مژده مژده،بااتفاقات اخیربهترین شرایط برای اقدامات عملی ظهورفراهم شد...

mahii

New member
من خودم درحد توانم اطلاعرسانی میکنم تو این زمینه ها
حس خوبیه:bunnyearsmiley:
 

saharandishe

New member



سحر خانم منظور من همین پُستیه که جوابشو دادم اگه جمله بندیم طوری بوده که یاعث سوءبرداشت بوده معذرت، اصلاحش کردم
خواهش می کنم ساحل خانم،هرکسی که پاتواین تاپیک بزاره،برای من عزیزومحترم هست،به هرحال ممنونم که وقت گذاشتید ونوشته هاموخوندید:riz304:
 

N@RVIN

Well-known member
نظر شخصیم اینکه به ندرت مسلمون و حتی انسان تو دنیا دارن زندگی میکنن منم موافقم خیلیا سر به مهر می کوبنو اما خنجر به ریشه ی اسلام میزنن ...دقیقا رسیده اون روزی که از اسلام هیچی جز اسمش و از قران هیچی جز خطش نمونده این تشونه ی آخرالزمانه//// حیف از نماز حیف از روزه حیف از خیلی چیزا که شدن نماد و افتادن دست ما نوعی که داریم ارزششون رونابود می کنیم اما امضای سحر خانوم عالیه ایراد مسلمون رو پای اسلام نذارید و با هر عقیده ای عقاید همو مسخره نکنید ..حتی اونی که شیطان رو می پرسته ...انتظار ظهورشاید برا خیلیا پوچ و بی معنی و تمسخر آمیزه ولی برا خیلیا هم تمامی باورشونه بزرگترین مشکل آدما آستانه ی تحمل صفرشونه . آدم ناراحت میشه این چیزا رو می بینه هرچند که دیگه ناراحتی عادی شده شاید برای همیناست که هر روز بیشتر از روز قبل از فضای مجازی نفرت پیدا می کنم...چقد شکستن همه چیز عادی شده !!!!!! و البته ناگفته نماند این مساله دو طرفه ست و هر دو گروه از رو هم با تریلی رد میشن !!!!!
احترام به عقاید هم در حد صفر!!!!


ممنون سحر خانوم احسنت داری منم همیشه با مطالبت موافقم هرچند غرق تو گناهم هر چند منم نفسم از جای گرم نه و از قطب درمیاد هرچند انواع بدبختی تو زندگی عزیزترینهام دارم....اما هیچکدوم از اینا باعث نمیشه باورمو ببازم .
اگه ملت مسلمون که حالا پیشکش همون انسان بودن که اینهمه بدبختی موج نمیزد اونم حداقل تو کشورهای اسلامی !!! بیکاری ، بدبختی ، بی پولی ، و هزار الی آخر .......اگه به همون احکام هم باور داشتیم و عمل می کردیم حال و روز جوونا این نبود ..شدیم نسل سوخته رفتیم به فنا//خوبه که واجبه که اسلام معرفی بشه حتی به مسلمونا بلکه یکم به خودمون بیایم حداقل 1 درصد مسلمون باشیم بعد ببینیم اینهمه بدبختی بازم هست آیا !!
:riz304:
 
آخرین ویرایش:

مجید دیجی

مدیر بخش
سلام من بازم حرف همیشگیم رو میزنم ... باید هر کس از خودش شرو کنه ... به قول آیت الله بحجت هر کس به هرچی که میدونه عمل کنه ...
نماز اول وقت ...

دروغ نگفتن ...

غیبت نکردن ...

توجیح نکردن گناه ...

اصلاح خود بجای دیگران ...
خود کم بینی دینی و...​

این نظر منه ... :idea_majidonline:
 

saharandishe

New member
وصيت نامه شهيد محمد رضا عليجاني
در همه كارها خدا را مد نظر داشته باشيد كه خداوند بر همه كارها نظاره مي كند. براي ساختن جامعه بايد اول از خود شروع كرد تا بتوان جامعه را خوب ساخت در كارها و گفتارتان رعايت اخلاق اسلامي را بكنيد هميشه بايد حالت جذب كننده اي داشته باشيد. نه دفع كننده و هميشه بايد مواظب حركات منافقين باشيد.
 
آخرین ویرایش:

مجید دیجی

مدیر بخش
از صاحب تایپیک و هدف زیباشون تشکر می کنم ...

