تصاویر عجیبی که پزشکان را شوکه کرد!

مجید دیجی

مدیر بخش
قبل از هر چیزی ممکنه بعضی از تصاویر تکان دهنده باشه ... بخاطر همین اگر روحیه حساس دارید نگاه نکنید ...
.
.
.
.
دوباره نیاید یقه من رو بگیرید چرا تصاویر این جوری گذاشتی ها ...
.
.
.
.
به گزارش فرارو به نقل از تلگراف، مردی که از سرش یک قیچی آویزان بود وارد اورژانس بیمارستان شد و مؤدبانه از آن‌ها درخواست کمک کرد. این صحنه کارکنان اورژانس را به سراسیمگی و دستپاچگی وا‌داشت. هوناس آکِودوو مونروی 32 ساله که دوستانش به دلیل شخصیت خوبش به او لقب «جنتلمن» را داده بودند غرق در خون بود. او در کافه‌ای در شمال غربی مکزیک نشسته بود که ناگهان با رقیبی حسود روبه‌رو شد.

یکی از دوستانش می‌گوید: «رفتار او با همه خوب و دوستانه بود. اما یک نفر وارد شد و با او برخورد بدی کرد. اما هوناس باز هم خونسرد باقی ماند. آن مرد غریبه هم عصبانی شد. ولی هوناس خواست که در کافه او را مهمان کند. مرد هم یک قیچی از جیبش درآورد و به سر هوناس فرو کرد. قیچی به بالا چپ سر او وارد شد. هوناس خوش‌شانس بود که زنده ماند.

.
.
.
.
.
188270_469.jpg
 

مجید دیجی

مدیر بخش
لو یانگ که 31 سال دارد در یک منازعه شدید در نانچانگ چین با چاقو مورد حمله قرار گرفت.

188271_726.jpg



چاقو تا دسته رفته تو بدنش ... :wacsmiley: .....
 

مجید دیجی

مدیر بخش
این الکترود جوشکاری به سر مرد چینی وارد شد و آن مرد به شکل معجزه‌آسایی زنده ماند.:shocked: ها وِی از نردبان بالا رفته بود تا یک سایبان آهنی را جوش دهد که ناگهان از نردبان پایین افتاد. یک یا دو دقیقه روی زمین افتاده بود، سپس بلند شد و گفت: «من خوبم.»:shocked: جراحان در یک عمل جراحی 5 ساعته این الکترود 19 سانتی‌متری را از سر او خارج کردند. البته 14 سانتی‌متر آن به سر ها وِی نفوذ کرده بود:shocked:. پزشک جراح می‌گوید تنها اگر دو میلی‌متر دیگر داخل می‌شد موجب آسیب دیدن رگ‌های سر او می‌شد....


188272_683.jpg
 

مجید دیجی

مدیر بخش
اره‌برقی از ناحیه گردن و شانه وارد سینه جیمز ولنتاین شد. جیمزِ 21 ساله در یک گروه هرس کنی درختان کار می‌کرد که ناگهان اره به عقب برگشت و وارد بدن خودش شد:smiliess (15):. همکارش او را از بالای درخت پایین آورد و او را فورا به بیمارستانی در پنسیلوانیا برد.


188273_934.jpg
 

مجید دیجی

مدیر بخش
چاقویی که وارد سر پسر 10 ساله در استان هلمندِ افغانستان شد. جراحان این چاقو را از سرش خارج کردند:33:.


188274_820.jpg
 

مجید دیجی

مدیر بخش
ژانگ چئوچنگ در راه بازگشت به خانه بود که یک انبر بزرگ از پشت سرش به جمجمه او وارد و از پیشانی‌اش خارج شد. یک سگ از دست مردی یک تکه گوشت خوک دزدیده بود در حال فرار بود:14:. آن مرد انبر را به سمت سگ پرتاب کرد که تصادفا وارد سر ژانگ شد. جراح او می‌گوید: «انبر فاصله بسیار کمی با شاهرگ گردنش داشت که می‌توانست او را در دم بکشد.» ژانگ خیلی شانس آورد:thumbsupsmileyanim:!


