تازه ترین اخبار ورزش 31 تیر

MAHSABANOO

New member
علي دايي: بازي با تراکتور فقط سه امتياز دارد

شماره خبر : 72162


سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: صلاح نبود در بازي نمادين شنبه شب شرکت کنم.

علي دايي در گفت‌وگو با فارس، در خصوص بازي مقابل تراکتورسازي اظهار داشت: مطمئن باشيد چون بازي اولي است که در ليگ انجام مي‌دهيم روز بسيار سختي را مقابل تراکتورسازان داريم. هر دو تيم به نظر من بازي حساس و سختي را در پيش دارند.
وي افزود: خوشبختانه تمرينات خيلي خوبي را انجام داديم و بچه‌هاي ما با خوب کار کردن آماده اين بازي حساس هستند. به نظرم از همه لحاظ آماده يک استارت قوي در ليگ هستيم و ان‌شاءلله با يک بازي خوب به سه امتياز بازي اول با انگيزه بالا فکر مي‌کنيم.
دايي در پاسخ به سؤالي که آيا اين بازي براي شما حساسيت ويژه‌اي دارد يا خير گفت: اين بازي مثل همه بازي‌ها فقط سه امتياز دارد اما چون بازي اول است و بازي‌اي است که بعد از مدت‌ها من به پرسپوليس آمده‌ام، براي ما راستش را بخواهيد مهم است البته براي هر دو تيم مهم است. چون اگر ليگ را خوب شروع کنيم مطمئن باشيد اين برد به ما کمک زيادي در ادامه ليگ خواهد کرد. ما تمام سعي و تلاش خود را انجام مي‌دهيم تا ليگ را با يک استارت پرقدرت آغاز کنيم.
دايي خطاب به هواداران پرسپوليس نيز گفت: هواداران بايد تا آخر بازي تيم خودشان را تشويق کنند، آنها دار و ندار پرسپوليس هستند و هرگز نبايد حتي يک دقيقه دلسرد شوند. ما کم و کاستي‌هاي زيادي داشتيم که ان‌شاءلله با حمايت هواداران آنها را بايد به نقاط قوت تبديل کنيم. من مي‌دانم که مي‌توانيم در روز بازي با تراکتور با جوانان و با تجربه‌هايي که داريم ان‌شاءلله يک نتيجه خوب بگيريم.
دايي در پاسخ به سؤالي که چرا در مراسم شنبه ‌شب حضور نداشتيد، گفت: تا آنجايي که من مي‌دانم براي برگزاري چنين مسابقاتي حتماً بايد از سه ماه قبل برنامه‌ريزي شود تا بچه‌ها همه دور همديگر باشند و بتوانند با يکديگر کار کنند.
وي افزود: بعد از اين مسائل من ديدم که در اين بازي شرکت نکنم بهتر است. چون به خاطر خيلي از مسائل و اينکه يکي از مهم‌ترين دلايل اين است که من هميشه براي ورزش و فوتبال احترام خاصي قائل هستم. براي تک تک هم‌بازي‌هايم احترام خاصي قائلم اما احساس کردم شب شنبه در آن بازي شايد تغييرها و مسائل مختلفي باشد به همين دليل در آن ديدار که نمادين هم بود، شرکت نکردم.


ارسال در: سه شنبه 1 مرداد ساعت 00:07 (1392/5/1
 

MAHSABANOO

New member
نکونام: خوشحالم که دوباره در خدمت استقلال هستم

شماره خبر : 72161


هافبک استقلال مي‌گويد، با وجود همه پيشنهاداتي که داشته، دوست داشته براي استقلال بازي کند.
جواد نکونام پس از پايان تمرين استقلال در پاسخ به اين سوال که چه مشکلاتي براي پيوستنش به استقلال وجود داشت و چرا دير به استقلال پيوست؟ گفت: مشکلي وجود نداشت، يکسري صحبت‌ها بود که بايد انجام مي‌شد، به هرحال الان خوشحالم که در خدمت استقلال هستم. شرايط براي حضور من در تيم‌هاي ديگر هم وجود داشت، اما با تمام احترام به همه تيم‌ها خواستم دوباره در استقلال باشم و اميدوارم سال موفقي را پشت سر بگذارم.
او در پاسخ به اين سوال که شنيده مي‌شد او در يک‌قدمي پيوستن به الشارجه و تراکتورسازي قرار داشته است، اظهار کرد: در مورد الشارجه بايد بگويم اين پيشنهاد از چند ماه قبل بود. حتما مي‌دانيد ليگ امارات نامش به خليج ع ر ب ي تغيير کرده، من مي‌توانستم چندين ماه پيش به الشارجه بروم اما خواستم در ايران زير پرچم کشورم حضور داشته باشم.
وي ادامه داد: خليج براي من فقط فارس است و کشور من ايران. پولي که الشارجه پيشنهاد کرده بود، خيلي بيشتر از پيشنهادات داخلي‌ام بود، اما من تصميم خوبي گرفتم و به آن تيم نرفتم. درباره تراکتور هم بايد بگويم که مذاکره کوچکي با اين تيم داشتم. از همين‌جا از تراکتوري‌ها و آقاي جلالي تشکر مي‌کنم، وقتي به آقاي جلالي گفتم اولويتم استقلال است و اگر با اين تيم به خاطر مسائلي نتوانم به توافق برسم و در استقلال بمانم با آنها وارد مذاکره مي‌شوم، ايشان پذيرفت و با هم به تفاهم رسيديم. آقاي جلالي واقف به صحبت من بود و مي‌دانست من دوست دارم در استقلال باشم.
هافبک ملي‌پوش استقلال در پاسخ به سوالي درباره مشکلاتي که مانع از حضورش در استقلال مي‌شدند، اظهار کرد: من گفتم مشکلي نبود، به هرحال يک فصل گذشته بود و بايد مسائلي مطرح مي‌شد. کسي هم با يک بار باشگاه رفتن مشکلش حل نمي‌شود. به هرحال از اينکه مساله حل شد و الان در استقلالم خوشحالم.
نکونام درباره آمادگي بدني‌اش براي بازي هم گفت: آماده که نيستم، من در اين مدت تمرينات انفرادي داشتم و براي آماده‌تر شدن نياز به تمرين دارم، چراکه من با بازيکنان هنوز هماهنگ نشده‌ام و بعد از چند جلسه تمرين اگر کادرفني صلاح بداند، بازي مي‌کنم. به هرحال خودم اميدوارم سريع‌تر برسم.
هافبک تيم ملي درباره ارزيابي‌اش از ليگ سيزدهم بيان کرد: به هرحال هر روز ليگ سخت‌تر مي‌شود و در اواخر فصل فاصله بازي‌ها کمتر مي‌شود. تيمي که از ابتدا به اين مساله فکر کند، موفق‌تر خواهد بود.
وي در پايان و در پاسخ به اين سوال که شنيده مي‌شد از پرسپوليس هم پيشنهاد داشت، اظهار کرد: از آقاي دايي خيلي تشکر مي‌کنم. من با او مدتي همبازي بودم و با هم رفيق هستيم. او به من زنگ زد و با هم صحبت کرديم. صحبت‌هاي او باعث غرور من شد. او به من خيلي لطف داشت به من گفت هروقت دوست داشتي به پرسپوليس بيا. آقاي رويانيان با مدير برنامه‌هايم صحبت کرد، اما به آنها گفتم من استقلال هستم و دوست ندارم پيراهنم را عوض کنم. مي‌خواهم در استقلال بمانم. آنها با احترام پيشنهادشان را مطرح کردند و من هم با احترام به آنها جواب دادم. مصاحبه‌اي نکردم که تشنج ايجاد کنم و به همه پيشنهاداتم گفتم در ايران فقط براي استقلال بازي مي‌کنم مگر اينکه روزي اتفاقاتي بيفتد که از اين تيم جدا شوم.
 

