اعتراض به تغییر تاریخ آزمون کارشناسی ارشد 1394

oksana

New member
دوستان مطمئن باشید اگر تلاش کنیم و همگی با هم به تاریخش اعتراض کنیم جواب میده سال قبل هم نتیجه گرفتیم خواهشا دوستان تهرانی یک روز مثل پارسال برنامه ریزی کنند که حضوری بریم بچه شهرستان هم هرکس میتونه بیاد با 20 روزی که پارسال اضافه شد خیلی ها سرنوشت کنکورش تغییر کرد پس تلاش کنید :ahi5slcgm04mi8jqqkl
 

hanas68

New member
دوستان لطفن همگی تماس بگیرین.

با شماره های 81452574 و81452575 تماس بگیرید. شماره 1 رو بزنید، احتمالن باید شماره تون بیافته ببینن چه تعداد معترضن. پس اگه تونستین با شماره های دیگه و هرروز تماس بگیرین.
همچنین این شماره ها هم هستند:
دفتر پورکاظمی 81453309
کارشناس آزمون ارشد خانم اسد برقی 81453243


خیلی از بچه های معترض پارسال تاکید می کنن تماس بگیرید، با ایمیل کاری به جایی نمی برین.
ولی با این وجود لطفن هیچکس دریغ نکنه، هم ایمیل بزنید هم تماس بگیرید.
توضیحات کامل تر داخل امضای بندست.
:rose:
احسان خان اینا شماره کجاس دخیخا؟ منظورم کدوم اداره یا سازمان؟
 

sanazolumpezeshki

New member
الان یه مشکل مهم، همزمانی آزمون استخدامی با تاریخ آزمون ماست.
پس الان دلیل بهتر و قانع کننده تری برای تغییر تاریخ داریم.
به نظرم هر کس تا حالا برای تغییر تاریخ ایمیل داده یا تماس گرفته میتونه دوباره به خاطر این همزمانی تاریخ آزمون ها دوباره ایمیل بده و زنگ بزنه
پارسال هم به خاطر همزمانی با آزمون دانشگاه آزاد موفق شدیم
پس کوتاه نیایم
 

sepideeee

New member
جالبه پارسال بچه ها خیلی تلاش کردن تا تونستن تاریخ کنکور رو دو هفته عقب بندازن ... ولی نزدیکای کنکور که شدیم انقد همگی خسته بودیم همه ارزو میکردن کاش دو هفته کنکور رو زودتر می دادیم :))))))
 

ROJO

New member
جالبه پارسال بچه ها خیلی تلاش کردن تا تونستن تاریخ کنکور رو دو هفته عقب بندازن ... ولی نزدیکای کنکور که شدیم انقد همگی خسته بودیم همه ارزو میکردن کاش دو هفته کنکور رو زودتر می دادیم :))))))

نه بابا!!! :25r30wi:خدا وکیلی کی بود ب شمارش من ایراد گرف ک ی روزش کمه ی روزم مهمه:25r30wi: خرت از پل رد شده یادت رفته :mad_majidonline:
 

eeeeeeehsan

New member
دوستان یکی از بچه های خارج از سایت تماس گرفته با شماره ها و یه خانمی برداشته و گفته قرار نیست تاریخ عوض بشه، گفته تو تقویم آموزشی روز خالی ندارن!!!
اگه قراره بچه های تهرانی کمکی بکنید خواهشن دریغ نکنید.
 

sepideeee

New member
نه بابا!!! :25r30wi:خدا وکیلی کی بود ب شمارش من ایراد گرف ک ی روزش کمه ی روزم مهمه:25r30wi: خرت از پل رد شده یادت رفته :mad_majidonline:

