تازه ترین اخبار ورزشی 30تیر

MAHSABANOO

New member

انصاری فرد در آستانه محرومیت یک ساله






برخی می کوشند تخلف کریم انصاری فرد و باشگاه تراکتورسازی را لاپوشانی کنند اما قانون می گوید بازیکنی که بعد از زمان نقل و انتقالات با تیمی قرارداد ببندد باید محروم بشود که کریم انصاری فرد هم طبق قانون محروم است...


به گزارش قدس آنلاین، درشرایطی که باشگاه تراکتورسازی تبریز اعلام کرده رضایتنامه کریم انصاری فرد را برای حضور در تیمش از باشگاه پرسپولیس دریافت کرده اما اخبار پشت پرده حاکی از محرومیت یکساله این بازیکن دارد. انصاری فرد بعد از زمان تعیین شده نقل و انتقالات به تراکتورسازی پیوسته و طبق قوانین حاکم بر فوتبال ایران بازیکنی که بعد از زمان نقل و انتقالات با تیمی قرارداد امضاء کند با محرومیت یک ساله مواجه خواهد شد. انصاری‌فرد در تاریخ 22 تیر با تراکتورسازی قرارداد بست اما تاریخ قرارداد او از سوی مسئولان این باشگاه 20 تیر اعلام شده که این نشان دهنده تخلفی است که صورت گرفته اما برخی می کوشند به نحوی این ماجرا را ماست مالی کنند. انصاری‌فرد برای فصل جدید هم با پرسپولیس قرارداد داشته و تاریخ قراردادش با تراکتور بعد از مهلت قانونی نقل و انتقالات ثبت شده است. در همین راستا مسئولان فدراسیون فوتبال اظهار نظر های گوناگونی درباره این بازیکن کرده اند. شهابی محرومیت انصاری فرد را تایید می کند و شیرازی دیگر مسئول فدراسیون نیز همچنین اما هنوز محرومیت کریم انصاری فرد توسط کمیته انضباطی سازمان لیگ تایید نشده است.
 

MAHSABANOO

New member
محمدرضا خلعتبری برای پیوستن به اردوی عجمان به امارات رفت.

به گزارش ایسنا، مهاجم ملی‌پوش فصل گذشته سپاهان که پس از پایان لیگ با عجمان امارات قرارداد بسته بود، پس از تغییر نام لیگ این کشور به خلیج ع.ر.ب.ی برای پیوستن به این تیم با مسائلی روبرو شد اما به فدراسیون فوتبال اعلام کرد که پیش از تغییر نام لیگ امارات قراردادش را امضا کرده است.

او صبح امروز (یکشنبه)‌ به دوبی رفت تا به اردوی عجمان بپیوندد. با این حال پرسپولیسی‌ها به شدت به دنبال این بازیکن هستند و این روزها برای جلب رضایت مسئولان باشگاه عجمان تلاش می کنند.

فسخ قرارداد خلعتبری با این تیم مبلغ هنگفتی نیاز دارد که پرسپولیس قصد دارد با کمک منابع دولتی این پول را فراهم کند و خلعتبری را به خدمت بگیرد.
 

MAHSABANOO

New member
چهار کاپیتان و یک تراکتور؛در مصاف با پیروزی کاپیتان کیست؟
با صید جدید تراکتوری ها که جواد نکونام باشد شمار افرادی که مدعی کاپیتانی تراکتور هستند به چهار نفر رسید.

به گزارش جمهور نیوز،دیروز وامروز خبرگزاری ها پرشده از اخبار مربوط به جذب جواد نکونام توسط پرسپولیس وتراکتور؛در صورتی که تراکتور جواد نکونام را جذب کندشمار مدعیان کاپیتانی این تیم به چهار نفر خواهد رسید.

مرتضی اسدی ومحمد نصرتی که سابقه کاپیتانی تراکتور را دارندو هریک در برهه ای برای تراکتور سازی کاپیتانی کرده اند.به نوعی حق آب وگل در بازوبند کاپیتانی تراکتور دارند.

علی کریمی یار پرسپولیسی تراکتور نیز سابق بر این کاپیتان تیم ملی وپرپولیس پایتخت نشین بوده وکیانی واسدی نیز در مصاحبه های خود احتمال کاپیتانی وی را مطرح کرده اند واسدی گفته مشکلی برای تقدیم بازوبند ندارم.

در این میان احتمال کاپیتانی اسدی از همه بیشتربودکه یار تاز ازراه رسیده تراکتور،جواد نکونام نیز سابقه کاپیتانی دیگر تیم پایتخت نشین را داشته وکاپیتان تیم ملی است.