MAHSABANOO

New member
تراکتور اشتباهي نايب قهرمان شد!:image170:شماره خبر : 72157

مهدي کياني در دو، سه سال اخير از بازيکنان خوب تراکتورسازي بوده و مجيد جلالي براي ليگ سيزدهم نيز روي او حساب باز کرده است.
واشقاني
90: مهدي کياني در دو، سه سال اخير از بازيکنان خوب تراکتورسازي بوده و مجيد جلالي براي ليگ سيزدهم نيز روي او حساب باز کرده است. اين بازيکن بدون توجه به حرف و حديث‌ها درخصوص تراکتوري‌شدن جواد نکونام کارش را ادامه داد تا اين مسئله روي او تاثير منفي نداشته باشد. کياني اميدوار است، تراکتور در اين فصل نتايج خوبي بگيرد تا شايد اين تيم در تيم‌ملي سهميه‌هاي بيشتري داشته باشد. ديروز در آستانه بازي پرسپوليس و تراکتورسازي مصاحبه‌اي با اين بازيکن انجام داديم که مي‌خوانيد:
90: براي بازي با پرسپوليس آماده هستيد؟
اين بازي خيلي حساس است و ما هم حسابي خودمان را آماده کرديم. هر دو تيم براي برد به زمين مي‌آيند و همين مسئله کار را خيلي سخت مي کند. اميدوارم هر تيمي که حقش است 3 امتياز را بگيرد!
90: هر تيمي که حقش است يا تراکتور؟
مسلما دوست دارم تراکتور ببرد و ما تمام تلاشمان را مي‌کنيم.
90: بدن‌هايتان به خاطر تمرينات فشرده خسته نيست؟
فکر مي‌کنم هر دوتيم خسته باشند و به همين دليل هميشه بازي‌هاي اول سخت است تيم‌ها در دو، سه بازي اول آماده نيستند.
90: فکر مي‌کني تعداد هواداران تبريزي در آزادي زياد باشد؟
بازي‌هاي ما در آزادي هميشه طوري بوده که فکر مي‌کرديم ميزبان هستيم اگر اجازه دهند تبريزي‌ها ورزشگاه را پر مي‌کنند ولي يک درصد مشخصي مي‌توانند به ورزشگاه بيايند. اميدوارم در اين بازي اتفاق خاصي نيفتد.
90: منظورت هواداران پرسپوليس هستند؟
هواداران پرسپوليس قابل احترام هستند اما به خاطر انتقال بازيکنان اين دو تيم حساسيت‌هايي به وجود آمده است. اين بازيکنان بزرگ هستند و مطمئنم هواداران هم فقط تيم‌هاي خودشان را تشويق مي‌کنند.
90: بازي با پرسپوليس را پيش‌بيني مي‌کني؟
پيش‌بيني کردن سخت است اما ما در تهران فشار مي‌آوريم و از روزنه‌ها استفاده مي‌کنيم. براي قهرماني از همين بازي اول بايد براي3 امتياز بجنگيم.
90: ليست جديد تيم‌ملي را ديدي؟
بله، ولي از خيلي چيزها سردرنياوردم. حتمامربيان تيم‌ملي صلاح دانستند که اينطور ليست را اعلام کردند.
90: دهنوي وقتي تراکتور بود به تيم‌ملي دعوت نشد ولي حالا دعوت شده، نظرت چيست؟
نمي‌دانم چه بگويم. ما دو سال نائب قهرمان شديم اما هيچ امتيازي نسبت به تيم‌هاي ديگر نداريم. کلا تراکتور اشتباهي نائب قهرمان شده!
90: جلالي مديريت اداره کردن ستاره‌ها را دارد؟
هنوز که اتفاق حاشيه‌اي در تراکتور نيفتاده که او بخواهد مديريت کند. او در تيم‌هاي بزرگي کار کرده و مي‌داند چه کار کند!
90: اما سر جذب طالبي، مدافعان از جلالي ناراحت شده بودند.
منظور آنها و از جمله حسيني دخالت در کار مربيان نبوده. به نظر من بازيکنان نبايد در اين مسائل دخالت کنند چون کادرفني و باشگاه مي‌تواند هر بازيکني را بگيرد و بازيکن ديگر حق اعتراض ندارد.




