باید به همه تذکر بدید باید به کسی که اینجوری حرف زده میگفتید پستش ویرایش کنه.منظورم از امثال شما نبودید کسی بود که این پیغام گذاشته.
 
آخرین ویرایش:

biotech_92

New member
فقط رتبه 3 ایمنی هم ک ل ا س ی بنده هستن و اونی که شما نوشتین اشتباه هست . . . .

رتبه 3 شاید من اشتباه نوشتم رتبشو پس با ذکر اسم میگم خدمتتون تا متوجه شید الکی نگفتم !!

خانم عسل کاتبی ...قبولی سال 91 دانشگاه تهران ایمنی ....لیسانس میکروبیولوژی از دانشگاه آزاد واحد تهران شمال هستن
 

biotech_92

New member
بابا یک نفر به این Perfect_World بگه ما تمام واحدای آزمایشگاهیمون با سمپلر کار کردیم از همون ترم اول ای خدا!
خوبه Scalpel دستت نمیگیری اگر میگرفتی دیگه چی میگفتی!
 

TUMS

Well-known member
رتبه 3 شاید من اشتباه نوشتم رتبشو پس با ذکر اسم میگم خدمتتون تا متوجه شید الکی نگفتم !!

خانم عسل کاتبی ...قبولی سال 91 دانشگاه تهران ایمنی ....لیسانس میکروبیولوژی از دانشگاه آزاد واحد تهران شمال هستن


دانشگاه تهران کدوم دانشکده هست؟ بهداشت یا پزشکی؟
 
آخرین ویرایش:

biotech_92

New member
Perfect_World :

"درسته میکروب خونده اما چه میکروبی؟میکروب عمومی و میکروب پزشکی نیست که به درد مریض بخوره.شما کی اومدید نحوه نمونه برداری و کشت نمونه های انسانی رو یاد گرفتید؟شما کی اومدید نحوه آنالیز و شمارش مایعات مختلف بدن من جمله پلور آسیت مغز نخاعی و .... رو یاد گرفتید؟ "

ببین خانم یا آقای محترم بهتره قبل از اینکه حرفی بزنی که هیچ اطلاعی ازش نداره بری یکم مطالعه کنی بعد بیای اظهار نظر کنی وقتی هیچی در مورد میکروبیولوژی نمیدونی بهتره اظهار نظر نکنی

من میکروبیولوژی بودم تمام واحدای میکروب پزشکی و باکتری پزشکی و انگل و قارچ پزشکی رو پاس کردم اگر 4 تا سوال باکتری پزشکی ازت بپرسم مطمئن باش هیچ کدوم رو بلد نیستی جواب بدی
ما در واحد آزمایشگاه باکتری پزشکی 1 و 2 و میکروب پزشکی 1 و 2 تمام نمونه برداری و کشت نمونه های انسانی رو یاد گرفتیم خدمتت عرض کنم که نحوه شمارشم بلدیم
ببین اگر یه رشته باشه که تمام باکتری ها و محیط کشتا رو بلد باشه فقط فقط میکروبیولوژی دیگه شمایی که فقط 3 واحد باکتری پزشکی و 2 واحد میکروب عمومی پاس کردی جلوی کسی که حداقل 30 واحد باکتری پاس کرده حرف نزن


من این پست رو ویرایش کردم به احترام تمام زیستیای عزیز و علوم ازیای محترم که با این طرز حرف زدن ایشون مخالفن
 
آخرین ویرایش:

TUMS

Well-known member
واقعا متوجه منظورم نشدین اگه الان یکی از بچه های زیست اینجوری حرف میزد سریع تاپیک میبستین.شما مدیر بخشی باید به همه تذکر بدید باید به کسی که اینجوری حرف زده میگفتید پستش ویرایش کنه.منظورم از امثال شما نبودید کسی بود که این پیغام گذاشته.

یه بار دیگه کامنت منو بخونید ویرایشش کردم
چندین بار عرض کردم دلیل بستن تاپیک فقط ادامه پیدا نکردن بحث بود. . .
الان که این بحث داره ادمه پیدا میکنه و اینجوری با هم بد حرف میزنید خوبه!؟
دکتر شما که در جریان تذکرها هستی چرا حرفشون را تایید میکنید؟!!!
 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
بالا