188275_939.jpg
 
آخرین ویرایش:

مجید دیجی

مدیر بخش
سه میخ 7.5 سانتی‌متری به بالای جمجمه مرد 69 ساله چینی وارد شد. آن مرد ادعا کرد که مقصر این حادثه خودش بوده:smiliess (6):، اما پزشکان بر این باور بودند که شخصی دیگری مقصر است و پلیس را در جریان گذاشتند. زمان مداوای این مرد 3 ماه تمام طول کشید.

احتمالا کار زنش بوده خخخخخخخخخخ


188276_217.jpg
 

مجید دیجی

مدیر بخش
این تصویر از شکم بیمار نشان می‌دهد که او دو چنگال، یک خودکار و یک مسواک را قورت داده :5:و در روده بیمار گیر کرده است.

یاد فیلم چاری چاپلین افتادم که کفش می خورد ...

188277_856.jpg
 

مجید دیجی

مدیر بخش
کودک 7 ساله یک کلید را قورت داده است.

( نمی دونم چطور توی گلوش گیر نکرده ؟؟؟ ) معمولا بچه های کوچیک علاقه خاصی به قورت دادن سکه دارند ... اما کلید رو نشنیده بودم )

188278_428.jpg
 

مجید دیجی

مدیر بخش
همان‌طور که در این تصویر می‌بینید، بیمار چندین شیع از جمله یک قاشق و یک تیغه را بلعیده است.

این کار رو بعضی از زندانی ها هم انجام می دن تا چن روزی از زندان برای عمل جراحی خارج بشن ... شاید هم بتونن فرار کنن ( زندانی های حبس ابد ) ...

188279_318.jpg
 

مجید دیجی

مدیر بخش
زنی یک سنجاق را قورت داده است. آن سنجاق در مری زن گیر کرده است.


خوب این حادثه ممکنه برای خیلی ها اتفاق بیوفته ... مثلا یک شیع رو موقتا درون دهانشون قرار می دن ولی به نگاه به علت یک اتفاق غیر عادی مثل ترس ، سرفه و... اون رو می بلعند ....

188280_995.jpg
 

مجید دیجی

مدیر بخش
این تصویر شی‌ای خارجی به قطر 24 میلی‌متر را نشان می‌دهد که بیماری 60 ساله آن را بلعیده است. این بیمار اسكيزوفرنى‌ داشته و شی در مجرای تنفسی شش او گیر کرده است.

188281_490.jpg
 

مجید دیجی

مدیر بخش
احتمالا قیچی باقی مانده بعد از عمل جراحی در بدن بیمار ...:1dco2x0p1lilzhfpg1t

228598_231.jpg


- - - Updated - - -

228596_517.jpg
 

مجید دیجی

مدیر بخش
عکس رادیولوژی سگی که ۹توپ بیلیارد را خورده بود رتبه نخست مسابقه عجیب‌ترین عکس‌های رادیولوژی دامپزشکان را به‌خود اختصاص داد. هرساله دامپزشکان آمریکایی در مسابقه‌ای شرکت می‌کنند که عجیب‌ترین عکس‌های رادیولوژی حیوانات در آن به نمایش درمی‌آید. امسال نیز عکس معده سگی که ۹‌توپ بیلیارد در آن قابل مشاهده بود توانست عنوان عجیب‌ترین عکس رادیولوژی را از آن خود کند. در این مسابقه عکس‌های جالب دیگری نیز وجود داشت.

x-ray_dog_best.jpg


- - - Updated - - -

تصویر معده یکی دیگر از حیوانات‌خانگی، پرده از راز گم‌شدن دندان مصنوعی صاحبش برداشته بود.

teeth.jpg
 
بالا