.
.
.
.


5d68273043c249e3b7e2f87c9feb9cba.jpg
 

alireza-ja

New member
مشکل من با این یه جمله بود : هر موقع تونستیم

مشکل اینجاست که هیچ کس خودش رو جز همه نمیدونه. مجید خان خیلی قشنگ گفتن : باید هر کس از خودش شروع کنه

99 درصد ما توی اصلاح خودمون موندیم از جمله خود خود من بعد به راحتی به خودمون اجازه میدیم در مورد همه چیز نظر بدیم و ادعای روشن فکری کنیم و بعد بگیم جامعه و مملکت و ... . متاسفانه بین ملت ایران که خودم هم جزئش هستم این سندرم بسیار شایع هستش و کمتر کسی پیدا میشه اول از خودش شروع کنه. بعد یکی هم که میخواد یه کاری بکنه بهش میگن که چی بشه با هزارتا علامت سوال.

توی تاکسی میشنی طرف تو عمرش یه بار کتاب دستش نگرفته و به خداوندی خدا 2 بار سرش به مهر نخورده و روزه و ... که بماند و هر چی عمل منکره ازش ترسی نداره بعد به خودش اجازه میده و شروع میکنه در مورد مسائلی که روی ذهن اومدن این مسائل هم واسش زیادیه و به قد وقوارش نمیخوره، نظریه میده و ایده پردازی میکنه. از مسائل دینی بگیر تا سیاسی. (این پاراگراف رو کلی گفتم منظورم با کس دیگری نیستش خواهشا کسی به خودش نگیره).

مشکل همینجاست.
 
آخرین ویرایش:

alireza-ja

New member

که چی بشه؟؟؟؟؟؟؟
با اینطور نامه ها کاری از پیش نمیره
هر موقع تونستیم به عنوان کشوری که اسم اسلام و شیعه روشه یه کشور نمونه بسازیم اونموقع میتونیم به مردم الگو بدیم و از اسلام حرف بزنیم


خوب دیگه مشکل همونیه که پست قبلم گفتم به خودمون به راحتی اجازه میدیم با کمترین اطلاعات و فقط از روی احساسات نظر بدیم. سعی کنیم بجای کامنت گذاشتن بدون مطالعه اول کمی وقت بذاریم و نامه رو بخونیم بعد کامنت برازیم و بعدش به خودمون اجازه بدیم درباره اقدام رهبر مملکتمون نظر بدیم.

خواهشا مطالعه بفرمایید. ایشون هیچگونه نظری در مورد اسلام ندادن و هیچ الگویی از خودشون تعریف نکردن فقط از جوانان خواستن بدون واسطه بدنبال اسلام برن. و همچنین سعیشون بر این بوده که ذهن پرسشگر جوانان اروپا و آمریکا رو بیدار کنن و تلنگری زده باشن.

بخش هایی از نامه: حداقل این رو بخونید.

* چرا وجدان عمومی در غرب باید همیشه با تأخیری چند ده ساله و گاهی چند صد ساله بیدار و آگاه شود؟ چرا بازنگری در وجدان جمعی، باید معطوف به گذشته‌های دور باشد نه مسائل روز؟ چرا در موضوع مهمّی همچون شیوه‌ی برخورد با فرهنگ و اندیشه‌ی اسلامی، از شکل‌گیری آگاهی عمومی جلوگیری میشود؟


* اکنون من میخواهم از خود بپرسید که چرا سیاست قدیمی هراس‌افکنی و نفرت‌پراکنی، این‌بار با شدّتی بی‌سابقه، اسلام و مسلمانان را هدف گرفته است؟ چرا ساختار قدرت در جهان امروز مایل است تفکر اسلامی در حاشیه و انفعال قرار گیرد؟ مگر چه معانی و ارزشهایی در اسلام، مزاحم برنامه‌ی قدرتهای بزرگ است و چه منافعی در سایه‌ی تصویرسازی غلط از اسلام، تأمین میگردد؟ پس خواسته‌ی اوّل من این است که درباره‌ی انگیزه‌های این سیاه‌نمایی گسترده علیه اسلام پرسش و کاوش کنید.