ارسال در: دوشنبه 31 تير ساعت 23:38 (1392/4/31)
 

MAHSABANOO

New member
چند خبر کوتاه از باشگاه پرسپوليسشماره خبر : 72155
روز قبل خبردار شديم اين احتمال وجود دارد که دو باشگاه پرسپوليس و ذوب‌آهن بر سر معاوضه محمدي و حدادي‌فر به توافق برسند.
حدادي‌فر و محمدي معاوضه مي‌شوند؟!
90: روز قبل خبردار شديم اين احتمال وجود دارد که دو باشگاه پرسپوليس و ذوب‌آهن بر سر معاوضه محمدي و حدادي‌فر به توافق برسند. به هر حال اين دو بازيکن وضعيتي مشابه داشته و دوست ندارند در تيم فعلي خود فوتبالشان را ادامه دهند. رضا محمدي به شدت از وعده وعيدهاي محقق نشده دايي شاکي است و قصد دارد از هر طريق ممکن راهي را براي جدايي از پرسپوليس و حضور در ذوب‌‌آهن پيدا کند. از سوي ديگر قاسم حدادي‌فر نيز که با سرخ‌پوشان قرارداد بسته بود و متوجه شد که با تيم اصفهاني قرارداد دارد به شدت دوست دارد فوتبالش را در تهران و پرسپوليس ادامه دهد. از اين رو شنيديم با توجه به اين موضوع اين احتمال وجود دارد که دو باشگاه پرسپوليس و ذوب‌آهن بر سر معاوضه اين دو بازيکن به توافق‌هايي برسند.
وعده جديد دنيزلي به پرسپوليس
90: مسئولان باشگاه پرسپوليس طي تماسي با دنيزلي اعلام کردند که منتظر اعلام آمادگي‌اش براي حضور در ترکيه و دريافت بخشي ديگر از طلب خود هستند.
دنيزلي اعلام کرده تا هفته آينده جواب پرسپوليسي‌ها را خواهد داد.
گفتني است که دنيزلي به واسطه قطع همکاري با پرسپوليس همچنان مبلغي را به سرخپوشان بدهکار است.

دايي واقعا 3 سال مي‌ماند؟
90: همانطور که در اخبار خوانديد مشکلات مربوط به بدهي و موانع موجود بر سر راه ثبت قرارداد برخي باشگاه‌ها حل و فصل شد و بر همين اساس علي دايي عصر ديروز با حضور در هيات فوتبال استان تهران با عقد قراردادي رسمي سرخپوش شد.
قراردادي که دايي با پرسپوليسي‌ها امضا کرده و به ثبت رسانده 3 ساله است چه کسي است که نداند احتمال باقي ماندن او در اين پست تا پايان قرارداد 3 ساله اش به صفر خيلي نزديک تر است تا هر عدد ديگري! به عقيده شما دايي اين بار چند سال در پرسپوليس خواهد ماند و از چه زماني شاهد بيانيه و شعارهاي سکوها عليه خود خواهد بود؟!
ماموريت منتقمي در پرسپوليس به پايان رسيد
90: از ما نشنيده بگيريد اما ماموريت بهروز منتقمي به عنوان قائم‌مقام پرسپوليس در اين باشگاه بزرگ به پايان رسيد و طبق تقويم امروز، آخرين روزکاري او در باشگاه خواهد بود.
منتقمي که چندي پيش جانشين سردار زارع مستعفي شد، ماموريتش در پرسپوليس آخر تيرماه به پايان خواهد رسيد. هرچند که شنيديم رويانيان به واسطه رضايتي که از عملکرد منتقمي دارد، بي‌شک ظرف امروز يا فردا ماموريت او را در پرسپوليس تمديد خواهد کرد.



ارسال در: دوشنبه 31 تير ساعت 23:36 (1392/4/31)
 

MAHSABANOO

New member
تا سه نشه بازي نشهشماره خبر : 72152

ثبت نام مجمع فدراسيون کشتي دوباره باطل شد
90: فدراسيون کشتي بيش از يکسال و نيم است که توسط حجت‌اله خطيب سرپرست موقت اداره مي‌شود و اين در حاليست که کشتي ايران پر افت و خيزترين دوران خود را در همين زمان تجربه کرده است. در طول اين مدت بسياري از اهالي کشتي و کارشناسان اين رشته صراحتا به عملکرد ضعيف و غير مديريتي خطيب انتقاد کرده و اعلام کردند فدراسيون کشتي زماني روي آرامش خواهد ديد که با انتخاب رئيس جديد، دوران پرحاشيه سرپرستي خطيب نيز به پايان برسد.
گوش شکسته‌هاي نااميد از همان ابتدا، چشم انتظار برپايي مجمع عمومي‌فدراسيون بودند و هر کدام از آنها با حمايت از گزينه‌هاي شناخته شده و باتجربه اي همچون محمدرضا يزداني‌خرم، حميدرضا گرشاسبي، اميررضا خادم و... چشم به آينده اي روشن داشتند. اما درست در روزهايي که سايه تهديد و تعليق از سوي فيلا و مجامع بين‌المللي بر سر کشتي ايران سنگيني مي‌کرد و تمامي ‌اهالي کشتي در انتظار برگزاري مجمع عمومي‌ بودند، خبر رسيد که نه تنها اين مجمع برگزار نمي‌شود بلکه تمامي‌ثبت نام‌هاي قبلي نيز باطل است. اين در حالي بود که برخي از گزينه‌هاي شناخته شده رياست، مدتها براي کسب آراي لازم و موفقيت در انتخابات کشتي، رايزني‌هاي فراواني انجام داده و از بخت بالايي براي رسيدن به تصدي رياست فدراسيون برخوردار بودند. با ابطال ثبت نام‌هاي قبلي توسط وزارت ورزش اين شائبه به‌وجود آمد که متوليان امر همچنان به دنبال موفقيت گزينه خود هستند و شايد حاضرند اين خواسته خود را به قيمت محروميت و تعليق کشتي ايران در عرصه بين‌المللي بدست آورند! بدين ترتيب دور تازه اي از ثبت نام کانديداهاي رياست فدراسيون کشتي آغاز و تاريخي نيز براي برگزاري نشست از سوي وزارت ورزش مشخص شد. تصميم يکطرفه و غير منطقي وزارت ورزش در حالي اتخاذ شده بود که نه تنها هيچکدام از اهالي کشتي ايران با اين تصميم موافق نبودند، بلکه کميته بين‌المللي المپيک و فيلا نيز برگزاري مجمع کشتي در ايران را غير قانوني مي‌دانست. به هر ترتيب سايه سنگين سياست «مرغ يک پا دارد» همچنان بر سر کشتي ايران سنگيني مي‌کرد که سرانجام متوليان وزارت ورزش از خواسته خود عقب‌نشيني و به نوعي اين شکست ديپلماتيک را قبول کردند، اما داستان به همين جا ختم نشد، چرا که به گفته يک منبع آگاه ثبت نام‌هاي قبلي مجمع فدراسيون کشتي نيز ابطال شده و همه چيز تا مشخص شدن کابينه دولت يازدهم و معرفي وزير ورزش آينده همچنان بلاتکليف خواهد بود. در آخرين فرايند ثبت نام مجمع عمومي‌فدراسيون کشتي، 13 نفر ثبت نام کردند که محمدرضا يزداني‌‌خرم، حسن رنگرز، اميررضا خادم، عسگري محمديان، عباس جديدي و حتي خود حجت‌اله خطيب از جمله کانديداهايي مطرح و شناخته شده آن بودند.




