آخرین محتوا توسط 130maryam

  1. 1

    نظرات شرکت کنندگان آزمون جامع علوم پایه پزشکی شهریور 91

    من اسفند 90 علوم پایه دادم و بالای 90 رو پاس کردن ....10 نمره همیشه اضافه شده:tsimuzpzwoap1t9y3o7
  2. 1

    گفتگو درباره آزمون جامع علوم پایه اسفند 90

    un moghe ke raftim vezarat inhame goftim ke az shahraye dge ham hamahang shan ke ziad shim ta age mikhan nomre bedan ,dorosto hesabi bedan valiii hishki hemayat nakard hala ke natayej umad ...!
  3. 1

    گفتگو درباره آزمون جامع علوم پایه اسفند 90

    hichkas rastesho nemige pas be harfe baghie gush nakonid,yeki mige ezafe nashode yeki mige shode ,yeki mige nomre khodame!!! pas bikhialll
  4. 1

    گفتگو درباره آزمون جامع علوم پایه اسفند 90

    be daneshgahe ma reside javaba goftan ke emshab mizaran ru sitemun!!!!!!!!!!!!!!!!
  5. 1

    گفتگو درباره آزمون جامع علوم پایه اسفند 90

    مسخره کردنااااااا دانشگاه میگه میزنن تو سایت!!!!!!!!!
  6. 1

    گفتگو درباره آزمون جامع علوم پایه اسفند 90

    کسی نمیدونه چند تا سوال غلط بوده؟؟
  7. 1

    گفتگو درباره آزمون جامع علوم پایه اسفند 90

    mahtav jan baghie bachehatun cheghadr beheshun ezafe shode???
  8. 1

    گفتگو درباره آزمون جامع علوم پایه اسفند 90

    شما هم از طریق sms و ایمیل و پیام گیر اقدام کنین
  9. 1

    گفتگو درباره آزمون جامع علوم پایه اسفند 90

    فردا هم تجمع داریم ساعت 9.30 دم وزارت خونه!!!
  10. 1

    گفتگو درباره آزمون جامع علوم پایه اسفند 90

    ما از شنبه تا خود امروز جلو وزارت خونه ایم...چرا از بقیه دانشگاه ها نمیان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من نمرم 85 شده!!! باید تعداد بیشتر شه بایاا
بالا