خوب من که همون موقع هم میگفتم وقت کمه بازم اعتراض کنیم دو هفته عقب بیافته :)) ولی بقیه دعوام کردن :))
 

vet lab sciences

New member
سلام. شاید برای خیلی از دوستان جای سوال باشه چرا وت لب ساینسسی که در ابتدا از حامیان و به نوعی رهبران جنبش اعتراضی ارشد 94 بود ، الآن موضع سکوت اختیار کرده و زیر هیچ پست اعتراضی ای لایکی از ایشون دیده نمیشه!
سکوتی که اگر بشکنه می تونه معترضین رو بر سر وزارت بهداشت خراب کنه و یا نه بالعکس آب پاکی رو بر سر دست این معترضین بریزه!!
حتی طی این مدت یکی از دوستان از بنده خواستند که نظرمو درباره تفاهمی که بر سر برنامه اعتراضی در بین دوستان به وجود اومده، اظهار کنم و باعث دلگرمی شون بشم که با خبری که دوست عزیزمون جناب احسان خان گذاشت زمینه رو برای شکستن این سکوت معنادار، فراهم کرد!
(خدای من! چه اتوریته ای دارم من!) الآن به گمانم نوع چهره یکسری ها به عرایضم این گونه خواهد بود! :65d6a5d6s:

دوستان، حقیقتش اینه که دیگه تغییر تاریخ آزمون برام اهمیتی نداره و حتی از طرفی ته دلم به همین تاریخ اعلام شده، راضی شده که زودتر به بقیه کارهای مهمم که ارزششون همپای قبولی تو کنکوره، برسم.
خیلی به قبولی تو سال اول امیدی ندارم چون معتقدم باید مبنای زندگی رو بر اساس میانه روی و واقعیات گذاشت نه احساسات محض! جملات انگیزشی خوبه، حس نشاط آوری رو به آدم تلقین می کنه، اما آیا زندگی همین احساسات هست و یا نه فاکتورهای دیگه ای از جمله زمان لازم برای رسیدن به اون هدف و... هم هست؟!

چرا میگم به قبولی تو سال اول امید چندانی ندارم، چون هدف من فقط بر سر تهران و کرج متمرکز شده اونهم نه برای اسم و رسمشون، بلکه برای نسبتا نزدیکی بعد مسافتی شون، و با این وقت کم حتی اگر 21 روز هم اضافه بشه و مستمر به درس خوندن ادامه بدم، امید چندانی برای من سال اولی برای قبولی تهران نمیشه متصور بود و گرنه همین الآنش به حول قوه ی الهی برای شهرهایی مثل کرمان، اهواز، مشهد و... که نمره علمی ای در حد تهران نمیخوان، توان کسب اون نمرات علمی رو دارم (خودم رو دست کم نمیگیرم و از اون طرف هم خیلی بالا و رویاپردازانه نمیگیرم!) ولی چه فایده، چه عجله ایه، طبق واقعیات و جستجوهای فراوان مگر به زودتر فارغ التحصیل شدن ما چه پاسخ و امتیازات مثبت و سازنده ای داده خواهد شد برای شکوفایی استعدادهامون که با دیر فارغ التحصیلی مون اون پاسخ ها و امتیازات کم رنگ بشه و یا داده نشه!


و از طرفی مسئله مهم این که تعداد، تیپ سوالات، تعداد دقیق هر سوال برای هر درس و زمان پاسخگویی کنکور امسال مشخص نیست و یکسری از درسهام تموم نشده و یا شاید هم تموم نشه (متناسب با قبولی تهران) و این که سوالات مطرحی برای تمام دروس آیا در دایره کلی و کلیدی خوانی و سوالات سنوات گذشته قرار خواهند گرفت یا خیر؟!
و...

اینها همه ابهاماتی هستند که ارزش تعادل و واقع گرایی در نوع نگرش رو بیش از پیش پر رنگ می کنند.

این رو هم بگم که شهرهای انتخابی من برای امسال فقط تهران و کرج خواهند بود و لا غیر! خواه به قبولی احتمالیم منجر بشه، خواه به عدم قبولی!

اونهایی که با قبول نشدنتون وارد طرح میشید و یا با معضل جانکاه اجباری (سربازی)! دست و پنجه نرم خواهید کرد و یا به هر دلیل دیگه ای از درس خوندن و کنکور دادن دور میفتید، به نظرم سعی کنید همین امسال هرجا که افتادید برید بالا، اما برای من امسال مهم نیست.