حال دوسه روز دیگر مشخص خواهد شد که در مقابل پرسپولیس چه کسی بازوبند کاپیتانی تراکتور را به بازو خواهد بست.
 

MAHSABANOO

New member
دوست دارم در استقلال بمانم/ مشکلی با قلعه‌نویی ندارم


کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران که با وضعیتی پیچیده و مبهم از سوی باشگاه استقلال روبه‌رو شده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) درباره آخرین وضعیت خود اظهار کرد: دوست دارم در استقلال بمانم. این چیزی است که بارها گفته‌ام و الان هم دوباره تاکید می‌کنم.

نکونام افزود: من مشکلی با قلعه‌نویی ندارم و طبق قولی که فتح‌الله‌زاده داده امیدوارم تا 48 ساعت آینده مشکلم حل شود و بتوانم در تمرین استقلال شرکت کنم.

به گزارش ایسنا، نکونام به غیر از استقلال با پیشنهادی جدی از سوی باشگاه تراکتورسازی هم روبه‌رو شده است.



 

نوتر

New member
من نمیدونم اگه کریم انصاری فرد با شش تایی و لنگیا قرارداد بعد تاریخ نقل و انتقالات میبست باز محرومش میکردند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟این قانون برای تیم هایی مدعی و شهرستانی مثل سپاهان و تراکتور و فولاده!!!!


هنوز هیچ خبری بر محرومیت کریم انصاری فرد گزارش نشده
 
آخرین ویرایش:

MAHSABANOO

New member
d86ea612.jpg


b2f627ff.jpg


e0ec453e.jpg


5d44ee6f.jpg
 

MAHSABANOO

New member
جباری:مجتبی از شعارهای تماشاگران تعجب کردم/ باید از تیم 98 تقدیر می‌شد

ImageThumb

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال با اشاره به رفتار برخی تماشاگران در دیدار نمادین تیم‌های ملی 98 و 2014 گفت: واقعا از اینکه برخی تماشاگران مرا در این بازی هو کردند، تعجب کردم.
مهر، مجتبی جباری در حاشیه دیدار نمادین تیم‌های منتخب جام جهانی 98 و 2014 که شنبه شب در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران حاضر گفت: این دیدار نمادین خوبی بود که برگزار شد و باید از تیم ملی در جام جهانی 98 تقدیر می‌شد چرا که آنها تیم بسیار شایسته‌ای بودند.
وی افزود: واقعا از این اتفاق خوشحال هستم چرا که بازیکنان این تیم شایسته تقدیر بودند. امیدوارم این رسم همیشه در ورزش ما بماند و سعی کنیم قدر پیشکسوتان و کسانی را که برای ورزش زحمت کشیده‌اند، را بدانیم.
جباری با اشاره به رفتار برخی تماشاگران گفت: واقعا از اینکه برخی تماشاگران مرا هو کردند، تعجب کردم. فوتبال حرفه‌ای است و تماشاگران هم باید این موضوع را بپذیرند. امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی در استادیوم‌ها نباشیم. من در حال حاضر بازیکن تیم سپاهان هستم و برای این تیم با همه وجود بازی خواهم کرد.



296705_herol.jpg
 
آخرین ویرایش:

MAHSABANOO

New member
کد خبر: ۳۳۳۲۴۸

تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۳

«پدیده‌ای است این جواد خیابانی! استاد آن‌قدر پتانسیل دارد که حتی در یک بازی ۳۰ دقیقه‌ای نمادین هم می‌تواند هنرهایش را به نمایش بگذارد.»

به گزارش ایسنا، قانون‌آنلاین با این مقدمه ادامه داد: «او که دیشب مسئول گزارش مسابقه تیم ملی با تیم ۹۸ بود، مطابق معمول دچار اشتباهاتی شد که بینندگان تلویزیونی را حیرت‌زده کرد. در یکی از بدترین نمونه‌ها، وقتی مردم در تقبیح گلزنی‌های پیاپی ملی‌پوشان کنونی علیه آنها شعار «عقده‌ای، عقده‌ای» سر می‌دادند، خیابانی با تعجب گفت: خب حالا من می‌شنوم که تماشاگران باقری را تشویق می‌کنند. من که کریم را نمی‌بینم. شاید او به ورزشگاه آمده باشد!

این همه آدم از خانه کلمه عقده‌ای را شنیدند اما خیابانی درست در قلب ماجرا آن را باقری تشخیص داد. آقا جواد است دیگر!»
 

MAHSABANOO

New member
[h=1]پیشنهاد عجیب آبی ها برای خرید ستاره فوتبال [/h] ۱۳۹۲/۰۴/۳۰ ۱۱:۰۷

باشگاه متمول منچسترسیتی پیشنهاد مالی عجیبی برای خریدن لیونل مسی ارائه کرده است.