ارسال در: دوشنبه 31 تير ساعت 23:28 (1392/4/31)
 

MAHSABANOO

New member
بزرگترين اشتباهم رفتن به نفت بودشماره خبر : 72150

مهدي دغاغله با کلي مشکلات توانست از نفت آبادان رضايت‌نامه گرفته و مجددا با ملوان قرارداد امضا کند. او در رابطه با رفت و آمدش با 90 گفت و گويي انجام داده که در زير مي خوانيد.

90: مهدي دغاغله با کلي مشکلات توانست از نفت آبادان رضايت‌نامه گرفته و مجددا با ملوان قرارداد امضا کند. او در رابطه با رفت و آمدش با 90 گفت و گويي انجام داده که در زير مي خوانيد.
90: رفت و برگشتت به ملوان عجيب بود.
اصلا رفتنم به آبادان از همان اول اشتباه بود و 200 ميليون ضرر کردم تا از نفت جدا شوم.
90: چرا همه در نفت آبادان به مشکل برمي‌خورند؟
من از طريق همين روزنامه اعلام مي‌کنم هر کسي که به نفت آبادان مي‌رود يا دنبال پولي است و يا اينکه فوتبالش تمام شده است.
90: قاسمپور چرا به نفت رفت؟
صدردرصد براي پول رفته. من در گذشته از او مصاحبه‌اي خوانده بودم که گفته بود اگر کلا هم در آبادان بيفتد به اين شهر برنمي‌گردم ولي چرا برگشت؟ فقط بحث پول است. البته همه شرايط قاسمپور را دارند.
90: تو خودت در آبادان مشکل داشتي؟
من مشکل خانوادگي داشتم که باشگاه در جريانش بود.
90: چرا جو آبادان اينطور شده؟
به خاطر اينکه خيلي‌ها دنبال چاپلوسي هستند و ... وگرنه تماشاگر خوب در آبادان زياد است.
چرا دوباره به ملوان بازگشتي؟
من در آبادان از همه لحاظ ضربه خوردم و ملوان هم بهترين تيم بود تا برگردم و مجددا احيا شوم. هرچند دو پيشنهاد ديگر هم داشتم که قبول نکردم. من ملوان را به خاطر هوادارانش انتخاب کردم چون اگر زحمت بکشي قدرت را مي‌دانند و مثل بعضي‌ جاها نيستند!
90: با جدايي بازيکنان تاثيرگذار، مشکل پيدا نمي‌کند؟
بازيکنان خوبي از ملوان جدا شدند و در قبال آنها نفرات خوبي هم جذب شده‌اند. من منکر قابليت‌هاي بازيکناني که جدا شده‌اند نيستم ولي مطمئن باشيد ملوان با انگيزه راهي ليگ سيزدهم خواهد شد. چون مديرعامل، سرمربي و بازيکنان همدل شده‌اند.




ارسال در: دوشنبه 31 تير ساعت 22:42 (1392/4/31
 

MAHSABANOO

New member
حيدري سيستم استقلال را تغيير مي‌دهد؟!شماره خبر : 72148

خسرو حيدري از آن دست بازيکناني است که قابليت بازي در پست دفاع و هافبک راست را دارد و نشان داده که در هر دو پست مي‌تواند عملکرد خوبي از خود به نمايش بگذارد.
90: خسرو حيدري از آن دست بازيکناني است که قابليت بازي در پست دفاع و هافبک راست را دارد و نشان داده که در هر دو پست مي‌تواند عملکرد خوبي از خود به نمايش بگذارد. اما شايد جالب باشد که بدانيد برخلاف بسياري از بازيکنان که تمايل بيشتري به بازي در پست‌هاي تهاجمي دارند، حيدري مي‌خواهد در امور دفاعي حضور پررنگ‌تري داشته باشد. اين در حالي است که قلعه‌نوعي اعتقاد دارد اين بازيکن بايد در پست تهاجمي بازي کند تا با ارسال‌هاي کم نقص خود مهاجمان را در موقعيت گلزني قرار بدهد. البته حيدري در تيم ملي هم هافبک راست است ولي مي‌خواهد تمام تلاش خود را به کار گيرد تا يک خط عقب‌تر بيايد و مدافع باشد.
حيدري قصد دارد ظرف چند روز آينده و قبل از اردوي تيم ملي جلسه‌اي با کي‌روش داشته باشد و در مورد پست بازي‌اش با سرمربي تيم ملي صحبت کند تا شايد بتواند با صحبت‌هاي خود سرمربي تيم ملي را قانع کند تا از او در پست دفاعي بهره بگيرد. خسرو مي‌خواهد به کي‌روش بگويد که در فاز دفاعي عملکرد بهتري مي‌تواند از خود به نمايش بگذارد. در صورتي که سرمربي تيم ملي راضي شود خواسته حيدري را براي بازي در پست دفاع راست برآورده سازد، اين بازيکن موضوع را با قلعه‌نوعي هم در ميان مي‌گذارد تا با توجه به رفتن حمودي بتواند جانشين او باشد و به اين شکل سيستم و ترکيبي که سرمربي استقلال مدت‌هاست روي آن برنامه‌ريزي کرده بهم مي‌خورد.
البته شنيده‌هاي ما حاکي از آن است که حيدري در اين خصوص با مجيد صالح مشورت کرده و مربي استقلال به او گفته که قيد صحبت کردن با کي‌روش را بزند زيرا بعيد به نظر مي‌رسد سرمربي تيم ملي به درخواست او جواب مثبت بدهد.






