بوی ماه مهر....

Hamidvet

New member
چرا اینجا خلوووته بدو بدو ویروس اوومده ویروس های دی ان ای دار بدووووووو ویروس گیاهی اومده بچه ها نظرات خودتونو در باره هر دانشگاهی که دوست دارید قبول بشید بزارید و اسم ویروس مورد علاقتون

من بیشتر به باکریوفاژها، وهمچنین ویروسها و باکتریهایی که ممکنه همراه انگل ها باشند، علاقه مندم ...:(40):
 

Rahai

New member
چرا اینجا خلوووته بدو بدو ویروس اوومده ویروس های دی ان ای دار بدووووووو ویروس گیاهی اومده بچه ها نظرات خودتونو در باره هر دانشگاهی که دوست دارید قبول بشید بزارید و اسم ویروس مورد علاقتون
آخ جون! چه سوال قشنگی... هیچ کس تا حالا سوال به این قشنگی درباره ارشد از من نپرسیده بود!
جونم براتون بگه.... از ازل دلم میخواست انیستیتو پاستور قبول بشم... اما موقع ارشد به تشویق یکی از دوستام شدیدا برا قبولی تو تربیت مدرس درس میخوندم! تو انتخاب رشته بعد از دانشگاه های تهرا بنابر دلایل خانوادگی! شیراز را زدم ولی اصلا دوستش ندارم بعدش مشهد را علی رقم مخالفت خانواده زدم فقط بخاطر.... یا امام رضا(ع) :heart:
در مورد گرگان و کرمانم بهتره اصلا هیچی نگم!
اما نمیدونم چرا حس میکنم اهواز قبول میشم!!!!!! :1dco2x0p1lilzhfpg1t
.......... خدایا هرچی خیره جلوی راه من قرار بده..............
 

Rahai

New member
من پاکس ویروسارو دوست دارم:(40):
مخصوصا اون نسخه های به اصطلاح ریشه کن شده که فقط دست بعضی کشوراس!!!!!!!!!!!
 

TrueLove90

New member
چرا پشه ها نمی توانند ایدز را منتقل منند؟؟

یک پشه برای انتشار بیماری باید اول عامل بیماری میکروارگانیسم عامل بیماری را با خونی که می خورد بگیرد.عامل بیماری باید توانائی زنده ماندن در بدن پشه را داشته باشد(وبهتر است که تعداد آن افزایش نیز یابد)

سپس عامل بیماری باید به غدد بزاقی پشه برسد .محلی که هنگام خونخواری مجدد پشه بزاق از آن عبور می کند تا به میزبان جدید تزریق شود.پشه ها بزاق تزریق می کنند نه خون خورده شده را .کانال غذایی و کانال تزریقی از هم جدا هستند افراد الوده به ویروس hiv (که عامل ایدز است)مقادیر بسیار کمی از این ویروس را در خون خود دارند .در حقیقت 70-80 درصد افراد الوده در خونشان سطح قابل تشخیص ذرات ویروس را ندارند.

به علاوه ویروس hiv برخلاف عوامل بیماری های منتقله توسط پشه روشی برای زنده ماندن در دستگاه گوارش پشه ندارد .ذرات ویروس hiv در معده پشه مانند غذاهضم می شوند .بنا براین هرگز به غدد بزاقی پشه نمی رسند . روش دیگر برای انتقال hivاین است که پشه فرد الوده را نیش بزندسپس فورا" شخص دیگری را نیش بزند وبه قدر کافی ویروس بر روی قطعات دهانی پشه باقی بماند تا ان شخص را آلوده کند .با این وجود چون میزان ویروس در خون خیلی کم است مقدار خونی که ممکن است وجود داشته باشد روی قطعات دهانی پشه خیلی کم است .به این دلایل دانشمندان تخمین زده اند که برای انتقال تنها یک واحد hiv ده ملیون پشه باید نیش بزنند .

چه جالب !
شاید بشه تحقیق کرد اون ماده توو معده پشه چی هست که ویروس رو از بین میره
ازش استفاده کرد در درمان ! ؟!؟!؟
 

Mohammad gh

New member
درسته ما ویروس نمیخوایم بخونیم
ولی همه بچه های ویروس شناسی رو دوست داریم
براشون آرزوی موفقیت داریم:thanks:

بنده هم جا داره ضمن ابراز حمایت بگم که من ویروس شناس نیستم ولی ویروس شناسان رو دوست دارم
ایشالله همتون بهترین نقاط کشور و دانشگاه های کشور قبول بشید
بعد ارشدم برید پی اچ دی بعدشم بیاید اینجا ادمین بشید:whistle: اخه ادمینم ویروسیه: دی
 

ROJO

New member
امیدوارم تمام عزیزان ارشد قبول بشن و جواب زحمتاشونو بگیرن،مخصوصا ترسا و رهایی که به کنکوریای 93 هم سر میزنن و پست هاشون همش امید و انگیزس. عید همگی پیشاپیش مبارک:thanks:
 

bahram-68

New member
امیدوارم تمام عزیزان ارشد قبول بشن و جواب زحمتاشونو بگیرن،مخصوصا ترسا و رهایی که به کنکوریای 93 هم سر میزنن و پست هاشون همش امید و انگیزس. عید همگی پیشاپیش مبارک:thanks:

سلاممممممممممم دوست عزیز
منم واسه همه ی بچه های انجمن دعا میکنم
:riz304:
 

bahar9368

New member
moteharek-fetr-yasgroup.ir-31.gif
 

bahram-68

New member
توجه ...................توجه

19روز مانده به اعلام نتایج کنکور ارشد پزشکی
 

bahar9368

New member
سلااااااااااااااااام
من ویروس رو خعلی دوس میدارم ...ایشالاه همگی موفق باشین ...
 

Hamidvet

New member
اعلام آخرین رتبه دانشگاه‌های علوم پزشکی در رنکینگ جهانی

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت اعلام کرد: رتبه دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران زیر 500 و شهید بهشتی به زیر 800 در رنکینگ جهانی ارتقا یافت.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از وزارت بهداشت، مصطفی قانعی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با اعلام این خبر گفت: از سال 2011 تا 2012، وزارت بهداشت 17 درصد، وزارت علوم 11 درصد و دانشگاه آزاد 3/0- درصد در طی یکسال رشد داشته اند که این ارقام نشانه موثر بودن برنامه های وزارت بهداشت است.

وی با بیان اینکه «هفت دانشگاه علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی، شیراز، اصفهان، تبریز، مشهد و ایران» به همراه انستیتو پاستور در میان فهرست دانشگاه ها و تحقیقاتی یک درصد برتر جهان قرار گرفته اند، گفت: در ارزیابی های بین المللی تا ابتدای 2013 میلادی، رتبه دانشگاه علوم پزشکی تهران به زیر 500 رسید.
قانعی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در زمینه تعیین نقشه جامعه علمی کشور گفت: هر 2 هفته یکبار یک جلسه در این زمینه برگزار می شود و برنامه خاصی برای نقشه جامعه علمی کشور و در ذیل آن نقشه سلامت کشور تهیه شده است.

وی به تعدادی از راهبردها در این زمینه از جمله اصلاح ساختار نهادهای علم و فناوری در کشور اشاره کرد و افزود: هدف از نقشه جامع علمی کشور کسب رتبه نخست دانشگاه های جهان اسلام است و باید به جایگاه شاخص بین دانشگاه های دنیا تا سال 1404 دست یابیم.

من باااااااااید تهران قبول شم ... :a2d3::motat:
 
بالا