به گزارش پارس،به نقل ازنامه، منچسترسیتی پیشنهادی 120 میلیون یورویی برای امضای قرارداد با لیونل مسی آماده کرده است.
نشریه اسپانیایی آس فاش کرده که سیتی یکی از چهار باشگاهی است که قصد خرید ستاره آرژانتینی بارسلونا را دارد.
پاری سن ژرمن، آنژی ماخاچکالا و موناکو دیگر تیم هایی هستند که حاضرند برای خرید یک بازیکن چنین مبلغی بپردازند ولی در حال حاضر تنها منچسترسیتی است که وارد عمل شده است.
این خبر در حالی منتشر شده که مسی چندی پیش از سران بارسلونا در عدم حمایت از او در خصوص پرونده اتهام فرار مالیاتی انتقاد کرده بود.

  • کدخبر :68975
 

MAHSABANOO

New member
کد خبر: ۳۳۳۲۴۵

تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۹

هافبک عراقی مجددا به تیم فوتبال استقلال پیوست.


به گزارش خبرگزاری فارس، جاسم کرار هافبک عراقی که دو فصل پیش به دلیل درگیری با مجتبی جباری از این باشگاه جدا شده بود امروز مجددا به جمع آبی پوشان پایتخت بازگشت.

کرار در زمان سرمربیگری مظلومی در استقلال حضور داشت و با عقد قراردادی یک ساله به استقلال بازگشت.

این بازیکن با شماره 13 در فصل جدید بازی خواهد کرد.
 

MAHSABANOO

New member
[h=1]نکونام در آستانه بازگشت به استقلال[/h] انتشار خبر جدایی نکونام امیر قلعه نویی را در شرایطی قرار داد که مطلوبش نبود. امیر با مصاحبه دومش و تاکید بر اینکه نگفته نکونام را نمی خواهد از مواضع قبلی خود پایین آمد

ملت ایران: به نظر می رسد اوضاع برای استقلال و نکونام خوب پیش رود. پس از ۲۴ ساعت مجادلات مجازی در فضای شبکه های اجتماعی بین طرفداران استقلال بر سر نکونام حالا خبر از ماندن کاپیتان تیم ملی در استقلال به گوش می رسد. گویا از میزان حساسیت های جواد و امیر نسبت به هم کمی کاسته شده. وساطت اطرافیان امیر و جواد و جلسه ای بین طرفین سبب شده تا پس از صحبت های تند امیر در برنامه ورزش و مردم اتفاق جدیدی را شاهد نباشیم. از یک طرف نکونام از پاسخ دادن به امیر خودداری کرد و از سوی دیگر امیر هم با تعدیل مواضع خود تاکید کرد که دلخوریش از نکو به معنای عدم همکاری با وی نیست. این کوتاه آمدن دوطرفه سبب شده تا راه برای بازگشت جواد به پازل تاکتیکی امیر باز شود.

استقلال حالا به نقطه صفر بازگشته. به جایی که چهارشنبه شب به آن رسیده بود. مذاکرات موفق با نکونام و قول دادن به او برای پرداخت پول او به موقع. رایزنی مجدد برای تهیه پول از این و آن. تماس با وزارت ورزش برای دریافت فوری ۲۰۰ میلیون وعده داده شده. تماس با انصاری برای دریافت ۳۵۰ میلیون اهدایی. تماس با اعضای هیات مدیره برای جور کردن ۳۰۰ میلیون فوری.
استقلال و نکونام به نقطه مثبت قبل بازگشته اند. انگار امیر اصلا مصاحبه نکرده بود.

کد خبر :114261
۱۳۹۲/۰۴/۳۰ ۱۶:۴۰
 

MAHSABANOO

New member
[h=1]علت غیبت دایی در بازی نمادین دیروز فاش شد![/h] علی دایی هنوز از اتفاقات ۱۰ فروردین ناراضی است. برکناری غیرمنتظره اش از تیم ملی به دستور احمدی نژاد.

ملت ایران: روزی که علی دایی با دستور مستقیم محمود احمدی نژاد- و مثل حسین رضازاده - سرمربی تیم ملی شد کمتر کسی فکر می کرد چند ماه بعد رییس جمهور پس از باخت خانگی به عربستان در آزادی، دستور برکناری علی دایی را صادر کند اما این اتفاق افتاد. دایی برکنار شد و کفاشیان و نفرات بالا دستی در بازی کی بود کی بود من نبودم هرکدام با انگشت نفر بالادستی را نشان دادند. مشخص بود که کسی غیر از احمدی نژاد پشت این تصمیم نیست.