ارسال در: دوشنبه 31 تير ساعت 22:39 (1392/4/31
 

MAHSABANOO

New member
يک ورزشگاه براي سه تيم!شماره خبر : 72147

فولادخوزستان روز سه‌شنبه (فردا) اهواز را به مقصد اصفهان ترک مي‌کند تا اولين ديدارش را در چهارچوب ليگ سيزدهم مقابل سپاهان انجام دهد.
علي مسعودي
90: فولادخوزستان روز سه‌شنبه (فردا) اهواز را به مقصد اصفهان ترک مي‌کند تا اولين ديدارش را در چهارچوب ليگ سيزدهم مقابل سپاهان انجام دهد. استقلال خوزستان ديگر نماينده اين استان نيز براي مسابقه با ذوب‌آهن آماده مي‌شود. اما در حالي دو تيم خوزستاني آماده ليگ سيزدهم مي‌شوند که خبر مي‌رسد تواقص ورزشگاه غدير اهواز مرتفع نشده و کماکان مشکلات پا بر جاست و تيم‌ها بايد در ورزشگاه تختي بازي کنند. اين ورزشگاه تازه تاسيس نورافکن ندارد و در حالي که قرار بود سال گذشته نورافکن‌ها نصب شوند! صدا و سيما نيز ديگر مشکل انجام نشدن مسابقه است که نمي‌توانند از اين ورزشگاه بازي‌ها را به صورت زنده پخش کنند. ظاهرا غدير اهواز مجهز به فيبرنوري نيست و صدا و سيما درخواست کرده که بايد اين مشکل هر چه زودتر برطرف شود. از سوي ديگر فولادخوزستان به دليل نبود امکانات از جمله وسيله اياب و ذهاب حاضر نيست در اين زمين بازي کند چون مدعي شده هواداران به زور به ورزشگاه داخل شهر مي‌روند که اگر قرار باشد خارج از شهر بازي کنند کسي استقبالي نخواهد کرد. استقلال خوزستان نيز همين نظر را دارد و نمي‌خواهد خارج از شهر ميزبان حريفان باشد. به اين دو تيم بايد استقلال اهواز را هم اضافه کنيم که در ليگ دسته اول حضور دارد و قرار است مسابقاتش در ورزشگاه تختي برگزار شود. حال اينکه چگونه سه تيم مي‌خواهند در يک ورزشگاه آن هم در ليگ‌هاي فشرده ميزبان باشند خيلي عجيب است و اگر هم هماهنگ شوند و مسابقات برگزار شود. چمن آن جواب اين همه بازي را نخواهد داد و...! همانطور که مطلع هستيد ورزشگاه آزادي با زيرسازي استاندارد مسابقات دو تيم استقلال و پرسپوليس نيست واي به حال اينکه زمين تختي زيرسازي ندارد و تا حدودي ديمي زير کشت رفته است. همه ساله نيم فصل اول از کيفيت لازم برخوردار نبوده است و واقعا بر همه پوشيده است که مسئولان هيات فوتبال استان خوزستان و سه تيم حاضر در ليگ برتر و ليگ دسته اول چگونه مي‌خواهند با هم کنار بيايند. و براي بازي هايشان برنامه‌ريزي کنند. تاکنون هيچ کسي به فکر ورزشگاه نبوده و فقط دنبال مشکلات خودشان هستند!