* خواسته‌ی دوم من این است که در واکنش به سیل پیشداوری‌ها و تبلیغات منفی، سعی کنید شناختی مستقیم و بی‌واسطه از این دین به دست آورید. منطق سلیم اقتضاء میکند که لااقل بدانید آنچه شما را از آن میگریزانند و میترسانند، چیست و چه ماهیّتی دارد. من اصرار نمیکنم که برداشت من یا هر تلقّی دیگری از اسلام را بپذیرید بلکه میگویم اجازه ندهید این واقعیّت پویا و اثرگذار در دنیای امروز، با اغراض و اهداف آلوده به شما شناسانده شود.


متن کامل نامه: پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
 
آخرین ویرایش:

alireza-ja

New member
بعید میدونم تا مدت نسبتا کوتاهی بتونم انجمن بیام و پست بزارم. پس تقریبا صحبت من توی این تاپیک تمام شده. در کل قصد توهین به کسی ندارم و نداشتم. ایشالا که کدورتی پیش نیومده باشه. ساحل خانم آواتارتون هم من کلا منظورم چیز دیگه ای بود متاسفانه کاملا برعکس برداشت کردید البته قبول دارم نوع نوشتارم اشتباه بود و نتونستم منظورم رو توی اون پست برسونم و منظورم چیز دیگه ای بود. در هر صورت ببخشید. همگی موفق باشید. روزگار بر وفق مراد.
 
آخرین ویرایش:

m_mobini

New member
مرسی بابت مطالب خیلی خوبت دوست عزیز عالی بود مثله همیشه....به نظرمن قشردانشجو حداقل بایدتو مطالعه وپرس وجو بامردم عادی متفاوت باشه ما فقط درس نمیخونیم که مدرک بگیریم درس میخونیم که طرز تفکرمون بره بالا درس میخونیم که بدون دلیل ومنطق حرف نزنیم دوست عزیز بهتربود لااقل فقط یه بار نامه رو میخوندی ....مهم اینه که خیلی ها بااینجور نامه ها راهشونوپیدا میکنند....
 

love virology

New member
جناب علیرضا من از احساسات سخن نمیگیم / من درد و رنج با وجودم حس کردم که سخن میگم / اگر میخاستم احساسی رفتار کنم خیلی کارها میتونستم بکنم یا نکنم/ مشکل شما اینه که واقعیت نمیخاهید قبول کنید یا انقدر چشم و دلتون به چیز دیگه مشغوله که نمیبینید/ پس نرود میخ اهنین در سنگ / بحث اصلا اشتباه هست مخصوصا با تفکرات این چنینی که شما دارید / در ضمن شعار دادن خیلی راحته ...

شاد باشید...
 

alireza-ja

New member
جناب علیرضا من از احساسات سخن نمیگیم / من درد و رنج با وجودم حس کردم که سخن میگم / اگر میخاستم احساسی رفتار کنم خیلی کارها میتونستم بکنم یا نکنم/ مشکل شما اینه که واقعیت نمیخاهید قبول کنید یا انقدر چشم و دلتون به چیز دیگه مشغوله که نمیبینید/ پس نرود میخ اهنین در سنگ / بحث اصلا اشتباه هست مخصوصا با تفکرات این چنینی که شما دارید / در ضمن شعار دادن خیلی راحته ...

شاد باشید...

قربون شکلت برم من که از پست شما نقل قول نگرفتم. اصلا منظورم شما نبودید بحث من فقط فقط با اون پستی بود که نقل قول گرفتم. اگر در مورد پست شما نظری داشتم حتما نقل قول میگرفتم.

کلا صحبتای شما درد همه بود من هم مخالفتی با اون نداشتم. شعاری هم ندادم. شعار اونی بود که ازش نقل قول گرفتم.

در ضمن اون یه پاراگراف هم من گفتم منظورم کلی بود اصلا شخص خاصی توی انجمن نبود.
 

saharandishe

New member
ای آقاو رهبـــر من..

بعضی ها از شما انتظار دارند که با یک حکم حکومتی همه ی این دزدی ها ، رشوه ها ، ربا ها ، احتکار ها ، رانت خواری ها ، باندهای مافیایی ها ... و... را حل کنی ؛

اما تاریخ را که می خوانم می بینم ،حضرت علی (ع) که معصوم بودند 4 سال خواستند حق را از نا حق به مظلوم بدهند ... با او چه کردند ...

