وقتی همه خواب بودیم!! (تصحیح کلید اولیه آزمون بهداشت از خیال تا واقعیت)

kian

New member
با کمال تاثر و تاسف برای روح مظلوم و ناکام تمام شرکت کنندگان در آزمون بهداشت سال 1391-92 که به ناجوانمردی دچار سانحه هیچ انگاری شده!!!..
و روح پاک خود را به خباثت عوام فریبانه سازمان سنجش پزشکی مظلومانه واگذار نموده و دچار نشئه پس از بیداری از خواب عمیق گشته!!! ...
...
بعد از دریافت کارنامه آزمون امسال تنها چیزی که واسم جالب بود... تفکر به اندیشه بررسی و ایجاد فروم اعتراض به کلید اولیه آزمون بود که برروی سایت محترم سنجش پزشکی قرار گرفت تا مثلا به اعتراضات ارسالی یه الطفاتی کنن..
که نه تنها با ارسال خط به خط آدرس و اثبات فرضیه علی و معلولی هم حریف کج فهمی اساتید طراح گرام نشده .. همه ما دیدیم که با چه گیرو داری به ضرب و زور نامه به وزیر و وکیل و.. تونستیم در چند گرایش تعداد معدودی سوال را مثلا تغیر دهیم!!
اما با دریافت کارنامه تازه متوجه شدیم که نه تنها سوالی از مجموع سوالات حذف نشده حتی اعمال تغیرات هم در هیچ گرایشی(نخ سوزن ژنتیک انسانی) که 3سوال در کلید نهایی و3 سوال هم البته به گفته دبیر خانه علوم پایه ..و با توجه به پیگیری های مکرر عده ای از دوستان گل بنده!! تصحیح گرفته بودند!!
اعمال نشده است...
...
که متاسفانه با توجه به بررسی قبل و بعد کلید اولیه و نهایی توسط اینجانب و مقایسه آن با کارنامه .. تنها این نکته قابل ذکر میباشد که حتی اصلاح کلید نهایی هم در تصحیح اوراق صورت نگرفته و همه ما کسانی که چه از طریق سایت سنجش و چه از طریق نامه اقدام به تصحیح سوالات گرفته بودیم در خواب خرگوشیی که این سازمان مفخمه برا آرامش اعصاب و روان ما تهیه وتدارک دیده بودند به سر میبردیم...
...و حتی در پاره ای از دروس تفاوت کاملا معنا داری با هردو کلید اعلامی قابل مشاهده میباشد....!!!!!!!
..
حال تنها این سوال برای ما باقی میماند که اگر قراری بر ایجاد تغییر در کلید اولیه نیست پس برای چه این همه زمان و انرژی و سرمایه انسانی و مالی ما شرکت کنندگان در آزمون را به ملعبه دست عده ای شکم سیر و مایفترون!! قرار میدهند و حس حقارت و.. را در ما روشن که به اندیشه های خبیثانه انان
اعتماد کرده ایم..
...
لطفا کارنامه و درصدهای خود را با کلید اولیه و نهایی مقایسه و اگر این بنده حقیر اشتباه میکنم مرا هم از این گمراهی نجات بفرمایید...
 

kian

New member
به عنوان مثال در گرایش ژنتیک انسانی از مجموع 60سوال ژنتیک 1 سوال(که در نهایت به 3سوال اعلامی تغیر یافت!!!؟) و از مجموع 30سوال سلولی 2سوال تصحیح از کلید اولیه به نهایی انجام گرفته اعلام شده است!!
اما با برسی درصدهای کارنامه متوجه میشویم که سوال 49 ژنتیک که حذف اعلام شده و سوال 43 که در نهایت به گزینه دیگری تغییر یافته!!! و... به سوالهای بدون پاسخ شما در کارنامه انتقال یافته!! و مجموع درصد شما از همان 60سوال سنجیده شده است!!!
و در سلولی نیز همین اعلام تغییر در سوالهای 66 به گزینه دیگر و 88 به 2 گزینه ای شدن... به سوالهای بدون جواب شما منتقل شده!!!
..
این یعنی آخر احترام به شخصیت یک دانشجو در سرزمین حمایت از کار. تولید وسرمایه ایرانی... که رتبه 1تولید علم در 2نیا رو هم کسب کرده!!!
وای به حال این سوادی که از مکتب کرسی نشینی این علامگان دهر در این سرزمین علم و ادب آموختیم..
 

najma

New member
بله علاوه بر ژنتیک گویا در درس سلولی مولکولی هم سوال تغییر یافته در کلید نهایی خود سازمان سنجش هم تغییرش اعمال نشده .
بابا اینا دیگه کین :13::14:

درصد های من مشابه درصد کلید اولیه بود و نه کلید دوم . چه برسه به اون دو سوالی که قرار بود تغییر بدن ...
 