حالا بازی جدیدی در راه است. یک بازی بین تیم ملی ۹۸ و تیم ملی ۲۰۱۴. یک بازی دوستانه که صرفا به دلیل درخواست احمدی نژاد یرای خداحافظی اش با اهالی فوتبال در نظر گرفت شده. علی دایی پیغام داده که نمی آید و در این مراسم حضور ندارد. حدس زدن دلیلش هم اصلا کار دشواری نیست. او از آقای رییس جمهور دلخور است و نمی آید. شما دایی را سرزنش می کنید؟

کد خبر :113394
۱۳۹۲/۰۴/۲۹
 

MAHSABANOO

New member
[h=1]ناراحتی امیر قلعه نویی از علیپور [/h] قلعه نویی از حرف های علیپور شاکی است. احضار دوبازیکن استقلال به کمیته انضباطی و مصاحبه صریح علیپور علیه یکی از دوستان امیر سبب ناراحتی شدید او شده. آیا یک مصاحبه داغ در میان است؟



مدیرعامل باشگاه استقلال به قلعه نویی تذکر داده و قلعه نویی گفته که این آقا در زندگی شخصی اش است و خبر داریم برای اینکه این فرد سر تمرین نیاید تذکرات لازم داده شده است. اگر آنها بر موضع خود اصرار داشته باشند تصمیم دیگری خواهیم گرفت . شکایت هایی علیه ایشان مطرح شده و چند بازیکن معروف استقلال گزارش هایی دادند و این پرونده مفتوح است. اگر آنچه آنها گفته اند صحت داشته باشد قطعا تصمیم دیگری گرفته خواهد شد. »
 

MAHSABANOO

New member
[h=1]تراکتورسازي رضايت‌نامه انصاري‌فرد را گرفت[/h]
[h=2] مديرعامل باشگاه پرسپوليس رضايت نامه کريم انصاري‌فرد را به باشگاه تراکتورسازي داد.[/h]
00945224.jpg

چند تن از مسئولان باشگاه تراکتورسازي امروز با حضور در باشگاه پرسپوليس رضايت‌نامه کريم انصاري‌فرد را از رويانيان گرفتند تا موانع قانوني بازي کردن اين مهاجم در فصل جديد برداشته شود.

به گزارش ايسنا، انصاري‌فرد در تاريخ 22 تير با تراکتورسازي قرارداد بست اما تاريخ قرارداد او از سوي مسئولان اين باشگاه 20 تير درج شده است. با اين حال تا امروز بحث بر سر اين بود که آيا انصاري‌فرد مي‌تواند در هفته اول مقابل پرسپوليس بازي کند يا نه؟

انصاري‌فرد براي فصل جديد هم با پرسپوليس قرارداد داشته و تاريخ قراردادش با تراکتور بعد از مهلت قانوني نقل و انتقالات ثبت شده است. امروز شهبازي مسئول نقل و انتقالات سازمان ليگ گفته بود در صورتي که تاريخ عقد قرارداد انصاري‌فرد با تراکتورسازي پس از پايان مهلت نقل و انتقالات باشد، او حق بازي براي تراکتورسازي را ندارد.


 

sa@@ra

New member
مارکو شماره 15 پوشید/ پرسپولیسی‌ها پرتابگر شدند

مارکو هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به جای شماره 8 شماره 15 پوشید.
خبرگزاری فارس: مارکو شماره 15 پوشید/ پرسپولیسی‌ها پرتابگر شدند



به گزارش خبرگزاری فارس، پس از اخباری مبنی بر پوشیدن شماره 8 پرسپولیس توسط مارکو پس از تمرین امروز مشخص شد که این بازیکن قرار است با شماره 15 برای پرسپولیس به میدان برود. مارکو در تمرین امروز با پیراهن شماره 15 به تمرین پرداخت.

خبر دیگر از سرخپوشان اینکه بازیکنان این تیم پس از تمرین امروز به مدت 20 دقیقه به مسابقه پرتاب توپ در ورزشگاه درفشی‌فر پرداختند که در نوع خود بسیار جالب بود.
http://http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13920430001380
 

farshad25

New member
من نمیدونم اگه کریم انصاری فرد با شش تایی و لنگیا قرارداد بعد تاریخ نقل و انتقالات میبست باز محرومش میکردند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟این قانون برای تیم هایی مدعی و شهرستانی مثل سپاهان و تراکتور و فولاده!!!!


هنوز هیچ خبری بر محرومیت کریم انصاری فرد گزارش نشده

6666تایی ها رو خوب اومدی نوتر
 
بالا