نظرات شرکت کنندگان آزمون کارشناسی ارشد مجموعه پرستاری اردیبهشت 94

staabbodij

New member
سلام دوستان
خواهشم از همه دوستان اینه که برای اینکه حقی از کسی تضییع نشه این متن رو که من آماده کردم یا مشابهش رو برای اعتراض به این محاسبه ناگهانی و بدون اعلام قبلی رتبه بر اساس تراز روبه آدرس arshad94@sanjeshp.ir ایمیل کنید.هرچه بیشتر فرستاده یشه بهتر هست. خودتون رو جای کسی بگذارید که واقعا با این قانون اعلام نشده تراز؛ چقدر رتبه اش خراب شده. خواهش میکنم بفرستید چون واقعا این جور عدالت رعایت نمیشه.
با سلام
اینجانب نسبت به عدم رعایت اساس محاسبه رتبه بر اساس آنچه در دفترچه راهنمای کارشناسی ارشد منتشر شده در سایت sanjeshp.ir دارم.

در دفترچه راهنمای آزمون فوق الذکر مورخ 93/10/22در صفحه 22 قسمت فرایند آزمون بند 2-3- قسمت اول و قسمت 1 تذکرات اساس تعیین رتبه را (نمره) اعلام شده است و هیچ صحبتی از تراز به میان نیامده است.

در حالی که در اطلاعیه شماره11 مورخ 94/4/7 اساس محاسبه رتبه ؛ تراز کل به درصد اعلام شده و بر این اساس کارنامه داوطلبان صادر شده است.
این مغایرت بدون اطلاع قبلی به داوطلبان سبب تضییع حقوق ایشان شده و تاثیر به سزایی در رتبه آنها در جهت منفی داشته است.

لذا خواهشمند است مسوولین هر چه سریعتر این مورد را تا قبل از پایان یافتن مهلت انتخاب رشته که بسیاری از داوطلبان نسبت به آن اعتراض شدید دارند بررسی نمایند و اساس نمره دهی بر آنچه اعلام شده یعنی همان نمره قرار دهند و کارنامه ها دوباره صادر شده و مانع از تضییع حقوق داوطلبان و زحمات یک ساله آنان در جهت موفقییت شوند.
خواهشمندیم هر چه سریعتر جوابیه این اعتراض اعلام شود.
با آرزوی قبولی طاعات .
دوستان فکر کنم با این توضیحاتی که داده شد فکر کنم همه چیز مشخص شد و هرکسی میتواند خودش قضاوت کند.
دوستان برای اینکه عدالت رعایت بشه خواهش می کنم اعتراضات خود را هر چه سریعتر ه آدرس های زیر ارسال کنید. میتوانید از متن اعتراض که در گروه گذاشته که مستند به بند های خود دفترچه راهنمای آزمون کارشناسی ارشد 94 مورخ 94/10/22 هست که جای هیچ شک و شبه ای نمیذاره استفاده کنید.
آدرس جهت ارسال ایمیل به مرکز ارتباط با سنجش پزشکی:
arshad94@sanjeshp.ir
info@sanjeshp.ir
شماره تلفن های ارتباط با مرکز سنجش پزشکی:
02181452575
02181452574
02181452808
 

behzad28

New member
اونایی که به درصدهایه اعلام شده اعتراض دارن لطفا به هر طریقی شده اعتراض کنن هم شماره تلفن هم از طریق ایمیل .اینا می خوان با گذاشتن پاسخنامه وقتو تلف کنن تا کم کم از یادتون بره.حتی اگه شده به خبرگزاری ها هم خبر بدین که اونا هم پیگیر باشن.
 

مهتابی

New member
سلام من میخوام ویژه تهران بزنم کس دیگه ای هست؛بگه کدوم دانشگاه ها اولویت دارن:
 

فاطمه...

New member
سلام بچه ها من یه سوال دارم نحوه قبولی امسال چه جوریه؟
منظورم اینه که بهتره از تهران شروع کنیم یا اینکه اگه از تهران شروع کنیم احتمال قبولیمون میاد پایین؟!
 

ماتاتا

New member
کاش یکی راهنماییمون میکرد.صبح رفتم سایت دکتر ...کد رهگیری ارشدم رو میخواست تا انتخاب رشته کنن.منم نتونستم اعتماد کنم وکدرهگیری رو ندادم.حالا همینجوری خودم براساس علاقه انتخاب کردم.امیدبه خدا
 

roya .h

New member
در ضمن میشه مثلا تو انتخاب رشته از هر گرایش انتخاب کرد مثلا 1-داخلی اصفهان 2-روان شهر دیگه 3کودکان شهر دیگه.....یا فقط باید یکی از گرایشارو انتخاب کرد....مثلا 1-داخلی اصفهان 2-داخلی شیراز3داخلی یزد.....من نمیدونم دقیقا.....اگه اطلاع دارید کمک کنید....

جاوابین یولیاممیرام شخصیین بوشات دولوب
 
بالا