او که حضرت علی (ع) بود

اللهم عجل لولیک الفرج
اسير مانده ايم در بهانه هاي پاپتي

و ميله هاي آهنين و عشق هاي ساعتي


حوالي نگاهمان دوباره صف کشيده است

صداي تيک تاک غم , شماره هاي صنعتي !

امان از اشتباه هاي نا تماممان , همان

تفاخر هميشگي به هيچ هاي قيمتي !

ميان قرن حادثه کجاست اتفاق عشق

نمانده در تسلط همان هبوط لعنتي ؟!


کسي نيامد از تبار انتظارمان ببين

که مانده ايم سخت در هجوم بي لياقتي !




 
آخرین ویرایش:

love virology

New member
35 ساله چه کردند دزدی حل شده .../ انتظار باید از خدا داشت / جز خدا از هیچکس انتظار ندارم / به قول شعر فرهاد / یک دیار هرگز به ظلم و جور نمی ماند
 

saharandishe

New member
به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران؛ سایت رسمی "اتحادیه شیعیان آلمان" (igs) به نمایندگی از گروهی از جوانان مسلمان غرب، نامه‌ای سرگشاده با عنوان "پاسخ نامه آیت‌الله خامنه‌ای" منتشر کرد. (متن اصلی)


متن نامه بدین شرح است:


به نام خداوند بخشنده مهربان
با سلام و احترام به مقام جنابعالی

مردم غرب، به تازگی نامه‌ای تاریخی دریافت کرده‌اند که ارزش روشنگرانۀ آن درست به اندازه عصر روشنگری است؛ یعنی مهم‌ترین دورانی که متفکران بزرگ غرب برای به دست آوردنش جنگیده‌اند؛ یعنی مرحله‌ای از تاریخ جهان که می‌خواست مردم را از فشار نابخردی‌ها و زنجیرهای روحی‌شان رهایی ببخشد؛ یعنی دورانی که بدون تأثیر مسلمانان هرگز محقق نمی‌شد. نامۀ جنابعالی یادآور عصر روشنگری است.

ما مردمان غرب از شما صمیمانه تشکر می‌کنیم که به ما، به شرایط اجتماعی و معنوی و آینده‌مان توجه می‌کنید. دغدغه شما نسبت به نسلی که فرسنگ‌ها دورتر از شما زندگی می‌کند و اعتقاداتش با شما فرق دارد، نشان از شخصیت پویا و گسترۀ دید وسیع‌تان دارد. اکنون که مسلمانان ساکن غرب در وضعیتی دشوار به سر می‌برند، مایلیم به اطلاع شما برسانیم که انجمن شیعیان اتحادیه مسلمانان آلمان (igs) به نمایندگی از کلیه شیعیان ساکن در این کشور می‌کوشد با تمام ابزارهایی که در اختیار دارد، سوءتفاهمات فعلی نسبت به اسلام، این دین رحمت را در همۀ زمینه‌های اجتماعی برطرف سازد. ما در تلاشیم تا با همکاریِ نقش‌آفرینان سیاسی بتوانیم با نژادپرستیِ ضدّاسلامی و بیگانه‌ستیزی علیه مسلمانان مبارزه کنیم و به تأسی از الگویمان حضرت محمد (ص) در راستای وحدت جوامع بکوشیم. نامۀ جنابعالی، ما را در حرکت به سمت ادامۀ این مسیر مصمم‌تر کرد. ما امیدواریم زنجیرۀ گفتگو با جوانان غرب که شما آن را تشکیل دادید، هیچگاه قطع نگردد تا بتوانیم به کمک یکدیگر جامعه‌ای منسجم و بر مبنای عدالت تشکیل دهیم. لذا به پشتوانۀ همین انگیزه، مفتخریم اعلام کنیم که نامۀ بسیار مهم شما را به دست همۀ اطرافیان و شهروندان اعم از مسلمان و غیرمسلمان می‌رسانیم.

مراتب قدردانی ما را پذیرا باشید./


- - - Updated - - -

[SIZE=3
 
آخرین ویرایش:

saharandishe

New member
SIZE][/COLOR]

- - - Updated - - -

مجله مهر نوشت: دکتر حبیب احمدزاده: به عنوان یک وظیفه اخلاقی، دینی و انسانی ، نامه رهبری انقلاب را برای دو تن ازرهبران مشهور صلح طلب در امریکا فرستادم . یکی( فیل ویلایتو ) از رهبران ضدجنگ درامریکا وسردبیر نشریه (ویرجینییا دیفندر) و دیگری( مایکل برگ )که القاعده در عراق پسرش را سر برید و همین بهانه ای بود تا از این صحنه مخوف ان کارگردان هلندی در فیلم( فتنه ) با وجود مخالفت این پدر و خانواده اش بعنوان اسلام ستیزی سوء استفاده کند .