آخرین ویرایش:

bacillus.bs

New member
حالا این یک سوی ماجراست/بچه ها می گفتند بعضی ها اصلا ازمون ندادند ولی موقع ثبت نام دیده بودنشون /با پارتی در هیت علمی
 

najma

New member
و خدایی هم هست که صبرش زیاده و چوبش صدا نداره .
 
آخرین ویرایش:

آمنه

New member
سلام منم با گفته کیان موافقم . بعد از اون همه تلاش دوستان و اعتراض های انجام شده نسبت ب پاسخ سوالات ولی متاسفانه هیچ تاثیری در تصحیح سوالات نداشته !!!!!!!!!!!!!!! جالب اینه تمام این ماجرای افتضاح بعد از اون همه تاخیر در اعلام نتایج و امروز و فردا کردناشون اتفاق افتاده!!!!!!!!!!!!!!!!!!واقعا جای تاسف داره:sdasdasd:
 
آخرین ویرایش:

nocerino

New member
دوست عزیز طبق همنو ایین نامه استعداد های درخشان این عزیزان فقط باید ثبت نام میکردن و مدارک خود را به دانشگاه خود سپرده تا دانشگاه واسه سازمان سنجش پزشکی بفرستن.ه هر حال این ازمون تموم شد وکسی الان نمیتونه خره کسی رو بگیره .
 

jok

New member
واسه من بعضی درصدامو پایینتر زده بود ولی نمره کلم دقیقا با درصدایی که خودم حساب کرده بودم یکی بود...فک کنم درصدایی که اعلام کرده بودن طبق کلید اولیه بود ولی نمره کل براساس کلید نهایی...یعنی اگه اون درصدایی که توی کارنامم هست رو نمرشو حساب کنی با نمره کلی که نوشته خیلی فرق داره
 

kian

New member
اما .. دوست گرامی اگه دقت کرده باشین هم نمره کل دقیق شما با هیچ کدوم از کلیدها همخوانی نداره!!!
و دلیل جالبش اینه که سوالهای حذف شده شما رو به نزده انتقال دادن بدون اینکه در مجموع از تعداد سوالات کم کنن و محاصبه در صد کنن!!
ابته این سوای از تغیراتی هست که بعد از اعلام کلید نهایی ما با کمک دوستان موفق به تغییر اون شدیم!!!
 
طبق قانون استعداد درخشان هم باید در آزمون شرکت کنه و بعد از کسب نمره لازم می توانه در مقطع بعدی ادامه تحصیل بده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

نه یکسری استعداد درخشان بدون آزمون داریم که اگه دوست داشته باشن میتونن آزمون بدن ولی اگه ندن هم مشکلی پیش نمیاد.یکسری هم استعداد درخشان با آزمون داریم که حتما باید آزمون بدن.اگه نمره خودشون بالا بشه و انتخاب اول قبول بشن که هیچی.سهمیشون میشه آزاد و جاشون به نفر بعدی استعداد درخشان که نمرش پایین تر بوده تعلق میگیره. ولی اگه انتخاب دوم به بعد قبول بشن این سهمیه باعث میشه بیان بالاتر.
 
برای من هم درصدام دقیقا همونی شد که با کلید نهایی حساب کرده بودم فقط زبانم نیم درصد کمتر شد که زیاد اهمیتی نداره.
 

Ryushad

New member
ممنون از شما که این موضوع رو ایجاد کردید...
در رشته ویژه هم تقریبا 8 سوال در دروس مختلف هستش که با توجه به کلید نهایی هم اشتباهه.
یعنی اونچه که توی کتاب هست با کلید نهایی همخونی نداره. سوالات خیلی تابلو که اگه خواستین میتونم سوال و منبع رو بیارم واستون. چه بسا با این چند سوال با سرنوشت خیلی ها بازی شده. خیلی هایی که اگه مثل من تازه فارغ التحصیل شده باشن باید دست کم 2 سال دیگه معطل این قانون مسخره ( دوسال سابقه کار بالینی جهت شرکت در آزمون ویژه) باشن.
وای به حال ما با این سیستممون.
 

Ryushad

New member
اما نمیشه از کار این جماعت نادان سر درآورد
واسه ویژه هم تغییراتی دادن که معلوم نیست سر کی کلاه رفته باشه. البته بحث من بیشتر سر کلید اشتباهی هستش که آقایون دادن
موفق باشید
 

TUMS

Well-known member

من درمورد کلیدا نظر خاصی ندارم ولی بعضی سوال ها را به نظرم در کلید اشتباه بود
ولی در کشور ما از این جور حق کشی ها زیاده و جالبه که شما نمیتونی بگی چرا!!!!!!!!!
دیگه داره واسه مون این جور مسائل عادی میشه متاسفانه:sad:
ولی اینو قبول دارم که اگر لیاقشو داشته باشی خودش حقت را بهت میده
شما هم در مورد بعضی مسائل که واقعآ نمیشه کاری کرد به خودش توکل کنید
موفق باشین:28:
 
بالا