حق بچه های بهداشت عمومی پایمال شده .....

Persian-Masoud

New member
درود خدمت دوستان عزیز.
بنده خودم کارشناسی پرستاری دارم. و باید بگم که حق استخدامی در مدارس به عنوان مربی بهداشت بدون شک باید برای شما دوستان باشه نه برای ما. اما خب به دلایلی به پرستارها هم میدن!
ولی در کل بگم حالا حالا ها خبری از استخدامی نیست و سر چیزی که موجود نیست دعوا نکنید. خود ما پرستارها الان 2 سال هست بعد از طرحمون استخدامی حتی در بیمارستان برامون وجود نداره. مدارس پیشکش.
 

ساحل

New member
سلام دوستان برای این پرستار استخدام می کنن که اگه داخل مدرسه بچه ای افتاد و پاش زخمی شد یا چیزیش شد یکی باشه که کمک کنه . این جواب یکی از استادم به سوال من در مورد استخدام پرستارها در مدارس به عنوان مربی بهداشت بود . حالا ن که زیاد قانع نشدم .
رشته ما خیلی مظلوم واقع شده .

فعلا که سهمیه استخدام مربی بهداشت رو واسه استخدام معلمان نهضتی خرج کردن و دارن از معلمای بیکار به جای مربی استفاده میکنن
این حرفی هم که استاد زده یه بهونه و توجیه بیشتر نیست...هر کسی که دوره ی کمکهای اولیه ببینه از پس پانسمان یه زخم تا زمان رفتن به بیمارستان بر میاد و حتما نباید طرف پرستار باشه که!!!

 
سلام دوستان من ترم اخر بهداشت عمومی دانشگاه تهران هستم میشه از کسایی که تحقیق کردن واسه ارشد بخوام ک کمک کن رشته ایی رو تو ارشد انتخاب کنم ک بازار کارش خوب باشه؟؟؟؟
ممنون
 
بالا