نظر اقای فیل ویلایتو بعد از خواندن چنین بود:



Thank you very much for sending this message. Although the United States prides itself on "freedom

of speech" and the free flow of information, I have not seen these words anywhere else. And the Ayatollah's words are reasonable, direct and enlightening .

Phil Wilayto ( Virginia Antiwar Network)



«برای ارسال این پیام از شما بسیار سپاسگزارم. اگر چه ایالات متحده به خود درباره وجود «آزادی بیان» ونیز جریان آزاد اطلاعات می بالد،ولی من این کلمات را هیچ جای دیگری ندیده ام . کلمات آیت الله معقول، صریح و روشنگر هستند.

فیل ویلایتو نویسنده و رهبر گروه ضدجنگ ویرجینیا دیفندر در امریکا»

امریکا

و این نظر مایکل برگ است:

Habib. Thank you for sending this wonderful letter from the Ayatollah Seyyed Ali Khamenei, to the youth of Europe and North America. Did you know that my son Nick carried the Qu 'ran with him? This brought him under suspicion of the US Army Police who detained him leading to his death in Iraq in 2004. He wanted to know everything about Islam and did just what the Ayatollah Seyyed Ali Khamenei suggested to the youth - find out first hand with an open mind. What great advice .!

I will forward this around and try to get it published in the newspaper.

Michael berg

«حبیب ، ممنون برای فرستادن این نامه بسیار زیبای آیت اله سید علی خامنه ای به جوانان اروپا و امریکای شمالی. آیا شما می دانید که پسر من نیک با خودش یک قران داشت و بهمین دلیل پلیس ارتش امریکا به او مظنون شد و عاقبت هم در عراق در سال 2004 کشته شد. او می خواست که همه چیز را در مورد اسلام بداند و درست همان چیزی را که آیت اله خامنه ای به جوانان پیشنهاد کرده است انجام می داد - یعنی که مسایل را با فکر بازو دست اول درک کنند. چه اندرز نیکی. من این را برای دیگران می فرستم و سعی می کنم که در روزنامه هم چاپ شود.

مایکل برگ پدر مقتول در عراق (نیک برگ)»
 

saharandishe

New member
برگرفته ازوبلاگ:مهدی فاطمه (عج) ظهور نکرد!

خبر فوری:
"این جمعه هم ،مهدی فاطمه عج ظهور نکرد..."


آری،این هفته هم صدای" اناالمهدی" از کنار خانه ی کعبه به گوش نرسیده؛پس با خیال راحت به زندگی خود ادامه دهید...

اگر مثل هر هفته،برنامه ی رفتن به مهمانی و گردش و تفریح دارید؛

اگر این جمعه هم،مثل بعضی از مردم،برای دعای ندبه خواب ماندید؛

اگر قرار برای انجام معامله ای پرسود،ذوق و شوق قرار ملاقات را امامتان را از دلتان برده؛

اگر عشق های زودگذر زمینی،در دل شما جایی برای عشق مهدی فاطمه نگذاشته؛

اگر برنامه های تلویزیون،آنقدر سرگرمتان کرده که دیگر جذابیت نگاه آقای خوبی ها را از یادتان برده؛

اگر آنقدر صداهای دنیا گوشتان را پر کرده که دیگر صدای "هل من ناصر" امام زمانمان را نمی شنوید؛

اگر آنقدر در فضای مجازی درگیر جذب لایک هستید که دیگر وقتی برای جلب محبت عزیز زهرا ندارید؛

اگر...

اگر تمام این "اگرها" دغدغه ی زندگیتان شده و زمینگیر دنیا شده اید،آنقدر که چشمان منتظر اماممان را فراموس کرده اید،اشکالی ندارد...
خیالتان راحت..امروز آقا ظهور نکرد؛با آسودگی خاطر به زندگیتان ادامه دهید...
اصلا به این فکر نکنید که او،پدر مهربان ماست،پدری که هرروز دعایمان میکند و برای سلامتی و آسایش "ما" خدا را میخواند...