با آرزوی توفیق... :riz304:
 

M M

New member
سلام.
من مخالفم. تاریخی که اعلام شده برای همه یکسان بوده و اگه قراره برنامه ریزی دوستان به هم بخوره واسه همه به هم میخوره. منم همون اول که دیدم تاریخش بیست روز جلو افتاده خیلی ضد حال بود واسم ولی نشستم برناممو عوض کردم. من بیشتر از یک ساله که وقتمو گذاشتم واسه این کنکور و این آخرا اصلا حوصله دو هفته ی اضافه رو ندارم. اگه برنامه ی همه به هم خورده پس شرایط یکسانه. تداخلش با آزمون استخدامی هم فکر میکنم مشکل عده ی کمی از داوطلبا باشه. به همون اندازه که اگه بیفته 22 یا 23 خرداد، با کنکور سراسری تداخل پیدا میکنه و شاید یه نفر دلش بخواد یه بار دیگه کنکور لیسانس بده. ببینم کسی هست که به نظر مخالفها هم احترام بذاره؟
 

@@fateme@@

New member
سلام

حالا که شما سکوت کردین ماهم باید ساکت بشینیم؟؟؟؟؟؟؟؟

مگه فقط شماین که قراره کنکور ارشد بدین؟؟؟؟؟؟؟؟

هممون به این وضع اعتراض داریم...

ما به تلاشمون ادامه میدیم به امید خدا هم موفق میشیم

 

Dr.passtor

New member
[FONT=&quot]دوستان من نمیخوام وارد حاشیه بشم. چون وقت ندارم جر و بحث کنم. ولی دیگه باید سکوتو بشکنم. قابل توجه دوستانی که میفرماین زمان اتفاقاً خوبه!!! منم با شما موافقم. چون تا حدودی منم وضعیت شمارو دارم[/FONT]. [FONT=&quot]یعنی عقب نیستم. اتفاقاً نمیخوام تاریخ کنکور عقب بیفته. چون اگه 3 هفته بکشن عقب واسه من ضررم میکنه. چون تنبلی میکنم. و با اون که خوندم اون تمرکز کنکوری کافی را نخواهم داشت. البته اینم بگم چون من قبلاً حدس میزدم تاریخ کنکور رو جلو بکشن ریسک نکردم و برناممو سعی کردم اواخر اردیبهشت تموم کنم که اتفاقاً درست از آب در اومد. حالا دوستان این کارو نکردن اشکالی نداره. ولی با اینکه من نیازی به تغییر احساس نمیکنم دلیل نمیشه فقط به خودم فک کنم!!!! این نهایت بی انصافیه که بگم فقط من و فقط من!!!! اتفاقاً خیلی هم ناراحتم که کاش دوستان یرای تغییر موفق بشن تا زحمتاشون هدر نره!!! آخه آدمی مثل من باید همه رو حساب کنه. درسته که میدونم برخی دوستان بدجوری کوتاهی کردن، یعنی زمانی که من 12 ساعت میخوندم اونا 4 ساعتم نمیخوندن. الانم دارن ضررشو میبینن!!!! ولی همه که اینطوری نیستن!! کسایی هستن واقعاً میخواستن نشد، مثلاً خدای نکرده مامانش مریض بوده و یا حتی مثلاً عروسی داداشش بوده!!! چیکار میکرده میگفته مامان مریض نشو!!!! شاید بگین واسه ماهم اینجوری بوده. درسته ولی خیلی هم درست نیست. برخی دانشجو بودن و اساتید ترم آخر و سخت گیریا بوده و طرف واقعاً نتونسته برسه. ولی من که فارغ التحصیل بودم کارم راحت تر بوده. من همیشه میگم آدم قوی کسی نیست که بره بدنسازی و هیکل درست کنه. به نظر من آدم قوی کسیه که بتونه خودشو جای طرف مقابل بذاره. پس با اینکه من زیاد موافق نیستم ولی بخاطر اکثریت تا جایی که بتونم حمایت میکنم. تا تغییر بکنه. شاید اینجا حضور زیادی نداشته باشم[/FONT].
[FONT=&quot]واسه دوستان کنکوری که موافق تغییر هستن، اینا از روی عمد تاریخ استخدامی و کنکور یکی کردن. دوستی که میگه آزمون استخدامی مشکل برخی هستش. نه دوست عزیز انگشتم داری ماشین حسابم داری. با انگشتت عزیزانی که میخوان کارشناسی بدن رو بشمار و با ماشین حساب دوستان آزمون استخدامی رو حساب کن!!! اصلاً توضیح لازم نیست که ما تو کشور لیسانس بیکار و البته فارغ التحصیل لیسانس بیکار رو بیشتر از هر مقطعی داریم!!!ا[/FONT][FONT=&quot] پس قائدتاً داوطلبم زیاد داریم. ا[/FONT][FONT=&quot]ینم بگم که محکم و با اراده برین جلو. هم در درس خوندن و هم در هدف تغییرتون[/FONT]. [FONT=&quot]مهم تلاشه. به قول لویی پاستور شما باید تلاشتونو بکنین تا هنگام مرگ اگرم موفق نشدید با خود بگین من هرچی که در توانم بود را انجام دادم. اونایی که تاریخو جلو کشیدن میخواین شما کوتاه بیاین. شماهم کوتاه نیاین. به احتمال زیاد تغییر نخواهد کرد ولی شما تلاشتونو بکنین. مهم اینه. موفق باشین[/FONT].

