برای مبارزه با افسردگی صبح زود از خواب بیدار شوید

mojtabak62

New member
برای مبارزه با افسردگی صبح زود از خواب بیدار شوید

متخصصان بهداشت عمومی در یك مطالعه جدید دریافتند افرادی كه صبح زود از خواب بیدار می شوند، شادتر، سالم تر و همچنین از نظر اندام به مراتب متناسب تر از اشخاصی هستند كه صبح ها زیاد می خوابند.

به گزارش سرویس بهداشت و درمان ایسنا، متخصصان دانشگاه «روئهامپتون» در لندن در این بررسی ها نتیجه گرفتند افرادی كه تمایل دارند شب ها تا دیروقت بیدار بمانند كه اصطلاحا به آنها «بوف» می گویند، خیلی بیشتر مستعد ابتلا به افسردگی، استرس و یا حتی اضافه وزن هستند.

از سوی دیگر اشخاصی كه صبح ها زودتر و راحت تر از خواب بیدار می شوند و سریعتر به انجام كارهای روزانه خود می پردازند، اغلب شادتر و سالم تر هستند و از نظر تناسب اندام و مقابله با چاقی نیز در وضعیت بهتری قرار دارند.

به نوشته روزنامه تلگراف، افراد سحرخیز به طور متوسط تا ساعت ۶:۵۸ صبح از خواب بیدار می شوند در حالی كه اشخاص بوف معمولا تا ساعت ۸:۵۴ صبح برخاستن از رختخواب را طول می دهند.

 

RBC!

New member
:dadad4:به کسی که بیشتر از بوف ها بخوابه چی می گن اونوقت؟
 

matin

New member
باحال بود ... ولی فک کنم با این اوصاف ما پیشکسوت بوفهائیم :)
 

mikhak s

New member
اوه اوه ساعت 8چه خبرشه اين موقع ما تازه ميگيم سپيده دم :smiliess (9)::whistle:
 

المی

New member
تو تحقیقی برا واحد روان میخوندم که تو اسراییل تو یه بیمارستانی تو یه کار تحقیقاتی :smilies-azardl (181بیماران افسرده رو سر اذان صبح بیدار میکنن و بعد مدتی میزان هورمونهای شادی افرین تو بدن این افراد افزایش پیدا کرده و علایم بهبودی تو اینا دیده شده:4d564ad6:این شکلی شدن مریضا
 
بالا