لازم نیست به خاطر بیاورید نامه ی ایشان به شیخ مفید را که فرمودند:
" ما از اخبار و احوال شما آگاهیم و هیچ چیز از اوضاع شما بر ما پوشیده و مخفی نمی ماند.
ما در رسیدگی [به شما] و سرپرستی شما کوتاهی و سستی نمیکنیم و یاد شما را از خاطر نمی بریم که اگر جز این بود،دشواری ها و مصیبت ها بر شما فرود می آمد و دشمنان شما را ریشه کن می کردند..."
نمی خواهد با این فکر که" امام مهربانم،دائما به یاد من است و من حتی روزی یک بار،ایشان را یاد نمی کنم" ،خود را اذیت کنید...


اصلا بی خیال بعد از ظهر جمعه و دوشنبه شوید که نامه ی اعمالمان را به محضر ارباب دلسوزمان می برند و ایشان به خاطر گناهان "ما" ،چشمانشان بارانی می شود...

آری،مهم نیست که چشمان یوسف زهرا (س) ،از شدت گریه کوچک و فرورفته شده...


مهم نیست که امام مهربانمان فرمودند:
"اگر شیعیان به اندازه ی یک جرعه آب مارا میخواستند،ما ظهور می کردیم..."


اصلا مهم نیست که خبر های شیعه کشی؛مسلمان کشی و اصلا انسان کشی ها به بدترین وضع،چه بر سر آقایمان آورده است...


اصلا مهم نیست که سالهاست یهودیت و صهیونیست و... ،برای مقابله، مهجور داشتن و نیامدن "امام غریب ما" ،شبانه روز بی وقفه تلاش میکنند و ما...

و ما تمام عمر،سر در زندگی خود فرو برده ایم و از یاد برده ایم اربابمان را،صاحبمان را،پدر دلسوز و دوست مهربانمان را...
و سر گرم بازی های زمین شده ایم،آنقدر که فراموش کردیم کسی هست که لحظه لحظه انتظار بازگشت مارا میکشد،منتظر تک تک ماست...
آری؛
مهم نیست...
یعنی تا کنون نبوده که از حالا به بعد باشد...!

همچنان سرگرم باشید به زندگیتان...
اینکه آقای خوبی ها،همچنان غریبند و جز عده ای از افراد،کسی یاد ایشان نمی کند،به ما شیعیان ربطی ندار...

خیالتان راحت...راحت راحت..."امروز هم مهدی فاطمه عج ظهور نکرد
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Avid.93

saharandishe

New member
منبع خبر:نامه‌ خبرنگار آمریکایی‌ به‌ رهبر انقلاب: به‌ پیشنهادتان عمل و درباره اسلام تحقیق می‌کنم
نامه‌ خبرنگار آمریکایی‌ به‌ رهبر انقلاب:


مطمئن هستم میلیون‌ها نفر از جوانان در آمریکا این حرف من را تأیید می‌کنند که ما صلح و تفاهم می‌خواهیم، اسلام و مردم ایران دشمن ما نیستند؛ این بخشی از نامه خبرنگار آمریکایی‌ به‌ رهبر معظم انقلاب است.
خبرگزاری فارس: به‌ پیشنهادتان عمل و درباره اسلام تحقیق می‌کنم

سایت مشرق نوشت: رهبر معظم انقلاب روز جمعه (3 بهمن) طی نامه‌ای خطاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، پیشنهاد دادند تا این جوانان بدون در نظر گرفتن تصویری که از اسلام در رسانه‌های کشورهایشان عرضه می‌شود، خود با مراجعه به قرآن کریم به درکی مستقیم از اسلام واقعی برسند.

"کالیب تی. ماپین" خبرنگار و تحلیلگر سیاسی آمریکایی در واکنش به نامه مقام معظم رهبری نامه ای را خطاب به ایشان نوشته است که متن این نامه به شرح زیر است.



حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی،

بسیار متأثر شدیم از این‌که دریافتیم شما جوانان اروپا و آمریکای شمالی را طی یک نامه خطاب قرار داده‌اید. بیش‌تر متأثر شدیم، وقتی این نامه زیبا را خواندیم.