 

vet lab sciences

New member
درود.
انواع و اقسام حرف ها به من (خدای ناکرده تعبیر از کبر نکنید، برای این که صحبت هام علاوه بر سنگینی تا حدی هم فهمش راحت باشه، از کلمه "من" استفاده می کنم) ازطرف دوستان زده شد!
در صورتی که اگر دوستان با دقتی بیشتر به عرایضم توجه کرده باشند، جواب تمام ابهامات، سوالات و حرفاشون درش هست.
علت درج پست هم فقط احترام به درخواست اون دوست یاد شده، احسان عزیز:28: (درخواست غیر مستقیم) و... بود.

سوء تفاهم نشه، شما هر کاری رو که صلاح می دونید انجام بدید، إن شاء الله که موفق باشید...:rose:
 

love virology

New member
وووولک هرکس مشکلی داره . ولی این مردم ایران خودمم مثال میزنم به کسی بر نخوره بزار کنکور برگزار شه بعد میان به زمین و زمان .... میگند ای کاش 20 خرداد بود ای کاش 1 هفته دیرتر . پس هر چی باشه به فال نیک میگیریم . شاید برای بعضی ها عشق و علاقه باشه ارشد برای من زندگی هست چون انقدر سختی کشیدم نمیخام دیگه برگردم به گذشته /

در بيابان گر به شوق کعبه خواهي زد قدم
سرزنش‌ها گر کند خار مغيلان غم مخور

گر چه منزل بس خطرناک است و مقصد بس بعيد
هيچ راهي نيست کان را نيست پايان غم مخور

حال ما در فرقت جانان و ابرام رقيب
جمله مي‌داند خداي حال گردان غم مخور

حافظا در کنج فقر و خلوت شب‌هاي تار
تا بود وردت دعا و درس قرآن غم مخور

- - - Updated - - -

وووولک هرکس مشکلی داره . ولی این مردم ایران خودمم مثال میزنم به کسی بر نخوره بزار کنکور برگزار شه بعد میان به زمین و زمان .... میگند ای کاش 20 خرداد بود ای کاش 1 هفته دیرتر . پس هر چی باشه به فال نیک میگیریم . شاید برای بعضی ها عشق و علاقه باشه ارشد برای من زندگی هست چون انقدر سختی کشیدم نمیخام دیگه برگردم به گذشته /

در بيابان گر به شوق کعبه خواهي زد قدم
سرزنش‌ها گر کند خار مغيلان غم مخور

گر چه منزل بس خطرناک است و مقصد بس بعيد
هيچ راهي نيست کان را نيست پايان غم مخور

حال ما در فرقت جانان و ابرام رقيب
جمله مي‌داند خداي حال گردان غم مخور

حافظا در کنج فقر و خلوت شب‌هاي تار
تا بود وردت دعا و درس قرآن غم مخور
 
بالا