فردا تکمیل ظرفیت آزاد شروع میشه

bacillus.bs

New member
سوسو میگه اگر پایین باشه بالا را نمیشه انتخاب کرد/من که نفهمیدم چی شد
 

kian

New member
بچه ها توی هر گرایش مثلا مجموعه زیست شناسی شما میتونید کل گرایشهای مجموعه رو بر اساس تراز کل و علاقه رشته شهر انتخاب کنید..
در گرایش اصلیتون میتونید از لیست دانشگاههایی که پذیرش دارند رو نگاه کنید بعد اگه تصمیم داشتین برین که کدش رو وارد کنیین ..
اگه دانشگاههای مورد نظرتون در گرایش خودتون نیست و مثلا در همین مورد زیست اگه ژنتیک دانشگاه مقصدتون نبود و دوس دارین میکروب یا بیوشیمی رو میتونید در اولویت پایین تر انتخاب کنید!!!
 

biosta

Well-known member
سوال

داوطلبی که ارشد دانشگاه آزاد قبول شده اگر ثبت نام نکند آیا می تواند در تکمیل ظرفیت شرکت کند .؟؟؟
 

biosta

Well-known member
.
امکان شرکت پذیرفته‌شدگان در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون ارشد

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از اعلام تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد در اواخر شهریور ماه 92خبر داد و گفت: کلیه پذیرفته‌شدگان و پذیرفته‌نشدگان دوره‌های کارشناسی ارشد می‌توانند در تکمیل ظرفیت شرکت کنند، همچنین سعی می‌شود تا قبل از 15 مهر نتایج تکمیل ظرفیت اعلام شود.

اقبالی با اشاره به پذیرش 8 هزار داوطلب در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد، گفت: امسال 12 درصد افزایش ظرفیت در این آزمون داشته‌ایم که به دلیل افزایش رشته محل‌ها ایجاد شده است.

وی همچنین به جزئیاتی در خصوص درصد پذیرفته‌شدگان گروه‌های آموزشی اشاره کرد و گفت: در کارشناسی ارشد 46 درصد پذیرفته‌شدگان در علوم انسانی و در دکتری 51 درصد از پذیرفته‌شدگان در این رشته هستند.
وی ادامه داد: سهم پذیرفته‌شدگان در گروه آموزشی فنی و مهندسی در کارشناسی ارشد 20 درصد است در حالی که در دوره دکتری سهم این گروه 11 درصد را به خود اختصاص می‌دهد.
رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: کمترین سهم پذیرفته شده‌ها در کارشناسی ارشد مربوط به گروه پزشکی و علوم پزشکی است که کمتر از یک درصد است.






| روابط عمومی مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی

سلام دوست عزیز ، متشکرم که جواب سوالم را دادی .:riz304:
 
بالا