ارسال در: دوشنبه 31 تير ساعت 22:38 (1392/4/31
 

MAHSABANOO

New member
چند خبر کوتاه از باشگاه تراکتورسازي تبريزشماره خبر : 72146
تبريزي‌ها هنوز بابت نحوه جدايي قلعه‌نوعي از تراکتور از او دلخور هستند.
برنامه ويژه براي استقبال از ژنرال!
90: تبريزي‌ها هنوز بابت نحوه جدايي قلعه‌نوعي از تراکتور از او دلخور هستند. سرمربي استقلال البته پس از جدايي از تراکتور هرگز به تبريز سفر نکرده و در بازي رفت دو تيم در فصل قبل هم به بهانه جراحي زانو از سفر به اين شهر سر باز زد. حالا اما او بايد براي رويارويي با گسترش فولاد در هفته اول ليگ سيزدهم پنجشنبه در اين شهر حضور يابد. همين موضوع سبب شده برخي هواداران تراکتور در صدد يک استقبال ويژه از ژنرال باشند! گروهي از پرشورها قصد دارند با حضور در يادگارامام اعتراضشان را به امير قلعه‌نوعي ابراز کنند!
تلفات تراکتور روي پاس کريمي!
90: همانطور که در خبرها داشتيم مسعود ابراهيم‌زاده به دليل آسيب ديدگي دو هفته ابتدايي ليگ جديد را از دست داد و نمي‌تواند در دو بازي حساس تراکتور مقابل پرسپوليس و گسترش تيم را همراهي کند. نکته ويژه در مورد مصدوميت پاي راست ابراهيم‌زاده اين است که او روي پاس علي کريمي در تمرين دچار مصدوميت شد. او در اين باره مي‌گويد:« در يکي از تمرينات تيم در حال دريافت پاس ارسالي از سوي کريمي بودم که عضله همسترينگ پاي راستم دچار کشيدگي شد و متاسفانه بازي با پرسپوليس را از دست دادم.» ابراهيم‌زاده ادامه مي‌دهد:« در حال حاضر چند جلسه فيزيوتراپي تجويز شده و شرايطم رو به بهبود است. اميدوارم به داربي تبريز برسم.»
راي 90 درصدي به پيروزي تراکتور
90: در آستانه بازي حساس و جذاب تراکتور مقابل پرسپوليس نظرسنجي‌ها در مورد پيش‌بيني نتيجه اين بازي هم شروع شده است. يکي از سايت‌هاي پرمخاطب تبريزي در چند روز گذشته اين موضوع را به نظرسنجي گذاشته است که نتيجه آن جالب توجه است. در اين نظرسنجي 6/90 درصد به برد تراکتورسازي راي داده‌اند. 6/5 درصد به تساوي و 8/3 درصد هم گزينه باخت تراکتور را انتخاب کرده‌اند. گفتني است تراکتور در 6 بازي اخير مقابل پرسپوليس تنها بازي اول را به تيم دايي واگذار کرده و در 5 بازي بعد پرسپوليس را با هر مربي ديگري شکست داده است.
مارکو در تهران!
90: مارکو باساراي صربستاني که پنجشنبه از تراکتوري‌ها «بله» گرفت ديروز راهي تهران شد تا تست پزشکي بدهد. او در فدراسيون پزشکي حضور يافت و آزمايش‌هاي مختلف را پشت سر گذاشت تا آخرين مرحله براي ثبت قرارداد با تراکتو را انجام دهد. مارکو قراردادي يکساله با تراکتور بسته که البته باشگاه مي‌تواند نيم فصل قرارداد او را فسخ کند. او پس از انجام تست پزشکي به تبريز بازگشت و در تمرين تراکتور حضور يافت.
سفر دو منظوره مديرعامل
90: حميد زيني‌زاده که با وجود دعوت سازمان ليگ شنبه به تهران سفر نکرده بود ديروز راهي پايتخت شد تا دو موضوع مهم را پيگيري کند.
دليل اصلي سفر او حل مشکل کريم انصاري‌فرد براي حضور در بازي مقابل پرسپوليس بود. او دو جلسه جداگانه با علي کفاشيان و مهدي تاج براي اين مشکل برگزار کرد و توافقات لازم هم صورت گرفت. موضوع مهم ديگر بحث حضور پرتعدادتر هواداران تراکتور و تخصيص سکوهاي بيشتر ورزشگاه آزادي در بازي چهارشنبه شب بود. موضوعي که هنوز نتيجه‌ آن اعلام نشده است.
مشکل بليت فروشي در تبريز!
90: هيات فوتبال استان آذربايجان شرقي با ارسال نامه‌اي از علي کفاشيان درخواست کرده است که تکليف نحوه بليت فروشي بازي‌هاي تراکتورسازي و عامل فروش آنها را مشخص کند.
مسئول روابط عمومي هيات مي‌گويد: تنها باشگاه در ايران که بليت فروشي را خودش انجام مي‌دهد، تراکتورسازي است. متاسفانه اين مسئله باعث بروز مشکلي شده که بايد از سوي اين باشگاه حل شود.
تقيون ادامه مي‌دهد: پيش از اين شرکتي در تبريز با هيات فوتبال قرارداد داشت که وقتي فدراسيون فوتبال امتياز فروش بليت را به تراکتورسازي داد، قرار شد اين باشگاه با شرکت مورد نظر تسويه حساب کند و خسارت فسخ قرارداد ما را با آنها بپردازد، اما اين کار هنوز صورت نگرفته است. آن شرکت هم فعلا فعاليت‌هايش را راکد گذاشته تا تکليف روشن شود.
وي در ادامه از نامه نگاري هيات فوتبال استان آذربايجان شرقي با فدراسيون فوتبال سخن گفت: در نامه‌اي به کفاشيان از او خواسته‌ايم که وضعيت بليت فروشي بازي‌هاي تراکتورسازي و حق و حقوق شرکت تحت قرارداد با ما را روشن کند تا حقوق آن شرکت ضايع نشود.
تقيون درباره فروش الکترونيکي بليت‌هاي ليگ برتر هم گفت: سازمان ليگ با شرکتي قرارداد دارد تا سراسر ايران را يکپارچه کند. اين شرکت فعلا در ورزشگاه آزادي تهران امکاناتي فراهم کرده، ولي تاکنون هيچ حرکتي از آن شرکت در ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز نديده‌ايم. در حال حاضر تراکتورسازي بليت بازي‌هاي خود را الکترونيکي مي‌فروشد، ولي نه به آن صورت که افراد از خانه خود بتوانند بليت بخرند.
وي ادامه داد: تماشاگران تراکتورسازي با حضور در ورزشگاه از گيت‌هاي مربوط کارت الکترونيکي را خريداري مي‌کنند و سپس در جايگاه‌هايي که پايانه مخصوص در آنها قرار دارد، شارژ کارت را باطل مي‌کنند و وارد ورزشگاه مي‌شوند.
نامه تراکتور براي نصف آزادي
90: باشگاه تراکتور با ارسال نامه‌اي به سازمان ليگ خواستار تخصيص 50 درصد از سهميه بليت فروشي ورزشگاه آزادي به هواداران خود شد. مسئولان باشگاه پس از آنکه با سرپرست سازمان ليگ يعني تاج تماس گرفتند و از او خواستند زمينه حضور هواداران تراکتور را در ورزشگاه فراهم کند ديروز نامه رسمي هم زدند تا اقدامات لازم در اين خصوص انجام شود. البته قانون سازمان ليگ مي‌گويد تيم ميهمان ده درصد از ظرفيت ورزشگاه ميزبان را در اختيار خواهد داشت. قانوني که البته در فوتبال ايران هرگز اجرا نشده است. بي شک ممانعت از ورود هواداران تراکتور در اين بازي از جذابيت‌هاي اين مصاف ديدني خواهد کاست. آن هم در شرايطي که بعيد است هواداران پرسپوليس ورزشگاه را پر کنند و نيازي به 90 درصد ظرفيت آزادي داشته باشند.
توافق با چند بازيکن طلبکار
90: اگر چه باشگاه تراکتور بخش عمد‌ه‌اي از بدهي‌هاي خود را پرداخت و گزارش آن را هم به کميته انضباطي ارسال کرده است اما هنوز چند بازيکن از اين باشگاه طلب دارند. موضوعي که سبب شده نام تراکتور از فهرست بدهکاران سازمان ليگ خارج نشود. حميد زيني‌زاده در اين باره مي‌گويد:« ما تمام بدهي‌هاي اعلام شده از کميته انضباطي را پرداخت کرده‌ايم و مسئولان نيز در جريان قرار دادند. البته چند بازيکن به خاطر مبالغ ناچيز شکايت دارند که تقريبا با آنها هم توافق کرده‌ايم و مشکلي در اين زمينه وجود ندارد.»
تقدير از جعفري!
90: در مراسم افطاري استانداري براي اعضاي دو تيم تراکتورسازي و گسترش فولاد که شنبه شب برگزار شد محمدحسين جعفري هم مورد تقدير قرار گرفت. او که قبل از انتخابات شوراي شهر تبريز از سمت خود استعفا داد از آن زمان تا شنبه شب ارتباط چنداني با تراکتوري‌ها نداشت و در خصوص مسائل باشگاه هم اظهار نظر چنداني نکرد. جعفري شنبه شب در جمع تراکتوري‌ها حضور يافت و البته براي دريافت لوح تقدير خود روي سن هم رفت.
انصراف از تيم‌ ملي به خاطر استقلال!
90:‌ سعيد آقايي بازيکن جوان گسترش فولاد که به اردوي تيم‌ملي جوانان دعوت شد به دليل بازي حساس اين تيم‌ مقابل استقلال از حضور در اردوي جوانان انصراف داد. اين در شرايطي است که آقايي ابتداي هفته در فهرست دعوت شدگان به اردوي تيم‌ملي جوانان قرار گرفت بايد ديد واکنش مسئولان تيم و کميته جوانان به اين انصراف چيست؟
جلالي: تمرين پشت در بسته، چند منظوره بود!
90: مجيد جلالي درباره وضعيت تيمش در آستانه ديدار برابر پرسپوليس مي‌گويد: «حالا که نزديک شروع ليگ هستيم لازم بود که تمرين‌ها را پشت درهاي بسته برگزار کنيم، چون اين کار از چند جنبه به سود ماست. مهم‌ترين فايده‌اش اين است که تمرکزمان بالا مي‌رود. خدا را شکر وضعيت تيم در حال حاضر خوب است و بازيکنان ما با انگيزه بالاي خود منتظر بازي با پرسپوليس هستند. مصمم هستيم که با انجام بازي بزرگ و خوب نتيجه خوبي بگيريم.»
سرمربي تراکتورسازي در ادامه درباره ميزان هماهنگي بازيکنان جديد اين تيم مي‌گويد: هماهنگي چيزي نيست که توقع داشته باشيم ظرف يک يا دو هفته کامل شود. فعلا تمرکز زيادي روي ايجاد هماهنگي بازيکن‌هاي جديد داريم.
از کرمان خبر مي‌رسد که چند تن از ليدرهاي باشگاه مس در جريان تمرين اين تيم، مجتبي تقوي و دستيارش را مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند!
جلالي دراين‌باره اينگونه نظر مي‌دهد: نمي‌دانم جريان دقيقا چه بوده است اما بايد فرهنگ‌سازي لازم انجام شود. بايد سطح اطلاعات هواداران را بالا ببريم و برايشان برنامه داشته باشيم. منظورم فقط هواداران مس نيست که در مجموع مي‌گويم. هواداران را بايد به حساب آورد و جايگاه ويژه‌اي برايشان در نظر گرفت. آنها حرف‌هايي دارند که بايد به تيم و باشگاه منتقل شود. بنابراين بايد کانال‌هاي ارتباطي مشخصي براي اين منظور وجود داشته باشد.
جلالي در پايان اين را هم مي‌گويد که هواداران تراکتورسازي امتياز ويژه‌اي براي اين تيم محسوب مي‌شوند.



