مجوز فروش مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته !!!!!!!!!!!!!!!!!!

am-ml

New member
فقر در یونان به اندازه ای رسیده است که مسئولان این کشور مجوز فروش مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در فروشگاه ها را صادر کرده‌اند.

به گزارش پایگاه اینترنتی روزنامه ایتالیایی زبان لا رپوبلیکا پونتو ایت، 27 درصد از مردم یونان زیر خط فقر زندگی می‌کنند. دولت به فروشگاه‌های کشور اجازه داده است برخی از محصولات را پس از پایان یافتن تاریخ مصرف آنها و با تخفیف شصت و شش درصدی به مردم این کشور عرضه کنند.

این روزنامه نوشت، دولت یونان به منظور مبارزه با افزایش فقر، مجوز فروش غذاهای تاریخ مصرف گذشته را صادر کرده است.

بر اساس اعلام پایگاه‌های اطلاع رسانی برخط یونان، وزارت توسعه یونان قانون جدیدی را ابلاغ کرده است که بر اساس آن، به فروشگاه‌ها اجازه داده شده در قفسه‌های خود یک سری از محصول هایی را که بطور ترجیحی باید در زمان مشخصی مصرف شوند اما تاریخ مصرف آنها گذشته است، با تخفیف قابل توجهی عرضه کنند.

محصول مورد نظر باید به طور جداگانه ای از دیگر محصولات عرضه شده و فروشنده باید پاسخگوی نحوه صحیح نگهداری آن نیز باشد.

قیمت اینگونه از محصول ها نیز باید یک سوم قیمت محصول های مشابه با شرایط عادی باشد. اما مجوزی برای عرضه این نوع از محصول ها در داخل رستوران ها یا هتل ها صادر نشده است.

پ.ن: در بعضی کشور ها به جای یا همراه با تاریخ انقضاء ،تاریخ دیگری نیز درج می گردد به عنوان بهترین زمان مصرف که در متن بالا آنچه تاریخ انقضاء ترجمه گردیده است ،به نظر می رسد در واقع همان بهترین تاریخ مصرف را منظور است.
 

am-ml

New member
اين خبر منبعش چيه؟
برای من از طریق دوستم ایمیل شده ، دوستم عضو سایت بهداشت محیط ایران هست که برای ایشون از این سایت این ایمیل رسیده. ولی منبع اصلیش رو اینطور که تو متن خبر اومده پایگاه اینترنتی روزنامه ایتالیایی زبان لا رپوبلیکا پونتو ایت
اعلام کرده.
 
بالا