من هم مثل شما از این واقعیت که رهبران ما می‌خواهند به نفرت از مسلمانان دامن بزنند، آشفته هستم. من به رهبران کشورم که سابقه‌ای تاریخی در فریب و جنایت دارند و سبب رنج بسیاری از مردم سراسر جهان شده‌اند، اعتماد ندارم. قصد دارم دقیقاً همان کاری را که شما پیشنهاد کرده‌اید انجام دهم و خودم در مورد اسلام تحقیق کنم.

اگرچه برخی افراد در کشور من شدیداً می‌خواهند جنگ و درگیری بین دو کشور ما را رواج دهند، من مطمئن هستم میلیون‌ها نفر از جوانان در آمریکا این حرف من را تأیید می‌کنند که ما صلح و تفاهم می‌خواهیم. اسلام و مردم ایران دشمن ما نیستند.

با تشکر از کلمات الهام‌بخش و حکیمانه شما،

کالیب تی. ماپین
 

saharandishe

New member
:
به نقل ازعمارنامه

مردم ساکن در حومه بمبئی (پایتخت مالی و تجاری هند) اخیرا شاهد یک اتفاق غیر منتظره بودند. آنها نامه ای را در روزنامه های صبح مشاهده کردند. این نامه از طرف کسی بود که هیچوقت تصورش را هم نمی کردند.
انتشار گسترده پیام ولی امر مسلمین جهان در شهر "بمبئی" و روزنامه های هندی

گروه بین الملل ایران اسلامی: نامه رهبر انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی، اخیرا به دست ساکنان شهر بمبئی هندوستان نیز رسیده است.

پایگاه اینترنتی گاردین لیبرتی وویس با اعلام این خبر نوشت: مردم ساکن در حومه بمبئی (پایتخت مالی و تجاری هند) اخیرا شاهد یک اتفاق غیر منتظره بودند. آنها نامه ای را در روزنامه های صبح مشاهده کردند. این نامه از طرف کسی بود که هیچوقت تصورش را هم نمی کردند؛ رهبر ایران، "سید علی خامنه ای".

انتشار این نامه از طرف یک گروه اسلامی که به صورت محلی فعالیت می‌کنند، صورت گرفته و شامل نقل قول هایی ازرهبر ایران می‌شود. موضوع اصلی نامه پاسخ به ابهامات به ‌وجود آمده پس از حملات تروریستی به مجله طنز فرانسوی چارلی هبدو در ژانویه ۲۰۱۵، بود.

سازمانی که مسئولیت پخش این نامه را برعهده داشته، انجمن اسلامی شیعه ای است که در حومه بمبئی فعالیت می‌کند. نزدیک به ۱۰۰ هزار نسخه از این نامه [آیت الله] خامنه ای در مکان های مختلف این شهر به زبان‌های انگلیسی و اردو پخش شده است.

اعضای این انجمن را حدود ۲۰ بازرگان تشکیل می‌دهند که اکثرا ساکن مناطقی هستند که این نامه در آنجا پخش شده است. این افراد معمولا برای نماز در یک مسجد محلی معروف به "قصر زِیب" که آن را "محفل ثانی زهرا" نیز می نامند، جمع می شوند. اعضای گروه شامل مالک کانال تلویزیونی کابلی، مالک حق امتیاز لاستیک و مدیر تجارت با شرکت های تابعه در خاورمیانه و هند هستند.


همه اعضا از پیروان "امام سید محمد فیاض باقر" هستند. آنها همچنین کمپین اینترنتی با عنوان #Letter۴U ایجاد کرده اند. ظفر محمد مسئول سایت این انجمن می‌گوید گروه آنها مسئولیت پروژه های گوناگونی را برای رفاه اجتماعی مانند بازسازی بیمارستان محلی بر عهده گرفته است.

خوانندگان نامه از گروه خواسته‌اند تا به ارزیابی این امر که چرا دیدگاه منفی در ذهن مردم از اسلام وجود دارد، بپردازند. مشاهده چگونگی جمع آوری اطلاعات توسط گروه و این که چگونه گروه به درخواست ها مانند فرستادن نسخه های قرآن پاسخ می دهند، جالب است. نامه ای از طرف [آیت الله] خامنه ای که به هندوستان رسیده است، سرآغاز گفتگوهای آزادی شده و قطعا جنبش های بیشتری را شکل خوهد داد.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: baran-
بالا