عربها به ما آموختند که ...

8521413

New member

ﻋﺮﺑﻬﺎ ﺑﻪ ﻣﺎ ﺁﻣﻮﺧﺘﻦ ﺑﻪ ﺟﺎﯼ ﺧﻮﺭﺍﮎ
ﺑﮕﻮﯾﯿﻢ ﻏﺬﺍﮐﻪ ﺧﻮﺩﺷﺎﻥ ﺑﻪ ﭘﯿﺸﺎﺏ ﺷﺘﺮ
ﻣﯿﮕﻮﯾﻨﺪ *
ﻋﺮﺑﻬﺎ ﺑﻪ ﻣﺎ ﺁﻣﻮﺧﺘﻦ ﺩﺭﺑﺮﺍﺑﺮ
ﺷﻤﺎﺭﺵ ﺧﻮﺩﻣﺎﻥ ﺑﺠﺎﯼ ﺗﻦ ﺍﺯﻧﻔﺮﮐﻪ
ﺑﺮﺍﯼ ﺣﯿﻮﺍﻧﺎﺕ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ
ﺑﮑﺎﺭﺑﺒﺮﯾﻢ *
ﻋﺮﺑﻬﺎ ﺑﻪ ﻣﺎ ﺁﻣﻮﺧﺘﻦ ﮐﻪ
ﺑﺠﺎﯼ ﻭﺍﻕ ﺳﮓ ﺑﮕﻮﯾﯿﻢ ﭘﺎﺭﺱ ﮐﻪ ﻧﺎﻡ
ﺳﺮﺯﻣﯿﻦ ﺍﻭﻟﯿﻪ ﻣﺎﻥ ﺍﺳﺖ *
ﻋﺮﺑﻬﺎ ﺑﻪ ﻣﺎ
ﺁﻣﻮﺧﺘﻦ ﮐﻪ ﺑﮕﻮﯾﯿﻢ ﺷﺎﻫﻨﺎﻣﻪ ﺁﺧﺮﺵ
ﺧﻮﺵ ﺍﺳﺖ ﭼﻮﻥ ﺁﺧﺮﺷﺎﻫﻨﺎﻣﻪ ﺍﯾﺮﺍﻧﯿﺎﻥ
ﺍﺯﺍﻋﺮﺍﺏ ﺷﮑﺴﺖ ﺧﻮﺭﺩﻧﺪ.
ﺍﯾﺎ ﻭﻗﺖ ﺁﻥ
ﻧﺮﺳﯿﺪﻩ ﮐﻪ ﺑﺎﺍﻧﻘﻼﺏ ﻓﺮﻫﻨﮕﯽ ﺩﺭﺑﺮﺍﺑﺮ
ﺍﯾﻦ ﭼﯿﺰﻫﺎﺍﯾﺴﺘﺎﺩﮔﯽ ﮐﻨﯿﻢ.
ﺷﻤﺎ ﺩﻭﺳﺖ ﻋﺰﯾﺰ ﮐﻪ ﺧﻮﺩﺭﺍ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ
!ﻣﯿﺪﺍﻧﯿﺪ ﺍﯾﻦ ﻣﺘﻦ ﺭﺍ ﭘﺨﺶ ﮐﻨﯿﺪ

 

@... zahra

New member
واقعا؟؟؟؟؟؟؟
من نمیدونستم...خب بابا ما یاد نکیریم...
باشه پخش میکنیم
 

rezabushehry

New member
1.در مورد غذا من دو آدرس مینویسم میتوانید بروید و ببینید که چنین چیزی درست نیست:Google در قسمت ترجمه.ما میدانیم که ریشه ی واژه ی غذا و تغذیه و . . . یکیست.در مترجم گوگل غذا را فردا معنی میکند که معنای غدا است و نه غذا اما میتوانید واژه ی تغذیه را بنویسید تا خودتان ببینید که همان تغذیه معنا میکند ولی حتی واژه ی غذا را هم پیشاب شتر معنا نمیکند.ضمنا میتوانید به سایت: فرهنگ لغت آنلاین با بیش از 1 به 000 زبان و 40 000 000 ترجمه بروید و از فارسی به عربی واژه ی غذا را ترجمه کنید.به هر حال شما لطفا برای اثبات ادعای خود منبع خود را معرفی بفرمایید.
2.باز هم میتوانید به سایت فرهنگ لغت آنلاین با بیش از 1 به 000 زبان و 40 000 000 ترجمه بروید و نفر را ترجمه کنید و ببینید که این هم ادعای نادرستی است.
3.اما در مورد پارس کردن سگ:یکی اینکه همه میدانیم که عربها حرف گ و پ و چ و ژ ندارند.دوم اینکه تا جایی که من جستجو کردم و یادم می آید در کتاب فارسی دوران دبستان نوشته بود واق واق سگ و نه پارس سگ(داستان حسنک کجایی)
4.اما در این مورد اطلاع چندانی ندارم.اما اگر هم ریشه این ضرب المثل به خاطر چیزی باشد که میفرمایید چه سندی دارید که اثبات کند اعراب این کار را کرده اند؟
ما برای اثبات چیزی که ادعا میکنیم یا باید دلیل عقلی داشته باشیم(اگر موضوع بحث عقلی است) و یا دلیل قابل قبول دیگری.اینکه ما بیاییم و ادعایی کنیم و هیچ دلیلی برای اثباتش ارائه نکنیم به هیچ وجه کار پسندیده و بر پایه دانش نیست و به خصوص اینکه در چنین محیطی یکی از اعضا اینگونه رفتار کند.
پسندیده است که ببا دلیل صحبت کنیم.حال شاید برخی از روی احساسات بی پایه مرا متهم کنند اما من پیرو عقلم.از نظر من انسان باید انسان باشد چه عرب چه ایرانی.چه آمریکایی چه آفریقایی.چه اروپایی چه استرالیایی.چه آسیایی و چه اسکیموها.
در نهایت اگر شما دلیلی برای اثبات ادعاهای خود دارید بفرمایید.ممنون.

آفرین شهاب جان. خوب و منطقی جوابش رو دادی
ایشون از تصویر پروفایلش معلومه تفکراتش چیه و از کجا نشات میگیره
 
بالا