ارسال در: دوشنبه 31 تير ساعت 22:35 (1392/4/31
 

MAHSABANOO

New member
600_KhabarVarzeshi-1392-04-31.jpg
 

MAHSABANOO

New member
برنامه هفته اول لیگ برتر به شرح زیر است:


چهارشنبه دوم مرداد

* استقلال صنعتی خوزستان – ذوب آهن ، ساعت 22 ، ورزشگاه تختی اهواز

* پرسپولیس – تراکتورسازی ، ساعت 22 ، ورزشگاه آزادی

پنجشنبه سوم مرداد
* داماش – سایپا، ساعت 22 ورزشگاه شهید عضدی رشت

* فجر شهید سپاسی ‌- نفت تهران، ساعت 22 ورزشگاه حافظیه شیراز


* راه‌آهن – مس کرمان، ساعت 22 ، ورزشگاه تختی تهران

* صبا – ملوان، ساعت 22 ، ورزشگاه یادگار امام (ره) قم

* سپاهان – فولاد خوزستان، ساعت 22 ، ورزشگاه فولادشهر اصفهان

* گسترش فولاد- استقلال، ساعت 22، ورزشگاه یادگار امام تبریز
 

MAHSABANOO

New member
نکونام: آماده نیستم و باید در کنار تیم تمرین کنم / تصمیم گرفتم زیر پرچم کشورم بازی کنم




جواد نکونام در پایان تمرین امروز استقلال و در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: دوست داشتم فوتبالم را با پیراهن استقلال تمام کنم و با وجود اینکه پیشنهاد هم داشتم اما ترجیح دادم تا یکسال دیگر در خدمت تیم محبوبم باشم.


نکونام: به رویانیان گفتم استقلالی هستم/ می‌خواهم با پیراهن تیم محبوبم از فوتبال خداحافظی کنم

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: از پرسپولیس پیشنهاد داشتم ولی به رویانیان گفتم که استقلالی هستم.

13920327000086_PhotoA.jpg
 
آخرین ویرایش:

MAHSABANOO

New member
[h=1]شیرینی:دلم برای استقلال می سوزد![/h]

ImageThumb

دلم برای باشگاه استقلال می سوزد که چطور با دست خالی و این وضعیت بی پولی بازیکنان ملی پوش را در تیمشان جمع کرده اند؟! ما نمی دانیم دم خروس را باور کنیم یا ...را!»
ملت ایران، برخی می خواهند با یکی دو باخت در بازی های تدارکاتی هواداران پرسپولیس را نگران کنند در حالی که با وجود علی دایی و این همه بازیکن با انگیزه جای هیچ نگرانی نیست . سعید شیرینی معاون اجرایی باشگاه و سرپرست تیم پرسپولیس درباره مساله احتمال جذب محمدرضا خلعتبری می گوید:«بحث خلعتبری در درجه اول یک بحث ملی و میهنی است و از آنجایی که ما ایرانی ها نسبت به کشور خودمان تعصب خاصی داریم قطعا بر خودمان واجب می دانیم تا هر طور شده این مساله را پیگیری کنیم و مانع از حضور خلعتبری در آن لیگ جعلی شویم.»
وی ادامه می دهد:«ما به خاطر عرقی که به اسم خلیج فارس داریم دوست نداریم هیچ بازیکن ایرانی در لیگ نحیف و جعلی امارات حضور پیدا کند ضمن اینکه ارزش های فنی محمدرضا خلعتبری هم بر کسی پوشیده و پنهان نیست.»
شیرینی می گوید:«البته خلعتبری زمانی با عجمان قرارداد بست که که اماراتی ها هنوز این اسم جعلی را برای لیگ شان انتخاب نکرده بودند اما در نهایت امیدوارم مسوولان وزارت ورزش در این راه میهن پرستانه سردار رویانیان را تنها نگذارند.»
سرپرست پرسپولیس در خصوص حضور آندرانیک تیموریان و جواد نکونام در استقلال هم می گوید:«این دو عزیز از بزرگان فوتبال ما هستند و ما برای هر دو نفر از صمیم قلب آرزوی موفقیت می کنیم اما دلم برای باشگاه استقلال می سوزد که چطور با دست خالی و این وضعیت بی پولی بازیکنان ملی پوش را در تیمشان جمع کرده اند؟! ما نمی دانیم دم خروس را باور کنیم یا ...را!»

شیرینی همچنین در خصوص شرایط تیم پرسپولیس در آستانه لیگ سیزدهم می گوید:«برخی می خواهند با یکی دو باخت در بازی های تدارکاتی هواداران پرسپولیس را نگران کنند در حالی که با وجود علی دایی و این همه بازیکن با انگیزه جای هیچ نگرانی نیست و طرفداران باید منتظر دیدن یک پرسپولیس در حد نام این باشگاه باشند چون می خواهیم لیگ را پرقدرت آغاز کنیم.»
 

MAHSABANOO

New member
[h=1]افزایش قیمت بلیت به نفع فوتبال ما نیست[/h]

ImageThumb

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: اینکه بلیت‌های بازی‌ها گران شود به نفع فوتبال ما نیست.
فارس، محمد قاضی قبل از آغاز تمرین امروز تیم استقلال با اشاره به دیدار روز پنج‌شنبه تیمش مقابل گسترش فولاد اظهار داشت: حریف ما تیم جوان و باانگیزه‌ای است و آنها در این مدت قطعاً روی این بازی برنامه‌ریزی کرده‌اند.
وی افزود: البته چون بازی به صورت پخش مستقیم انجام می‌شود انگیزه‌ای برای جوانان این تیم است ولی از سویی استقلال هم آماده است و صد درصد برای پیروزی به زمین خواهیم رفت. با گذشت زمان فشار از روی تیم‌ها برداشته می‌شود و ما هم به شرایط صد درصد خواهیم رسید.
این بازیکن در خصوص افزایش قیمت بلیت‌ها گفت: این مسئله زیاد خوب نیست چون اکثر هواداران از قشر ضعیف جامعه هستند و از جنوب شهر خود را به استادیوم می‌رسانند. فکر می‌کنم اگر بلیت‌ها گران نمی‌شد تماشاگران هم برای حضور در استادیوم میل و رغبتی بیشتری نشان می‌دادند.
 

MAHSABANOO

New member
هواداران در بازی با تراکتور فقط تیم خودشان را تشویق کنند

دایی: صلاح نبود در بازی نمادین شرکت کنم/ با حمایت هواداران تراکتور را می‌بریم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: صلاح نبود در بازی نمادین شنبه شب شرکت کنم.



13920324000134_PhotoA.jpg



علی دایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص بازی مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: مطمئن باشید چون بازی اولی است که در لیگ انجام می‌دهیم روز بسیار سختی را مقابل تراکتورسازان داریم. هر دو تیم به نظر من بازی حساس و سختی را در پیش دارند.

وی افزود: خوشبختانه تمرینات خیلی خوبی را انجام دادیم و بچه‌های ما با خوب کار کردن آماده این بازی حساس هستند. به نظرم از همه لحاظ آماده یک استارت قوی در لیگ هستیم و ان‌شاءلله با یک بازی خوب به سه امتیاز بازی اول با انگیزه بالا فکر می‌کنیم.
دایی در پاسخ به سؤالی که آیا این بازی برای شما حساسیت ویژه‌ای دارد یا خیر گفت: این بازی مثل همه بازی‌ها فقط سه امتیاز دارد اما چون بازی اول است و بازی‌ای است که بعد از مدت‌ها من به پرسپولیس آمده‌ام، برای ما راستش را بخواهید مهم است البته برای هر دو تیم مهم است. چون اگر لیگ را خوب شروع کنیم مطمئن باشید این برد به ما کمک زیادی در ادامه لیگ خواهد کرد. ما تمام سعی و تلاش خود را انجام می‌دهیم تا لیگ را با یک استارت پرقدرت آغاز کنیم.

دایی خطاب به هواداران پرسپولیس نیز گفت: هواداران باید تا آخر بازی تیم خودشان را تشویق کنند، آنها دار و ندار پرسپولیس هستند و هرگز نباید حتی یک دقیقه دلسرد شوند. ما کم و کاستی‌های زیادی داشتیم که ان‌شاءلله با حمایت هواداران آنها را باید به نقاط قوت تبدیل کنیم. من می‌دانم که می‌توانیم در روز بازی با تراکتور با جوانان و با تجربه‌هایی که داریم ان‌شاءلله یک نتیجه خوب بگیریم.
دایی در پاسخ به سؤالی که چرا در مراسم شنبه ‌شب حضور نداشتید، گفت: تا آنجایی که من می‌دانم برای برگزاری چنین مسابقاتی حتماً باید از سه ماه قبل برنامه‌ریزی شود تا بچه‌ها همه دور همدیگر باشند و بتوانند با یکدیگر کار کنند.
وی افزود: بعد از این مسائل من دیدم که در این بازی شرکت نکنم بهتر است. چون به خاطر خیلی از مسائل و اینکه یکی از مهم‌ترین دلایل این است که من همیشه برای ورزش و فوتبال احترام خاصی قائل هستم. برای تک تک هم‌بازی‌هایم احترام خاصی قائلم اما احساس کردم شب شنبه در آن بازی شاید تغییرها و مسائل مختلفی باشد به همین دلیل در آن دیدار که نمادین هم بود، شرکت نکردم.


 

MAHSABANOO

New member
[h=1]استقبال قلعه نویی از نکونام در تمرین استقلال (خودمونیما این نکونام عجب خبر سازی کرده تو این لیگ موافقید ؟؟؟؟؟؟؟؟)[/h]
fer_8352.jpg
ورزش > لیگ برتر - جواد نکونام پس از هفته ها کش و قوس در استقلال ماندگار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ جواد نکونام پس از هفته ها کش و قوس با فتح الله زاده در حضور علی کفاشیان توافق کرد تا طلبش از این تیم را در مدت یک ماه بگیرد و پذیرفت بار دیگر در تمرینات این تیم حاضر شود. او البته پیش از این سنگ هایش را با امیر قلعه نویی هم وا کنده بود و به تمرینات استقلال اضافه شد تا استقلال آماده برای حمله به سومین عنوان قهرمانی آسیا شود.
 
بالا